Tom in alle vormenquote:
Soep op basis van bietjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:11 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Wat is borscht? Hahaha wel grappig dat ie borst verstond.
quote:
quote:
Veel kan ook via YTquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kun je via HBO Max Warner Bros tekenfilms kijken
Daar kijk ik ze altijdquote:
Het was toch leuker vroeger, ik keek tom en jerry met mijn vader en mijn moeder vond ons kinderachtig stomquote:
Ik zie de Looney Toons staan zo snel. En Tom & Jerryquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:37 schreef chufi het volgende:
Volgens mij kun je via HBO Max Warner Bros tekenfilms kijken
Cartoon Netw
Nu zijn de meeste figuren lelijk en hoekigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was toch leuker vroeger, ik keek tom en jerry met mijn vader en mijn moeder vond ons kinderachtig stom![]()
Net als Muppets dat vonden we heerlijk
Ideaal kijkvoer, de Muppets sloeg ik ook nooit overquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was toch leuker vroeger, ik keek tom en jerry met mijn vader en mijn moeder vond ons kinderachtig stom![]()
Vroeger was het aanbod beperkter en bestond terugkijken niet en zo ..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daarom ging mijn moeder over de pis omdat we tv wilden kijken en de afwas er als een speer doorheen jastequote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger was het aanbod beperkter en bestond terugkijken niet en zo ..
Nee geen vouwwagen .. zo'n semi permanent honkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:53 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Zover ik weet is er op onze camping geen andere vouwwagen op een seizoensplek.
Een stacaravan? Ja die staan er wel veel. Haha.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen vouwwagen .. zo'n semi permanent honk
Wie klikte ook op het pijltje?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
Kleedje is ook grappig maar ik zou het uit veiligheid niet doen[ link | afbeelding ] Of juist wel het is maar hoe je het bekijkt
HA !!!!!!!quote:
Het is weer eens iets anders dan worstjes op mijn borstjes.quote:
Daar laat ik het bij .. weet niet of ze er nog staan en of het dezelfde plek isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Een stacaravan? Ja die staan er wel veel. Haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |