Dat viel mij ook al op!quote:Op maandag 9 mei 2022 19:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb gesignaleerd dat er een grote behoefte bestaat binnen de community om over deze voetbalspeler te discussiëren
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Vorige week tegen Heerenveen mocht hij in de basis starten. In de rust gewisseld. Ik heb alleen de samenvatting gezien dus meer kan ik er niet over zeggen.quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:19 schreef Dutch_view het volgende:
Heeft Cole al substantieel bijgedragen aan het spel van Fortuna?
Als ik hem was zou ik me flink genaaid voelen om bij zo’n club terecht te komen.
Is er tussen Feijenoord en Fortuna dan een bestaande overeenkomst om spelers over te nemen die niet aan spelers toe komen?quote:Op vrijdag 2 september 2022 12:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vorige week tegen Heerenveen mocht hij in de basis starten. In de rust gewisseld. Ik heb alleen de samenvatting gezien dus meer kan ik er niet over zeggen.
Ik neem aan dat hij er zelf voor gekozen heeft om Feyenoord te verlaten voor Fortuna om zo aan spelen toe te komen. Al wist hij toen nog niet dat Toornsta zou vertrekken. Mocht hij bij Fortuna ook op de bank terechtkomen dan zal hij zich wel achter de oren gaan krabben en afvragen waar hij in verzeild is geraakt.
Ben je er wel eens geweest? Sittard is nou niet echt instagramwaardig.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:04 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is er tussen Feijenoord en Fortuna dan een bestaande overeenkomst om spelers over te nemen die niet aan spelers toe komen?
Verder heb ik op zijn Insta nog maar 1 enkel berichtje gezien over Fortuna, dat hij de overstap heeft gemaakt. Verder niets, nul komma nul. Wel wat posts over een club in Denver als ik het me goed herinner. Vooral glorie van vroeger dus. Vraag me af of hij hier wel gelukkig is / wordt.
Wat ik ervan begrepen heb is dat Fortuna Sittard hem nu huurt van Colorado Rapids en dat Feyenoord nog steeds een koopoptie heeft van 1,5 miljoen. Dat is een win win situatie voor alle partijen want nu kan Feyenoord aan het einde van het seizoen beter beoordelen of ze de koopoptie willen lichten. Als hij voldoende aan spelen toekomt tenminste. Waarschijnlijk zien we hem nooit meer terug bij Feyenoord tho.quote:Op vrijdag 2 september 2022 14:04 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is er tussen Feijenoord en Fortuna dan een bestaande overeenkomst om spelers over te nemen die niet aan spelers toe komen?
Verder heb ik op zijn Insta nog maar 1 enkel berichtje gezien over Fortuna, dat hij de overstap heeft gemaakt. Verder niets, nul komma nul. Wel wat posts over een club in Denver als ik het me goed herinner. Vooral glorie van vroeger dus. Vraag me af of hij hier wel gelukkig is / wordt.
Zeker! Had er een scharrelquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest? Sittard is nou niet echt instagramwaardig.
Klinkt als een mooie deal idd. Laten we hopen dat hij wat kan laten zien dit seizoenquote:Op vrijdag 2 september 2022 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is dat Fortuna Sittard hem nu huurt van Colorado Rapids en dat Feyenoord nog steeds een koopoptie heeft van 1,5 miljoen. Dat is een win win situatie voor alle partijen want nu kan Feyenoord aan het einde van het seizoen beter beoordelen of ze de koopoptie willen lichten. Als hij voldoende aan spelen toekomt tenminste. Waarschijnlijk zien we hem nooit meer terug bij Feyenoord tho.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Togg kan het zowaar niet zijn gezien het een elektrisch merk is.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou, eigenlijk zijn handgeschakelde auto's juist behoorlijk achterhaald dus dat kun je een Amerikaan niet verwijten. Wie is de mobiliteitspartner van Fortuna Sittard? Lada?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop