Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan worstjes op mijn borstjes.
Er gebeurt veel de laatste tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:11 schreef Soury het volgende:
SHO is weer op volle toeren. Deis is standby ik post er ook
Niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.
Corry van Gorp toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.
Ja elke muts met twitter, maar wel vermakelijkquote:
Ria Valk!quote:
Dat is toch een broodje aap?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ria Valk!
Wisten jullie trouwens dat Ria Valk de moeder van Mattie Valk is?
Wij hebben geen Twitter nodig, we hebben FOK!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja elke muts met twitter, maar wel vermakelijk
Ja, Herman Brood bleek ook niet de zoon van Marco Bakker te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, Herman Brood bleek ook niet de zoon van Marco Bakker te zijn.
Nou de twitter berichten zijn niet van de lucht. Ik moet dat wel allemaal aanklikken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben geen Twitter nodig, we hebben FOK!
Oh hahahahaha.....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is al zo oud.quote:
En Sinterklaas bestaat ook niet zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig een beetje achter daar, ik zal eens kijken of er nog iets leuks te klikken is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de twitter berichten zijn niet van de lucht. Ik moet dat wel allemaal aanklikken.
Ja maar nooit gehoordquote:
Oh bij jouw thuis ... dacht hier in de SCquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mario weet dat het rustig is in huize Koen?
Joh het is een dolle boel daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lig een beetje achter daar, ik zal eens kijken of er nog iets leuks te klikken is.
quote:
Koen Jr 2 zit een week op Terschelling met schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh bij jouw thuis ... dacht hier in de SC
Wentelteefjes van maken.quote:
Is dat de grootste herrieschopper?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Koen Jr 2 zit een week op Terschelling met school
Ah dat scheelt vast een hoop ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Koen Jr 2 zit een week op Terschelling met school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je rust, zo'n week vliegt voorbij.quote:
Koen Jr 1 praat weinig, nog minder dan z'n vader, die 2 zijn zo verschillendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet van je rust, zo'n week vliegt voorbij.
Ja en toen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat over Thijs.? Die hadden we hier gisteren al
Moet je de schimmel er dan afschrapen of mag dat blijven zitten?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat er nu allemaal staat .. moet ik dat dan lezen ?
Ja en?!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat over Thijs.? Die hadden we hier gisteren al
Je kippen wat doe je !!!!!!quote:
Murp de opper Homoquote:
ach joh wat maakt het uitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb al ruzie met een admin ik ga er niet nog een uitlokken
Pas nou op.quote:
Hey Greyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach joh wat maakt het uit
1tje meer of minder
Ik stuur gewoon mijn kat er op afquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat denk ik niet ik heb killer kippen
Effe lekker zwaaienquote:
Maar je was verhuisdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er loopt al een kat in mijn kippenhok die doen elkaar niks
Ik zag gisteren een filmpje van een eend die katten tegelijk aanvielquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er loopt al een kat in mijn kippenhok die doen elkaar niks
Even voeren en eitjes scorenquote:
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Woont er nu iemand anders dan die je kent?
eten je duiven geen mieren ? die eten toch alles ?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Waar ik nu woon heb ik mieren en duiven weer eens wat nieuws
Dat heb ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
eten je duiven geen mieren ? die eten toch alles ?
Deze Albaanen toch ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:13 schreef Prisha het volgende:
euhhhhh...en mensen maken zich druk om die blote buik van Stien
quote:
alles aan haar. Ze kijkt ook eng.quote:
Bonuspuntje voor de saxofoon 🎷quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:18 schreef Prisha het volgende:
Dit is leuker dan de vorige. Lekker vrolijk.
en de drummert!quote:
ja he. Geen hysterisch gedoe ook. Maar ik vind hem wat saai worden nu.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
Geen Franstalige liedjes vanavond maar dit heeft wel iets van een chanson.
ja inderdaad!!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
Geen Franstalige liedjes vanavond maar dit heeft wel iets van een chanson.
quote:
Jah...met goede disco is niks mis. Maar dit valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige ‘disco’ aan deze act.
Kip outfitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:34 schreef Domnivoor het volgende:
Als je voor rare outfits kiest, oké. Maar zorg dan dat ze matchen.
eng!!!quote:
quote:
ze ging in het begin niet met het muziek mee, leek wel of ze te snel gingquote:
Geweldig hèquote:
Heerlijk. Ik houd ervan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig hèIn het begin dacht ik Wat is dit? Maar ik was al snel om. Vrolijkheid
Kan niet meer mis gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde ze zelfs mee Oeoeee Aaahhha in de zaal
arm meiske leek wel stijf van de zenuwenquote:
Hmm terwijl ze eerst zo ontspannen was met de repetities als ik de nieuwsberichten mag geloven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
arm meiske leek wel stijf van de zenuwen
Ze klonk niet helemaal zuiver hèquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
arm meiske leek wel stijf van de zenuwen
Ik weet het niet maar het leek niet helemaal goed.quote:
Nietes!quote:
na ja het is maar ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
Ga maar rumkogels eten mario ... dit is het niet
We wachten het afquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja het is maar ook niet
schlechter dann somige
Neuh, die komt gewoon uit de bloemkoolquote:
Ik weet het allemaal niet, ben ik overdreven kritisch dit jaar Ik vind er geen uitschieter tussen zitten. Jij?quote:
En nu douze points enzo of werkt dat niet zo in de halve finales?quote:
nog een minuut of 50quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
En nu douze points enzo of werkt dat niet zo in de halve finales?
Voor mij wel een paar die eruit schietenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet, ben ik overdreven kritisch dit jaar Ik vind er geen uitschieter tussen zitten. Jij?
wie danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij wel een paar die eruit schieten
Wachten of wat?quote:
Tot het eind , volgens de gids.... alleen de laatste 3 getallen 8, 10, 12 worden genoemd door de beller per landquote:
Ah okayquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot het eind , volgens de gids.... alleen de laatste 3 getallen 8, 10, 12 worden genoemd door de beller per land
We horen toch alleen wie er door is?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot het eind , volgens de gids.... alleen de laatste 3 getallen 8, 10, 12 worden genoemd door de beller per land
quote:
Daar zou ik meteen 12 punten aan geven!quote:
Wel als je in een ander land woont. En dat gebeurt ook massaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:02 schreef chufi het volgende:
Volgens mij mag je nog steeds niet op je eigen land stemmen
Ja weet .. Kon het nu wel of niet via internet want dan moet je de VPN check checkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wel als je in een ander land woont. En dat gebeurt ook massaal.
Ik ook niet. Het is me om het even wie de finale haalt of wint.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
Ik ga sws niet stemmen ... zonde van het geld
Wanneer is die ook al weer ?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is me om het even wie de finale haalt of wint.
25 mei.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan kan ik niet .... Koop gauw een kaartje .... in de vrije verkoop
Blijven er nog 20.000 kaarten over dus. Bij een finale horen fans te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
In Albanie in een stadion met 26000 capaciteit of zo ... echt ..
Ik zie het zaterdag wel weer denk ik .. misschien is er wel voetbal ..quote:
Ja want die Albanezen zal het aan hun reet roesten of Feyenoord of Roma er speelt om daar dan voor te moeten betalen ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Blijven er nog 20.000 kaarten over dus. Bij een finale horen fans te zijn.
Ben benieuwd of die ooit van Feyenoord gehoord hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want die Albanezen zal het aan hun reet roesten of Feyenoord of Roma er speelt om daar dan voor te moeten betalen ...
Waarom daar een finale spelen in een klein stadion ... Ter UEFA promotie voor wat .. ? Maar goed van mij moeten ze wel winnen nuquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die ooit van Feyenoord gehoord hebben![]()
Maar prima dat je wat kaarten reserveerd voor lokale mensen. Kan ik mij nog wel iets bij voorstellen maar dit is wel apart.
Het zal vast niks te maken hebben met de Albanese maffiaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom daar een finale spelen in een klein stadion ... Ter UEFA promotie voor wat .. ? Maar goed van mij moeten ze wel winnen nu
Das stimmt!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoorde dat UEFA genau wie FIFA korrupt ist!
Stimmt oder nicht?quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoorde dat UEFA genau wie FIFA korrupt ist!
Hiiquote:
Is Oostenrijk niet door?quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:50 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat somige andere liedjes beter zijn
als onze, saai is onze zeker niet
Met Eurovision is het vaak veel van hetzelfde , maar net iets anders en het klinkt ook nog bekend omdat je riedeltjes herkent van bekende nummersquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:50 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat somige andere liedjes beter zijn
als onze, saai is onze zeker niet
En @Dottekequote:Op woensdag 11 mei 2022 01:55 schreef -Shii- het volgende:
Ik mis @:Flory, GOA en @:oma-Nijn al een tijdje.
Woehoeequote:
Wel een leuke dag gehad?quote:Op woensdag 11 mei 2022 02:01 schreef chufi het volgende:
pauze of ff geen zin in hier .. kan gebeuren
Wel fijn dat we mekaar daarin gevonden hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2022 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het stop teken ... Nee joh ik zit aan het Grolsch
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 11 mei 2022 03:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel fijn dat we mekaar daarin gevonden hebben
Hey Enginequote:
een timelapse hiervan zou ook tof zijnquote:
Hoi, ook weer terugquote:
Dit zijn natuurlijk de extremen zoquote:Op woensdag 11 mei 2022 06:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
een timelapse hiervan zou ook tof zijn
Hey Pullupquote:
quote:
is ook wel. Ik ben gewoon gek op timelapsesquote:
Ik heb net teruggeluisterd, met koptelefoon op en gewoon op de pc. Het klonk nu eigenlijk beter dan dat het gisteren was. Ik herzie mijn mening. Het was eigenlijk helemaal niet slecht.quote:
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb net teruggeluisterd, met koptelefoon op en gewoon op de pc. Het klonk nu eigenlijk beter dan dat het gisteren was. Ik herzie mijn mening. Het was eigenlijk helemaal niet slecht.
Ze moet in de eerste helft zaterdag. Pffff hoop niet dat ze haar niet tussen de eerste 5 plaatsen. Ergens aan het einde van de eerste helft zou mooi zijn.
ja maakt wel uit ja. En uiteraard zijn er statistische onderzoekenquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Er zal wel wat statistisch onderzoek zijn geweest over welke plaatsen de meeste kans maken om te winnen zeker?
Die houdt ook ff pauzequote:
Werksequote:
behoorlijk gephotoshopt ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze is dan weer te kitschy![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |