Minder projecteren mischien? Want die mensen waar jij het over hebt zijn iig geen Nederlanders en er waren maar heel weinig Oekrainers die zo nodig wilden vechten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:22 schreef Za het volgende:
[..]
100% eens.
Als ik iets heb geleerd van de corona crisis, en de invasie in Oekrane, is het dat mensen nood hebben aan vijanden, aan haat en angst, en zich uiteindelijk zullen bevinden in de eigen gecreerde oorlog in hun hoofd, in een land in puin.
Mensen die zich bijna niets meer kunnen veroorloven, elkaar haten en de hersens inslaan, plus dreiging van over de grens. Het totale failliet van Europa dat zijn wij, en we verdienen het.
Ik heb het over Nederlanders.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Minder projecteren mischien? Want die mensen waar jij het over hebt zijn iig geen Nederlanders en er waren maar heel weinig Oekrainers die zo nodig wilden vechten.
Verder is het compleet idioot om corona te vergelijken met Oerkraine, natuurlijk, het een is een ziekte die iedereen kan treffen, het andere een doelbewuste invasie en een oorlog waarin op grote schaal oorlogsmisdaden gepleegd wrrden.
Ik vind het op zijn zachts gezegd ook enorm triest dat jij doet alsof mensen dit verdienen, wat een walgelijke uitspraak weer.
Aldus de persoon die iedereen hier probeert angst aan te jagen met nucleaire wapen aanvallen door Rusland. EN dan nu daar aan toe voegen dat we dat verdienen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:12 schreef Za het volgende:
[..]
Het is niet bedoelt als uiting van haat, ik zie het meer als onnozelheid/lichtzinnigheid.
Die zijn niet direkt betrokken bij de oorlog dus dan slaan je opmerkingen gewoon nergens op. Je loopt jouw ervaringen te projecteren op grote groepen omdat jij degene bent die, netjes gezegd, vreemde standpunten inneemt en dus tegenwind krijgt.quote:
quote:
stop maarquote:
Ik probeer niemand angst aan te jagen. Indien mijn posts jou angstig maken dan spijt me dat.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef Tijger_m het volgende:
Aldus de persoon die iedereen hier probeert angst aan te jagen met nucleaire wapen aanvallen door Rusland. EN dan nu daar aan toe voegen dat we dat verdienen.
Ronduit ziekelijk te noemen.
* Tijger_m begint te lachen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ik probeer niemand angst aan te jagen. Indien mijn posts jou angstig maken dan spijt me dat.
Za in een notendop.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:22 schreef Za het volgende:
[..]
100% eens.
Als ik iets heb geleerd van de corona crisis.
Als Nederlander sta ik inderdaad achter Oekrane omdat ik als patriot landssoevereiniteit nogal hoog in het vaandel heb staan.quote:
Bij de VN is het door economische en machtsdivergentie sowieso erg lastig goed te regelen. De VS zal bijvoorbeeld nooit een democratische VN accepteren omdat China en India die zouden domineren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is de VN door het veto recht een verlamde organisatie.
Ik lach even mee.quote:
Hier nog een leuke biem:quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef pvdplanet het volgende:
Paar flinke ontploffingen met bijbehorende paddestoelwolk
Poetin wordt niet slim genoeg aangepakt, je moet hem aanpakken en er beter op worden als EU.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:57 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Iedereen baalt ervan, niemand wil dit. Wij als klootjesvolk hebben de spelletjes die op hogerhand worden gespeeld sowieso niet in de hand, we moeten het uitzitten. En ja, dat kan nog wel eens heel zuur worden.
Neemt niet weg dat Poetin een rotkerel is die aangepakt moet worden. Tijd zal leren of de keuzes die nu gemaakt worden verantwoord zijn geweest.
Nou, vertel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poetin wordt niet slim genoeg aangepakt, je moet hem aanpakken en er beter op worden als EU.
Slimmer aanpakken #mandquote:
Zeker, maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poetin wordt niet slim genoeg aangepakt, je moet hem aanpakken en er beter op worden als EU.
Klinkt spannend, maar dat stukje waarin je Putin in Donbass met rust laat, gaat hem niet worden voor de Ukrainers.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slimmer aanpakken #mand
Met een list, laat hem denken oost Oekrane te krijgen, ga dan in het geheim Oekrane van een backup, geld en een stabiel bestuur voorzien, via intelligente oorlogsvoering zorg dat je een democraat aan de macht krijgt ik Rusland, trek het land leeg tegen lage kosten.
