Goedendag, bij dezen wil ik u hartelijk welkom heten in het centrale Cole Bassett topic. Ik heb gesignaleerd dat er een grote behoefte bestaat binnen de community om over deze voetbalspeler te discussiëren. Derhalve heb ik het initiatief genomen om eigenhandig dit topic te creëren, zodat we een centrale plaats hebben om over zijn verrichtingen en verdere carrièreverloop te discussiëren.
![4XXgdjz.jpg]()
Wanneer je desondanks niet precies weet wie Cole Bassett is dan kan ik je dit niet kwalijk nemen aangezien hij zelden tot nooit mee mag voetballen in het team van de plaatselijke voetbaltrainer, meneer Slot. Derhalve volgt hier een korte introductie: Cole John Bassett is geboren op 20 januari 2001 in de Verenigde Staten alwaar hij opgroeide en zich het voetbalspel eigen maakte op de ruige straten van Littleton Colorado, waar je zelfs in de bibliotheek van de lokale high school je leven niet zeker bent. Ondanks deze moeilijke omstandigheden heeft Cole zich via het jeugdsysteem van de Colorado Rapids omhoog weten te worstelen tot de nationale ploeg van de Verenigde Staten. Alsof dit allemaal nog niet genoeg is wist hij zijn debuut tegen Bosnië Herzegovina op te luisteren met een zogenaamd “doelpunt”. Tevens groeide hij in korte tijd uit tot basisspeler in de MLS. Vervolgens heeft hij, om volstrekt onduidelijke redenen, voor anderhalf jaar op huurbasis de overstap gemaakt naar Feyenoord Rotterdam alwaar hij volledig genegeerd wordt door de technische staf. Alleen bij de social media afdeling van Feyenoord viel enig enthousiasme te bespeuren over zijn komst.
Persoonlijk ben ik van zijn kwaliteiten overtuigd geraakt tijdens de oefenwedstrijd Feyenoord – RKC Waalwijk welke afgewerkt werd op 23 maart jongstleden. Gedurende deze wedstrijd krulde hij met speels gemak een vrije trap in de kruising en strooide hij scheutig met splijtende passjes. Ben je door dit verhaal nou zo enthousiast geworden dat je zelf wilt oordelen over de kwaliteiten van Cole Bassett dan heb je twee opties:
1) Je kunt wachten totdat Til, Toornstra, Linssen, Nelson, Walemark en Sinisterra allemaal tegelijktijdig niet beschikbaar zijn, zodat Slot geen andere keuze heeft dan Cole Bassett in de ploeg te brengen.
2) Je kunt doormiddel van de “webbrowser” op je “Personal Computer” naar
www.youtube.com navigeren om vervolgens doormiddel van je “toetsenbord” Cole Bassett in te voeren in het “zoekveld”. Wanneer je deze voorgaande stappen succesvol hebt doorlopen zul je op je “monitor” diverse “video’s” zien met Cole Bassett in de hoofdrol. Vervolgens kun je op deze zogenaamde video’s “klikken” met de “linkermuisknop” van je “Wireless Optical USB-C Mouse”.
Een van de video’s die je op “YouTube” zult tegenkomen is de onderstaande alwaar we in minuut 4:24 kennis kunnen nemen van zijn doelstellingen en in minuut 1:02 kunnen beoordelen of zijn moeder al dan niet als “MILF” gekwalificeerd kan worden:
Persoonlijk heb ik erg hoge verwachtingen van Cole Bassett en ben ik erg benieuwd tot waar hij het gaat schoppen. Het moge in elk geval duidelijk zijn dat het marginale Feyenoord Rotterdam, wat uitkomt op het derde niveau in Europa, niet veel meer is dan een tussenstation op weg naar de wereldtop. Ik zou zeggen, houd deze ruimte in de gaten en nog een fijne dag toegewenst.
Groetjes,
Lokale_Notabele
[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 09-05-2022 22:05:57 ]