abonnement Unibet Coolblue
pi_204681227
Goedendag, bij dezen wil ik u hartelijk welkom heten in het centrale Cole Bassett topic. Ik heb gesignaleerd dat er een grote behoefte bestaat binnen de community om over deze voetbalspeler te discussiëren. Derhalve heb ik het initiatief genomen om eigenhandig dit topic te creëren, zodat we een centrale plaats hebben om over zijn verrichtingen en verdere carrièreverloop te discussiëren.



Wanneer je desondanks niet precies weet wie Cole Bassett is dan kan ik je dit niet kwalijk nemen aangezien hij zelden tot nooit mee mag voetballen in het team van de plaatselijke voetbaltrainer, meneer Slot. Derhalve volgt hier een korte introductie: Cole John Bassett is geboren op 20 januari 2001 in de Verenigde Staten alwaar hij opgroeide en zich het voetbalspel eigen maakte op de ruige straten van Littleton Colorado, waar je zelfs in de bibliotheek van de lokale high school je leven niet zeker bent. Ondanks deze moeilijke omstandigheden heeft Cole zich via het jeugdsysteem van de Colorado Rapids omhoog weten te worstelen tot de nationale ploeg van de Verenigde Staten. Alsof dit allemaal nog niet genoeg is wist hij zijn debuut tegen Bosnië Herzegovina op te luisteren met een zogenaamd “doelpunt”. Tevens groeide hij in korte tijd uit tot basisspeler in de MLS. Vervolgens heeft hij, om volstrekt onduidelijke redenen, voor anderhalf jaar op huurbasis de overstap gemaakt naar Feyenoord Rotterdam alwaar hij volledig genegeerd wordt door de technische staf. Alleen bij de social media afdeling van Feyenoord viel enig enthousiasme te bespeuren over zijn komst.

Persoonlijk ben ik van zijn kwaliteiten overtuigd geraakt tijdens de oefenwedstrijd Feyenoord – RKC Waalwijk welke afgewerkt werd op 23 maart jongstleden. Gedurende deze wedstrijd krulde hij met speels gemak een vrije trap in de kruising en strooide hij scheutig met splijtende passjes. Ben je door dit verhaal nou zo enthousiast geworden dat je zelf wilt oordelen over de kwaliteiten van Cole Bassett dan heb je twee opties:

1) Je kunt wachten totdat Til, Toornstra, Linssen, Nelson, Walemark en Sinisterra allemaal tegelijktijdig niet beschikbaar zijn, zodat Slot geen andere keuze heeft dan Cole Bassett in de ploeg te brengen.
2) Je kunt doormiddel van de “webbrowser” op je “Personal Computer” naar www.youtube.com navigeren om vervolgens doormiddel van je “toetsenbord” Cole Bassett in te voeren in het “zoekveld”. Wanneer je deze voorgaande stappen succesvol hebt doorlopen zul je op je “monitor” diverse “video’s” zien met Cole Bassett in de hoofdrol. Vervolgens kun je op deze zogenaamde video’s “klikken” met de “linkermuisknop” van je “Wireless Optical USB-C Mouse”.

Een van de video’s die je op “YouTube” zult tegenkomen is de onderstaande alwaar we in minuut 4:24 kennis kunnen nemen van zijn doelstellingen en in minuut 1:02 kunnen beoordelen of zijn moeder al dan niet als “MILF” gekwalificeerd kan worden:
Persoonlijk heb ik erg hoge verwachtingen van Cole Bassett en ben ik erg benieuwd tot waar hij het gaat schoppen. Het moge in elk geval duidelijk zijn dat het marginale Feyenoord Rotterdam, wat uitkomt op het derde niveau in Europa, niet veel meer is dan een tussenstation op weg naar de wereldtop. Ik zou zeggen, houd deze ruimte in de gaten en nog een fijne dag toegewenst.

Groetjes,

Lokale_Notabele

[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 09-05-2022 22:05:57 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 9 mei 2022 @ 22:46:30 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_204684191
De OP met erg veel plezier gelezen op mijn mobile device. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_204684789
Mooie OP.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Forum Admin dinsdag 10 mei 2022 @ 12:50:32 #4
35723 crew  GGMM
pi_204687875
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb gesignaleerd dat er een grote behoefte bestaat binnen de community om over deze voetbalspeler te discussiëren
Dat viel mij ook al op!

Bedankt voor dit topic :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 15 juli 2022 @ 13:16:08 #5
35723 crew  GGMM
pi_205349809
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205349874
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Goedendag

Groetjes,

Lokale_Notabele
Goedendag

Groetjes,

Zipportal
pi_205356710
Het waren 13 schitterende minuten.

Slechts 18.000,- per minuut, koopje.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_205813353
Goed topic
* Verwijderd *
pi_205813557
Erg mooi geschreven en behulpzaam topic @Lokale_Notabele Eigenlijk schandalig dat er niet meer likes zijn uitgedeeld.

Dan nu even genieten van "YouTube" wat mij na al die jaren eindelijk duidelijk is.
pi_205818775
Heeft Cole al substantieel bijgedragen aan het spel van Fortuna?
Als ik hem was zou ik me flink genaaid voelen om bij zo’n club terecht te komen.
pi_205819267
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 11:19 schreef Dutch_view het volgende:
Heeft Cole al substantieel bijgedragen aan het spel van Fortuna?
Als ik hem was zou ik me flink genaaid voelen om bij zo’n club terecht te komen.
Vorige week tegen Heerenveen mocht hij in de basis starten. In de rust gewisseld. Ik heb alleen de samenvatting gezien dus meer kan ik er niet over zeggen.

Ik neem aan dat hij er zelf voor gekozen heeft om Feyenoord te verlaten voor Fortuna om zo aan spelen toe te komen. Al wist hij toen nog niet dat Toornsta zou vertrekken. Mocht hij bij Fortuna ook op de bank terechtkomen dan zal hij zich wel achter de oren gaan krabben en afvragen waar hij in verzeild is geraakt.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator vrijdag 2 september 2022 @ 13:30:56 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205820411
Goede OP :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205820754
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 12:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Vorige week tegen Heerenveen mocht hij in de basis starten. In de rust gewisseld. Ik heb alleen de samenvatting gezien dus meer kan ik er niet over zeggen.

Ik neem aan dat hij er zelf voor gekozen heeft om Feyenoord te verlaten voor Fortuna om zo aan spelen toe te komen. Al wist hij toen nog niet dat Toornsta zou vertrekken. Mocht hij bij Fortuna ook op de bank terechtkomen dan zal hij zich wel achter de oren gaan krabben en afvragen waar hij in verzeild is geraakt.
Is er tussen Feijenoord en Fortuna dan een bestaande overeenkomst om spelers over te nemen die niet aan spelers toe komen?
Verder heb ik op zijn Insta nog maar 1 enkel berichtje gezien over Fortuna, dat hij de overstap heeft gemaakt. Verder niets, nul komma nul. Wel wat posts over een club in Denver als ik het me goed herinner. Vooral glorie van vroeger dus. Vraag me af of hij hier wel gelukkig is / wordt.
pi_205820791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:04 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Is er tussen Feijenoord en Fortuna dan een bestaande overeenkomst om spelers over te nemen die niet aan spelers toe komen?
Verder heb ik op zijn Insta nog maar 1 enkel berichtje gezien over Fortuna, dat hij de overstap heeft gemaakt. Verder niets, nul komma nul. Wel wat posts over een club in Denver als ik het me goed herinner. Vooral glorie van vroeger dus. Vraag me af of hij hier wel gelukkig is / wordt.
Ben je er wel eens geweest? Sittard is nou niet echt instagramwaardig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205820795
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:04 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Is er tussen Feijenoord en Fortuna dan een bestaande overeenkomst om spelers over te nemen die niet aan spelers toe komen?
Verder heb ik op zijn Insta nog maar 1 enkel berichtje gezien over Fortuna, dat hij de overstap heeft gemaakt. Verder niets, nul komma nul. Wel wat posts over een club in Denver als ik het me goed herinner. Vooral glorie van vroeger dus. Vraag me af of hij hier wel gelukkig is / wordt.
Wat ik ervan begrepen heb is dat Fortuna Sittard hem nu huurt van Colorado Rapids en dat Feyenoord nog steeds een koopoptie heeft van 1,5 miljoen. Dat is een win win situatie voor alle partijen want nu kan Feyenoord aan het einde van het seizoen beter beoordelen of ze de koopoptie willen lichten. Als hij voldoende aan spelen toekomt tenminste. Waarschijnlijk zien we hem nooit meer terug bij Feyenoord tho.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_205821217
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Ben je er wel eens geweest? Sittard is nou niet echt instagramwaardig.
Zeker! Had er een scharrel :@ Ook mijn huidige auto gekocht daar :Y
Maar bedoelde meer voetbal gerelateerde instagram posts van hem :)
pi_205821233
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2022 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Wat ik ervan begrepen heb is dat Fortuna Sittard hem nu huurt van Colorado Rapids en dat Feyenoord nog steeds een koopoptie heeft van 1,5 miljoen. Dat is een win win situatie voor alle partijen want nu kan Feyenoord aan het einde van het seizoen beter beoordelen of ze de koopoptie willen lichten. Als hij voldoende aan spelen toekomt tenminste. Waarschijnlijk zien we hem nooit meer terug bij Feyenoord tho.
Klinkt als een mooie deal idd. Laten we hopen dat hij wat kan laten zien dit seizoen
  vrijdag 2 september 2022 @ 15:20:01 #18
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_205821344
ik denk dat hij het vooral moet doen met invalbeurten

maar goed hij is ook daar een toegevoegde waarde als reserve lijkt me
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_206717819
twitter


Vaarwel Cole
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 12:04:43 #20
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_206718570
Einde tijdperk.

Klap in het gezicht van @Lokale_Notabele
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_207480454
SCHANDALIG:

Once at Sittard, his ability to adjust was put to the test after being handed the keys to a manual car. Bassett had only ever driven on an automatic transmission.

“[That was] unique because nobody taught me, so they just handed me the car and I kind of had to figure it out on my own. The first couple days I almost caused a few accidents, it was not good.”

https://www.coloradorapid(...)ace-his-colorado-hom
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 9 januari 2023 @ 11:48:25 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_207480464
Oja, mokerdomme Amerikanen leren in dat derdewereldland alleen om automaat te rijden

Snap wel dat ze daar in een eveneens achtergesteld gebied niet van op de hoogte zijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_207485684
Nou, eigenlijk zijn handgeschakelde auto's juist behoorlijk achterhaald dus dat kun je een Amerikaan niet verwijten. Wie is de mobiliteitspartner van Fortuna Sittard? Lada?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_207485820
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 18:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou, eigenlijk zijn handgeschakelde auto's juist behoorlijk achterhaald dus dat kun je een Amerikaan niet verwijten. Wie is de mobiliteitspartner van Fortuna Sittard? Lada?
Togg kan het zowaar niet zijn gezien het een elektrisch merk is.

Gemiste kans van Turkije.
  maandag 5 juni 2023 @ 19:53:55 #25
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_209413451
Al een tijdje geen updates meer op dit platform over deze soccerspeler
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_209413925
Hij is twee maanden geblesseerd geweest geloof ik. Tevens zag ik op zijn insta stories dat hij een mooi balletje in de kruising heeft geschoten tegen Columbus Crew maar ik weet niet hoe je dat hier kunt posten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator vrijdag 28 juli 2023 @ 10:57:15 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210066815
We feliciteren @Lokale_Notabele met zijn favoriete speler. (ondanks dat @Lokale_Notabele zijn geboortedatum in de OP verkeerd heeft staan)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 9 januari 2024 @ 12:35:32 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211972226
twitter


Zoveelste soccerplayer uit de lachwekkende MLS die het niet heeft gered.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')