Dit plan had zo van Baldrick in Blackadder afkomstig kunnen zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Slimmer aanpakken #mand
Met een list, laat hem denken oost Oekrane te krijgen, ga dan in het geheim Oekrane van een backup, geld en een stabiel bestuur voorzien, via intelligente oorlogsvoering zorg dat je een democraat aan de macht krijgt in Rusland, trek het land leeg tegen lage kosten.
Eigenlijk gewoon wat wij altijd gedaan hebben in VOC tijd.
Kijk dat was een slimme gast.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dit plan had zo van Baldrick in Blackadder afkomstig kunnen zijn.
That's not a river crossing, that's a topless beach.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef polderturk het volgende:
Interessante video. Het hele gebied is platgebombardeerd. Dat zouden tientallen artillerie inslagen moeten zijn.
[ twitter ]
Relax, de eeuw is nog lang.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:40 schreef Nielsch het volgende:
Hee @:Za voor 12 mei zou er toch nog iets gaan gebeuren? Moeten ze wel snel zijn.
Waarschijnlijk zit hij ergens verstopt tussen de millennium crash en het einde van de Maya kalenderquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:40 schreef Nielsch het volgende:
Hee @:Za voor 12 mei zou er toch nog iets gaan gebeuren? Moeten ze wel snel zijn.
ongeveer 32 voertuigen;quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
That's not a river crossing, that's a topless beach.
Het zou mij niet verbazen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef HiZ het volgende:
Ligt het aan mij of zetten de Oekraners Hongarije onder druk met verhalen over het beperken van doorvoer van Russisch gas? Het kan nauwelijks iemand ontgaan dat die olie die de Hongaren zo graag willen blijven kopen een paar honderd kilometer over Oekrans gebied gaat in de Druzhbapijpleiding.
Er zijn wel meerdere landen die dwarsliggen, dit artikel geeft een goed overzicht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef HiZ het volgende:
Ligt het aan mij of zetten de Oekraners Hongarije onder druk met verhalen over het beperken van doorvoer van Russisch gas? Het kan nauwelijks iemand ontgaan dat die olie die de Hongaren zo graag willen blijven kopen een paar honderd kilometer over Oekrans gebied gaat in de Druzhbapijpleiding.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:23 schreef polderturk het volgende:
Inmiddels heeft Rusland 3600 visueel geconfirmeerde verliezen van militair materieel. Er waren 120 BTG's met 80 voertuigen per BTG. In totaal dus 10.000. De Russen zijn dus 36% van hun militair materieel verloren. En Oekrane krijgt steeds meer materieel erbij. Hopelijk komt er snel een flinke kanteling en stort het Russische front in elkaar.
Nog 2 uur en 20 minuten..quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Nou garanderen die verrekte Britten ook nog dat ze de Finnen en Zweden militair ondersteunen vanaf het moment van aanvragen van NATO lidmaatschap! Potverdikkie, nou moeten die kernraketten wel snel komen, anders heeft het echt geen zin meer hoor! Wie gaat het die zieke hond in het Kremlin vertellen?
Zo'n beetje het hele middenstuk van Europa dat niet aan de Amerikaanse kant of aan de Russische kant ligtquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere landen die dwarsliggen, dit artikel geeft een goed overzicht.
https://www.euronews.com/(...)-russian-oil-and-gas
Oostenrijk, Tsjechi, Hongarije, Duitsland, Itali en Slowakije zijn de waarschijnlijke tegenstanders.
Hoeveel BTG's hebben wij?quote:
Moeten ze hem wel ff door de hoeven laten zaken, op de stempels zetten en waterpassen. Zo wordt het niks.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:41 schreef Perrin het volgende:
Golden oldie uit de tweede wereldoorlog:
[ twitter ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Bofors_40_mm_L/60_gun
Kijk het is eigenlijk dus heel normaal om een 2e backup gps systeem achter de hand te hebben.quote:
0?quote:
Mooizo! Laat ze het hele gebied waar de Russen naar teruggetrokken zijn naar de jezus schietenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef slashdotter3 het volgende:
Ukraine is nu gebieden in Rusland aan het beschieten
[ twitter ]
Je begrijpt wat unverified betekent? Dit verhaal is gewoon nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_husband_to_torture/
Russia woman urges her husband to torture Ukrainian kids: I would inject them with drugs. I would look into their eyes and say: Die, suffer. I would cut their genitals, cut out the stars on their backs, and in general, I would cut off the ear every day, the finger, so that it would hurt them so much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |