Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders dan worstjes op mijn borstjes.
Er gebeurt veel de laatste tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:11 schreef Soury het volgende:
SHO is weer op volle toeren. Deis is standby ik post er ook
Niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.
Corry van Gorp toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet, dus even gegoogled.
Ja elke muts met twitter, maar wel vermakelijkquote:
Ria Valk!quote:
Dat is toch een broodje aap?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ria Valk!
Wisten jullie trouwens dat Ria Valk de moeder van Mattie Valk is?
Wij hebben geen Twitter nodig, we hebben FOK!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja elke muts met twitter, maar wel vermakelijk
Ja, Herman Brood bleek ook niet de zoon van Marco Bakker te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, Herman Brood bleek ook niet de zoon van Marco Bakker te zijn.
Nou de twitter berichten zijn niet van de lucht. Ik moet dat wel allemaal aanklikken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben geen Twitter nodig, we hebben FOK!
Oh hahahahaha.....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is al zo oud.quote:
En Sinterklaas bestaat ook niet zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig een beetje achter daar, ik zal eens kijken of er nog iets leuks te klikken is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou de twitter berichten zijn niet van de lucht. Ik moet dat wel allemaal aanklikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |