SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was er al volop mee bezig in het vorige topic!quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we het eigenlijk nog over vanavond hebben, of laten we die gewoon lekker schieten hier op Fok!
Nee, dat boeit niemand.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Gaan we het eigenlijk nog over vanavond hebben, of laten we die gewoon lekker schieten hier op Fok!
Zou wat zijn als Turpin w้้r bij tegen ons zou moeten fluiten wanneer we Europees tegen Roma moeten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht heel even dat Turpin onze finale flootDe vorige keer ging dat niet zo best tussen AS Roma en ons.
Maar het is dus Istvan Kovacs, zo op het eerste gezicht iemand die graag met gele kaarten strooit, maar dat is lekker boeiend.
Is de wedstrijd (in zijn geheel) live op TV?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:58 schreef Haringkop het volgende:
Top 3 zenden ze uit ja. (Erg onleuk)quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Is de wedstrijd (in zijn geheel) live op TV?
Turpin is toch sinds dat gedoe met die banaan veel beter geworden? Je krijgt niet zomaar een CL finale toegewezen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Turpin w้้r bij tegen ons zou moeten fluiten wanneer we Europees tegen Roma moeten.
Ik was gewoon op zijn Rotterdams aan het zeiken, kreeg vannacht nog nachtmerries van Gervinho's landingsbaanvoorhoofd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Turpin is toch sinds dat gedoe met die banaan veel beter geworden? Je krijgt niet zomaar een CL finale toegewezen.
Was een leuke wedstrijd inderdaadquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik was gewoon op zijn Rotterdams aan het zeiken, kreeg vannacht nog nachtmerries van Gervinho's landingsbaanvoorhoofd.
Als Te Vrede in de spits staat, weet je bij voorbaat dat je hoogwaardige entertainment zal krijgen.quote:
Hij komt uit Frankrijk, dan ben je per definitie een minderwaardig mens.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Turpin is toch sinds dat gedoe met die banaan veel beter geworden? Je krijgt niet zomaar een CL finale toegewezen.
Hij heeft nog steeds die zenuwtrekjes en z'n bange konijnenblik, maar hij is wel beter geworden inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar begreep dat viagogo redelijk zeker is gezien de kaarten blijkbaar via de UEFA app op jouw naam komen (geen fysiek kaartje helaas)quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef patje_ het volgende:
@:Caland
Ook helaas geen kaartje voor Tirana las ik.
Ga jij wel?
Zit te twijfelen over Viagogo.
Jij had via daar toch kaarten in Praag?
Is dat betrouwbaar en gedekt tegen fraude?
Thanks! Veel geld via Viagogo maarja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, maar begreep dat viagogo redelijk zeker is gezien de kaarten blijkbaar via de UEFA app op jouw naam komen (geen fysiek kaartje helaas)
Viagogo is altijd veel geld maar meestal w้l betrouwbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |