Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan worstjes op mijn borstjes.
Er gebeurt veel de laatste tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:11 schreef Soury het volgende:
SHO is weer op volle toeren. Deis is standby ik post er ook
Niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.
Corry van Gorp toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.
Ja elke muts met twitter, maar wel vermakelijkquote:
Ria Valk!quote:
Dat is toch een broodje aap?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ria Valk!
Wisten jullie trouwens dat Ria Valk de moeder van Mattie Valk is?
Wij hebben geen Twitter nodig, we hebben FOK!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja elke muts met twitter, maar wel vermakelijk
Ja, Herman Brood bleek ook niet de zoon van Marco Bakker te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, Herman Brood bleek ook niet de zoon van Marco Bakker te zijn.
Nou de twitter berichten zijn niet van de lucht. Ik moet dat wel allemaal aanklikken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben geen Twitter nodig, we hebben FOK!
Oh hahahahaha.....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is al zo oud.quote:
En Sinterklaas bestaat ook niet zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig een beetje achter daar, ik zal eens kijken of er nog iets leuks te klikken is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de twitter berichten zijn niet van de lucht. Ik moet dat wel allemaal aanklikken.
Ja maar nooit gehoordquote:
Oh bij jouw thuis ... dacht hier in de SCquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mario weet dat het rustig is in huize Koen?
Joh het is een dolle boel daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lig een beetje achter daar, ik zal eens kijken of er nog iets leuks te klikken is.
quote:
Koen Jr 2 zit een week op Terschelling met schoolquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh bij jouw thuis ... dacht hier in de SC
Wentelteefjes van maken.quote:
Is dat de grootste herrieschopper?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Koen Jr 2 zit een week op Terschelling met school
Ah dat scheelt vast een hoop ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[..]
Koen Jr 2 zit een week op Terschelling met school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je rust, zo'n week vliegt voorbij.quote:
Koen Jr 1 praat weinig, nog minder dan z'n vader, die 2 zijn zo verschillendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geniet van je rust, zo'n week vliegt voorbij.
Ja en toen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat over Thijs.? Die hadden we hier gisteren al
Moet je de schimmel er dan afschrapen of mag dat blijven zitten?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee wat er nu allemaal staat .. moet ik dat dan lezen ?
Ja en?!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat over Thijs.? Die hadden we hier gisteren al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |