Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoor net van Mike Verweij dat Ajax ook 2 keer genaaid is door de scheids deze competitie. Een gemiste strafschop tegen Heracles en een tegen Go Ahead. Die laatste was ik alweer compleet vergeten.
[ twitter ]
Beetje onzin om het dus op de scheids te gooien.
Het stichtelijke woordje: "Maar het is vooral PSV dat het helemaal weggeeft" van Mark van Rijswijk mocht helaas niet baten.quote:Op maandag 9 mei 2022 09:13 schreef Caland het volgende:
Misschien kan Schmidt zich bezig houden met de vraag waarom zijn ploeg in de tweede helft wordt weggespeeld door een ploeg die donderdag nog een loodzware halve finale heeft gespeeld.
Een wel/niet strafschop op een moment dat je nog tijd genoeg hebt om dat recht te zetten is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een strafschop in de laatste seconde.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoor net van Mike Verweij dat Ajax ook 2 keer genaaid is door de scheids deze competitie. Een gemiste strafschop tegen Heracles en een tegen Go Ahead. Die laatste was ik alweer compleet vergeten.
[ twitter ]
Dat is een eentonige psv uitspraak. Zet je er overheen, dat het nog spannend werd komt puur en alleen door de onkunde van Ajax.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een wel/niet strafschop op een moment dat je nog tijd genoeg hebt om dat recht te zetten is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een strafschop in de laatste seconde.
Het laat met name zien dat het nog veel beter kan met de videoarbitrage.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint nu toch wel heel zielig te worden allemaal.
[ twitter ]
Wacht maar totdat ze twee keer rood krijgen in champions league en de Uefa toegeeft dat het een fout was.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Zeer zielig ja dat je de kans op een kampioenschap zo goed als zeker ontnomen wordt vlak voor het einde van de competitie en dat de veroorzaker ervan geen uitleg wil geven! Heel zielig allemaal!quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ziedendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeer zielig ja dat je de kans op een kampioenschap zo goed als zeker ontnomen wordt vlak voor het einde van de competitie en dat de veroorzaker ervan geen uitleg wil geven! Heel zielig allemaal!
En de dennenappel heb je van de wedstrijdleiding gekregen. Lose some, gain some.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeer zielig ja dat je de kans op een kampioenschap zo goed als zeker ontnomen wordt vlak voor het einde van de competitie en dat de veroorzaker ervan geen uitleg wil geven! Heel zielig allemaal!
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En de dennenappel heb je van de wedstrijdleiding gekregen. Lose some, gain some.
Gelachenquote:
Nou nou dit is toch wel een hele ernstige zaak.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:22 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
En de dennenappel heb je van de wedstrijdleiding gekregen. Lose some, gain some.
Het gedrag van Gozubuyuk is steevast stuitend ja, daar hebben ze zowaar wel gelijk in.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Ja, en dat het eerst niet spannend was kwam puur door de onkunde van PSV. Totaal domme dooddoener, maar van sommige users moet je ook geen hogere wiskunde in het PSV/Ajax topic verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is een eentonige psv uitspraak. Zet je er overheen, dat het nog spannend werd komt puur en alleen door de onkunde van Ajax.
Deze users waren nergens te bekennen nadat ze in de bekerfinale totaal overklast werden door PSV.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en dat het eerst niet spannend was kwam puur door de onkunde van PSV. Totaal domme dooddoener, maar van sommige users moet je ook geen hogere wiskunde in het PSV/Ajax topic verwachten natuurlijk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze users waren nergens te bekennen nadat ze in de bekerfinale totaal overklast werden door PSV.
Allemaal met dank aan de geweldige scheids!quote:
Kijk, dat zijn de comments!quote:
Dat komt omdat de meeste users toen nog niet geboren warenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze users waren nergens te bekennen nadat ze in de bekerfinale totaal overklast werden door PSV.
Leuke poging, maar dit was pas de eerste keer dat PSV een bekerfinale won van Ajax. De andere twee bekerfinales tussen PSV en Ajax werden door Ajax gewonnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste users toen nog niet geboren waren
Twee weken na geboorte al zo verpest, dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste users toen nog niet geboren waren
Als Ajax supporter is het door de veelheid een stuk ingewikkelder om alle gewonnen prijzen bij te houden. Graag wat meer begrip hiervoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke poging, maar dit was pas de eerste keer dat PSV een bekerfinale won van Ajax. De andere twee bekerfinales tussen PSV en Ajax werden door Ajax gewonnen.
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als Ajax supporter is het door de veelheid een stuk ingewikkelder om alle gewonnen prijzen bij te houden. Graag wat meer begrip hiervoor.
En nog blijft mijn opmerking kaarsrecht overeind staan. Zo recht als die van Dessers in het krappe poepgaatje van de Eindhovenaren.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als Ajax supporter is het door de veelheid een stuk ingewikkelder om alle gewonnen prijzen bij te houden. Graag wat meer begrip hiervoor.
En nog blijft mijn opmerking kaarsrecht overeind staan. Zo recht als die van Dessers in het krappe poepgaatje van de Eindhovenaren.
Je bent vrijgevig vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.
Het is geen oneliner.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwens
Ik denk dat hij bij Johan Derksen in de leer is geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwens
Iedere post prikt aan je ogen waardoor je in huilen uitbarst. Maar goed, de tranen van PSV-supporters vullen sowieso wel het ijskoude bad hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
leuk om te zien dat het bad hier heropend is, het water is echter nog erg koud en met een te hoog chloor gehalte
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een waanzinnig zielige club. Heel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een anderquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Dit seizoen had PSV de kans om over Ajax heen te gaan want Ajax heeft ook geen geweldig seizoen en die hebben ze niet genomen en dat mag je best op het conto van Schmidt schrijven, neem alleen de wedstrijd van afgelopen zondag maar, een eerste helft waarin PSV oppermachtig is en dan geef je de tegenstander die een zware wedstrijd in de benen heeft de kans weer terug te komen in de wedstrijd
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een ander
Ik denk dat ze wat moeite hebben te beseffen dat PSV gewoon niet zoveel kwaliteit heeft als dat ze dachten en dat Schmidt het daarbij ook niet zo goed heeft gedaan (al is dat laatste iedereen wel duidelijk denk ik).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een ander
Nu krijgen we weer 5 posts met zwembaden en calimero plaatjes, altijd een leuke rubriek! Het motto over 'Kijk eerst eens naar jezelf!' geldt alleen voor PSV maar niet voor users hier blijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.
Daarnaast voegt het ook gewoon helemaal niks toe en zorgt het er zeker niet voor dat er hier normaal over voetbal gepraat kan worden. Als 'je' daar op uit bent, be my guest. Maar wil je dat het er normaal aan toe gaat, begin dan lekker bij jezelf. Thanks.
Combinatie van, met wat externe factoren als blessures. Maar uiteindelijk, geef je het vooral weg in een thuiswedstrijd tegen AZ en uit tegen Willem II. Volledig onnodig verloren. Dus dat maakt het accepteren ervan altijd lastiger, natuurlijk. Omdat je 'gewoon' een behoorlijke kans had om kampioen te worden dit jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat moeite hebben te beseffen dat PSV gewoon niet zoveel kwaliteit heeft als dat ze dachten en dat Schmidt het daarbij ook niet zo goed heeft gedaan (al is dat laatste iedereen wel duidelijk denk ik).
Madueke 50% van de Eredvisie wedstrijden gemist, Gakpo 25% gemist, Ramalho 40% gemist, dat zijn geen cijfers om vrolijk van te worden nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Combinatie van, met wat externe factoren als blessures. Maar uiteindelijk, geef je het vooral weg in een thuiswedstrijd tegen AZ en uit tegen Willem II. Volledig onnodig verloren. Dus dat maakt het accepteren ervan altijd lastiger, natuurlijk. Omdat je 'gewoon' een behoorlijke kans had om kampioen te worden dit jaar.
61 blessures in 2 seizoenen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Madueke 50% van de Eredvisie wedstrijden gemist, Gakpo 25% gemist, Ramalho 40% gemist, dat zijn geen cijfers om vrolijk van te worden nee.
Ik heb het graag over voetbal, maar is het nu mijn schuld dat het er niet over gaat? Een competitie gaat over 34 wedstrijden en ik begrijp echt de teleurstelling wel van afgelopen zondag maar dit wordt veel te zwaar gewogen over een heel seizoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.
Daarnaast voegt het ook gewoon helemaal niks toe en zorgt het er zeker niet voor dat er hier normaal over voetbal gepraat kan worden. Als 'je' daar op uit bent, be my guest. Maar wil je dat het er normaal aan toe gaat, begin dan lekker bij jezelf. Thanks.
Niemand zegt dat het 'jouw' schuld is. Kijk alleen maar de 2 pagina's terug, en je bent een van de velen. Alleen had ik jou iets hoger zitten, waardoor ik gewoon heel teleurgesteld ben geraaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het graag over voetbal, maar is het nu mijn schuld dat het er niet over gaat? Een competitie gaat over 34 wedstrijden en ik begrijp echt de teleurstelling wel van afgelopen zondag maar dit wordt veel te zwaar gewogen over een heel seizoen.
Hopelijk tot dat die met pensioen gaat. Waardeloze scheidsrechter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef RipCity het volgende:
Gaat wel lachen worden als Ajax 1
Potje verliest deze week en wij winnen de 2. Dan krijg je nog wekenlang te horen dat die Turk/knvb ons seizoen heeft beslist. Die kan je tot 2024 niet meer naar Eindhoven sturen dan.
Dat heb je nu eenmaal op een forum, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het 'jouw' schuld is. Kijk alleen maar de 2 pagina's terug, en je bent een van de velen. Alleen had ik jou iets hoger zitten, waardoor ik gewoon heel teleurgesteld ben geraakt![]()
Half eens met het laatste. De oorzaak van het mislopen van de titel ligt echt niet alleen of vooral aan afgelopen zondag. Maar ondanks het gekut en gezeik dit seizoen hadden we nog steeds een kans die op hele vervelende wijze officieel teniet is gedaan. Lijkt mij best logisch dat daar over geventileerd mag worden. De een op een wat zieligere manier dan de ander. Ook dat zou bij elke andere club gebeuren. Alleen om dan als supporter van een andere club in het desbetreffende club-topic te gaan vertellen hoe zielig het allemaal wel niet is, dat is imo pas zielig.
Dat is te makkelijk. Je hebt het zelf in de hand hoe en op wie je reageert. Elkaar af en toe jennen hoort erbij. Maar het continue kleineren van de andere kant is vermoeiend. Als ik daarin mee zou gaan heb ik er een dagtaak aan met het aantal hele speciale users hier.quote:
Heb nog steeds vrij weinig van die stijl gezien. Behalve naïef aan blijven vallen en je nooit op de tegenstander aanpassen. Dat werd inderdaad ook wel steeds duidelijk in de topwedstrijden. Wat dat betreft eigenlijk nog best knap dat we 2x hebben weten te winnen tegen de Godenzonen.quote:, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.
Maar om op PSV terug te komen, qua punten best een goed seizoen, qua voetbal gewoon niet goed genoeg want dan had je wel wat meer topwedstrijden gewonnen. Schmidt heeft denk ik veel tijd verloren in z'n eerste seizoen met z'n eigen stijl implementeren wat totaal mislukt is waardoor PSV in zijn 2e seizoen ook net te kort komt.
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gedrag van Gozubuyuk is steevast stuitend ja, daar hebben ze zowaar wel gelijk in.
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.
Nouja, een beslissing over een handsbal zou niet moeten liggen aan of iemand toevallig een keer een balletje heeft weggetrapt en het gedrag van Gozubuyuk nadien al helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.
Dat was dan ook niet wat ik zei of bedoelde te zeggen. Je kan wel weer over de scheids beginnen maar het gedrag van Schmidt is pas dieptreurig. Hij zit in elk interview 10 minuten te janken en als de vraag komt waarom de wedstrijd kantelt loop hij boos weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, een beslissing over een handsbal zou niet moeten liggen aan of iemand toevallig een keer een balletje heeft weggetrapt en het gedrag van Gozubuyuk nadien al helemaal niet.
Ik vind Schmidt verder ook niks en dat weet je heel goed.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet wat ik zei of bedoelde te zeggen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.
Wat ik bedoelde was; als dat moment niet geweest dan de penalty ook niet. (wat natuurlijk flauw was)quote:
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was; als dat moment niet geweest dan de penalty ook niet. (wat natuurlijk flauw was)
Niet dat die penalty werd gegeven door het gedrag van Schmidt.
Het was inderdaad erg flauw ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Schmidt in de blessuretijd een bal wegtrapt. In eerste instantie heeft dat niks te maken met scheidsrechter Gözëbüyük, behalve als de Eindhovenaren daarna een omstreden handsbal maken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Eindhovenaren binnen nu en een paar dagen de titel definitief verliezen aan Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.
Mooi stukje, maat. Jij kan echt uitstekend schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Schmidt in de blessuretijd een bal wegtrapt. In eerste instantie heeft dat niks te maken met scheidsrechter Gözëbüyük, behalve als de Eindhovenaren daarna een omstreden handsbal maken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Eindhovenaren binnen nu en een paar dagen de titel definitief verliezen aan Ajax.
Tja. Kans is vrij aanwezig dat Ajax morgen wint en zondag nog verliest omdat het nergens meer om gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef RipCity het volgende:
Gaat wel lachen worden als Ajax 1
Potje verliest deze week en wij winnen de 2. Dan krijg je nog wekenlang te horen dat die Turk/knvb ons seizoen heeft beslist. Die kan je tot 2024 niet meer naar Eindhoven sturen dan.
@Krabbyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mooi stukje, maat. Jij kan echt uitstekend schrijven.
Want? Hij loopt zelf te etteren langs die zijlijn. Gedraagt hij zich dan was er waarschijnlijk niet langer doorgespeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.
dit is wel wat overdreven, een wat grotere kans, dat is toch is wat anders dan nog een hele grote kans, PSV heeft meer punten verloren dan Ajax in 2022quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
toch zou je bij winst op Feyenoord nog een hele grote kans krijgen om de treble te winnen.
Gelet op de nog te spelen wedstrijden (zwaardere tegenstanders voor Ajax) en de vorm bij Ajax in deze fase van de tweede seizoenshelft snap ik de redenatie voor een grote kans wel. Had PSV van Feyenoord gewonnen dan denk ik dat het bij de bookmakers snel omgeslagen was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is wel wat overdreven, een wat grotere kans, dat is toch is wat anders dan nog een hele grote kans, PSV heeft meer punten verloren dan Ajax in 2022
Ajax had aan 4 punten genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelet op de nog te spelen wedstrijden (zwaardere tegenstanders voor Ajax) en de vorm bij Ajax in deze fase van de tweede seizoenshelft snap ik de redenatie voor een grote kans wel. Had PSV van Feyenoord gewonnen dan denk ik dat het bij de bookmakers snel omgeslagen was.
Tegelijkertijd zijn het kansloze en niet ter zaken doende bespiegelingen. We zullen het nooit weten.
Ajax had het anders ook echt wel gered ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax had aan 4 punten genoeg.
Ik was wel blij met de 2-2 tegen AZ, PSV op 1 punt had ik nog wel wat spannend gevonden.
Verder moeten we niet doen alsof de traditionele subtoppers Heerenveen en Vitesse dit seizoen nou zo erg lastig zijn.
Het lijkt hier bijna alsof PSV bij een winstpartij op Feyenoord de favoriet voor de titel zouz ijn.
Favoriet zeker niet natuurlijk. Maar bij winst op Feyenoord was het verschil nog 2 punten geweest en dan heb je met Vitesse en Heerenveen toch echt geen makkelijk programma als het in het koppie gaat spelen. Zeker in de huidige vorm.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ajax had aan 4 punten genoeg.
Ik was wel blij met de 2-2 tegen AZ, PSV op 1 punt had ik nog wel wat spannend gevonden.
Verder moeten we niet doen alsof de traditionele subtoppers Heerenveen en Vitesse dit seizoen nou zo erg lastig zijn.
Het lijkt hier bijna alsof PSV bij een winstpartij op Feyenoord de favoriet voor de titel zouz ijn.
Dit, en ik vind Slot echt een prima vent terwijl ik me juist zo graag erger aan figuren van feyenoord en psvquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ten Hag een jankbal ja? Dat is dus echt onzin. Zal vast wel keer iets doms gezegd hebben maar dat zal op een hand te tellen zijn.
vond je? gewoon een horkquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zie de jankbal in Ten Hag ook niet. Genoeg om je aan te ergeren bij die kerel, maar hij is geen Frank de Boer.
Dat is waar ik aan denk bij een jankbal trainer.
helaas doen ze dat niet alleen bij Ajaxquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Frank de Boer komt mij vooral dom en ietwat autistisch over.
Verder vind ik ten Hag en Slot ook geen jankballen, verre van. Nu had Slot wel een aantal keer dit seizoen een showtje bij arbitrale beslissingen die verkeerd uitvallen, maar hij komt nooit met kreupele logica over de scheids aan om zijn eigen falen maar goed te praten. Ten Hag heeft ook genoeg discutabele persoptredens gegeven dit seizoen maar nooit jankerig ofzo. Dat deden de spelers van Ajax al genoeg op het veld
geen idee, Schmidt lijkt me wel een aardige vent maar net na de wedstrijd wat teveel adrenaline/emotiequote:Op woensdag 11 mei 2022 08:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar waarom we het hier over de trainer van Ajax hebben is me eigenlijk een raadsel.
Zeker ja. Beetje Duits lijkt het wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen idee, Schmidt lijkt me wel een aardige vent maar net na de wedstrijd wat teveel adrenaline/emotie
Jawel hoor. Zie bv de bekerfinale.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ten Hag een jankbal ja? Dat is dus echt onzin. Zal vast wel keer iets doms gezegd hebben maar dat zal op een hand te tellen zijn.
Hij ziet vooral regelmatig een compleet andere wedstrijd, maar echt janken vind ik ook wel meevallen eigenlijk.quote:
Mwa, die had echt altijd wel een excuus. Gras te lang, gras te kort, gras te nat. Het lag in elk geval nooit aan hem of de spelers, die was echt nog wel een graadje erger dan Schmidt.quote:
winst of verlies kon ik nooit naar die man luisteren, mij wat teveel uh uh uhquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwa, die had echt altijd wel een excuus. Gras te lang, gras te kort, gras te nat. Het lag in elk geval nooit aan hem of de spelers, die was echt nog wel een graadje erger dan Schmidt.
Bij Schmidt heb ik nog een beetje het gevoel dat hij het ook doet om de druk bij de spelers weg te houden. Maar het mag een heel stuk minder, vooral kort na de wedstrijd kan hij beter uit de media blijven.
Ten Hag na de KNVB beker was ook gewoon een zeldzaam slechte verliezer. Al die trainers zijn dat en dat is maar goed ook denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja moet Ajax gewoon doen mits niet te duur, leuke backup op het middenveldquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:58 schreef TehRocks het volgende:
Even ontopic weer?
Timber, proberen te halen? Zo ja, hoeveel mag da kosten?
Miljoen of 6-7?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:58 schreef TehRocks het volgende:
Even ontopic weer?
Timber, proberen te halen? Zo ja, hoeveel mag da kosten?
Klopp is anders ook een behoorlijke psver. Wat een gejank kwam uit zijn Duitse bek. Nu met succes oogt die sympathiek ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef Ciscus het volgende:
Eigenlijk verandert bijna elke coach van een beetje club in een idioot. Ten Hag en Schmidt zijn beide verongelijkte arrogante jankballen, en Slot verandert er ook langzaam in met van die sneue maniertjes. Wees toch eens een steady vakman die hard werkt en er tegelijkertijd zichtbaar lol in heeft. Zoals Klopp.
Ten aanzien van die penalty; gewoonweg een domme fout van die scheids. Ik ga ervan uit dat het onkunde is. Als ik dan 's avonds de technologie bij de formule 1 zie, dan blijft het toch een maf verhaal dat we bij voetbal zo afhankelijk zijn van één mannetje.
Al met al: wat een kutseizoen weer.
lolbroek aan vandaag?quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:01 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ja moet Ajax gewoon doen mits niet te duur, leuke backup op het middenveld
Uiteindelijk zijn ze allemaal een beetje geschift. Misschien is dat ook we weer het leuke. Behalve dat er domme fans zijn die het allemaal heel serieus nemen, dus ze moeten wel oppassen met wat ze zeggenquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Klopp is anders ook een behoorlijke psver. Wat een gejank kwam uit zijn Duitse bek. Nu met succes oogt die sympathiek ja.
Nou die van Gakpo vorige week mocht er ook zijn, die 1-2 met een stiftje erna.quote:
Oh ja was ik vergeten na die penalty ellende. Zelfde. Nog een mooi afstandsschot. Laat staan eens een keer een vrije trap. Mis de tijd van Nilis.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou die van Gakpo vorige week mocht er ook zijn, die 1-2 met een stiftje erna.
Blessure. Einde seizoen al.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met Vertessen? Die speelt ook bijna nooit meer he?
Welke reactiequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
Die reactie van psv, sommige zeggen humor maar het is toch op en top calimero?
Vooral een gebrek aan creativiteit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
Die reactie van psv, sommige zeggen humor maar het is toch op en top calimero?
Wie had dat ook alweer eerder gedaan? Duitse club meen ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vooral een gebrek aan creativiteit.
Leverkusen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie had dat ook alweer eerder gedaan? Duitse club meen ik
Ik kan er eigenlijk niet mee zitten of Feyenoord-fans PSV wel of niet sympathiek vinden. Wel een beetje een karige en onoriginele tweet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit.Wat treurig zeg. Ik hoop dat jullie dat calimero-complex met Ruud heel snel weer van jullie afspelen want dit kan echt niet.
Op dit moment ligt zelfs de sympathie van veel Feyenoord-fans minder bij PSV dan bij Ajax. Dan heb je het bont gemaakt.
Sowieso is het echt de grootst mogelijke onzin, nog even los van het feit dat Ajax afgelopen seizoen een ploeg had die zelfs nog treuriger en onsportiever was dan het PSV ten tijde van Toivonen. Een soort Getafe 3.0quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niet mee zitten of Feyenoord-fans PSV wel of niet sympathiek vinden. Wel een beetje een karige en onoriginele tweet.
Er zitten er toch minimaal 4 in dat team waar ik een grondige hekel aan heb, dat was een paar jaar geleden toch niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is het echt de grootst mogelijke onzin, nog even los van het feit dat Ajax afgelopen seizoen een ploeg had die zelfs nog treuriger en onsportiever was dan het PSV ten tijde van Toivonen. Een soort Getafe 3.0
Dat boeit ook niet veel. En het zal de mensen hier ook echt niets schelen wat Pietjepuk2000 van dit PSV vindt maar ik heb echt niets met deze ploeg. (Terwijl ik PSV normaal gesproken altijd veel meer gun dan Ajax.) Door Schmidt is PSV wel wat identiteit kwijtgeraakt vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niet mee zitten of Feyenoord-fans PSV wel of niet sympathiek vinden. Wel een beetje een karige en onoriginele tweet.
Eens. Dit is ERG sneuquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoopte echt dat dit nep was... PSV is een zeer kleine club.
Iedere ploeg heeft 1 of 2 spelers nodig die op het randje onsportief balanceren, de boel op scherp zetten en op de momenten dat het er om gaat de beuk er letterlijk ingooien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten er toch minimaal 4 in dat team waar ik een grondige hekel aan heb, dat was een paar jaar geleden toch niet zo.
Al mis ik natuurlijk wel Joel Veltman om lekker op te schelden.
Toon doet dat beterquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedere ploeg heeft 1 of 2 spelers nodig die op het randje onsportief balanceren, de boel op scherp zetten en op de momenten dat het er om gaat de beuk er letterlijk ingooien.
Waar het misgaat is als die spelers eigenlijk alleen dat doen en verder niet veel toevoegen, zoals Veltman of van Bommel in zijn laatste jaar. Of als ze constant over het randje gaan en dat is wat je bij Ajax nu ziet bij een aantal spelers.
Overigens is de betreffende tweet niet origineel en niet grappig en hadden we best zonder gekund. Zeg maar een hoog @:pietjepuk2000 gehalte.
Waarom zou je je als PSV'er storen aan Veltman? Die heeft zoveel blunders gemaakt voor Ajax dat je er dan juist blij mee moet zijn. Dat is net alsof Ajacieden zich gaan storen aan Bruma of Drommels.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten er toch minimaal 4 in dat team waar ik een grondige hekel aan heb, dat was een paar jaar geleden toch niet zo.
Al mis ik natuurlijk wel Joel Veltman om lekker op te schelden.
Als iemand er minder van kan is dat extra komisch, ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je je als PSV'er storen aan Veltman? Die heeft zoveel blunders gemaakt voor Ajax dat je er dan juist blij mee moet zijn. Dat is net alsof Ajacieden zich gaan storen aan Bruma of Drommels.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is het echt de grootst mogelijke onzin, nog even los van het feit dat Ajax afgelopen seizoen een ploeg had die zelfs nog treuriger en onsportiever was dan het PSV ten tijde van Toivonen. Een soort Getafe 3.0
Dat die mof weg gaat?quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:36 schreef mabo11 het volgende:
Ik zat gisteren in het stadion, op Oost hangt zo'n spandoek met countdown 26 days. Waar is dat voor?
Ja die dus, dan ben je als club toch wel echt ontzettend klein en zielig.quote:
Oh nee hoor, het gedrag van o.a. de Servische Dirk en Shanice overstijgen dat ene potje wel. Maar dat willen ze in Amsterdam niet echt zien, liefde maakt blind zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]valt niet mee hè zelf 85 minuten tijd rekken en dan verbaast zijn dat de tegenstander dat 3 minuten doet, Dessers en Linssen doen niet anders alleen vallen ze nooit zo lekker.
Bij Frenkie vond ik het wel ontzettend storend dat hij constant bij de scheids zat te janken. Dat is in Barcelona ook niet echt beter geworden zeg maar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het gedrag van o.a. de Servische Dirk en Shanice overstijgen dat ene potje wel. Maar dat willen ze in Amsterdam niet echt zien, liefde maakt blind zullen we maar zeggen.
Persoonlijk vind ik het ook wel beter zo hoor, Ajax heeft na Suarez eigenlijk vrijwel altijd hele sympathieke teams gehad, wars van aanstellerij (De Jong, De Ligt). Dan kan je er toch wat moeilijker een hekel aan hebben.
126. Einde termijn burgemeester.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:36 schreef mabo11 het volgende:
Ik zat gisteren in het stadion, op Oost hangt zo'n spandoek met countdown 26 days. Waar is dat voor?
Tijd dat die opbokt, mocht vorig jaar niet naar FC 040 - Helmond Sport.quote:
Behoorlijke tegenvallerquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:16 schreef Cupfighter het volgende:
Even een vraag aan de PSV supporters hier, wat vinden jullie van de Europese prestaties onder Schmidt?
belangrijkste vraag, blijft Gakpoquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
We hebben weer originele vragen en teksten te pakken hier! Ben benieuwd wanneer iemand komt vragen of we meer van Götze hadden verwacht of niet.
Als je de totale balans opmaakt heeft hij misschien meer nuttige gedaan voor PSV dan wat anders, maar wat mij het meest op het netvlies staat zijn de kaart aannaai momenten en de smerige overtredingen als de scheids niet keek.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je je als PSV'er storen aan Veltman? Die heeft zoveel blunders gemaakt voor Ajax dat je er dan juist blij mee moet zijn. Dat is net alsof Ajacieden zich gaan storen aan Bruma of Drommels.
Een type Gattuso die overal invliegt is wel lekker natuurlijk. Ik had zelf altijd een hekel aan de zeikerige medespelers; degenen die verbaal continu bezig zijn anderen uit hun spel te halen. Dat werkt soms ook in je nadeel. Net als medespelers en hun slechte schwalbes, ook zo gênant omdat je er toch een beetje in mee moet gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedere ploeg heeft 1 of 2 spelers nodig die op het randje onsportief balanceren, de boel op scherp zetten en op de momenten dat het er om gaat de beuk er letterlijk ingooien.
Waar het misgaat is als die spelers eigenlijk alleen dat doen en verder niet veel toevoegen, zoals Veltman of van Bommel in zijn laatste jaar. Of als ze constant over het randje gaan en dat is wat je bij Ajax nu ziet bij een aantal spelers.
Overigens is de betreffende tweet niet origineel en niet grappig en hadden we best zonder gekund. Zeg maar een hoog @:pietjepuk2000 gehalte.
Van Bommel was het bij z'n terugkeer gewoon net niet meer, beetje als Davids toen die bij Ajax terug kwam, als je overal een stap te laat bent breek je wat teveel enkelsquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Een type Gattuso die overal invliegt is wel lekker natuurlijk. Ik had zelf altijd een hekel aan de zeikerige medespelers; degenen die verbaal continu bezig zijn anderen uit hun spel te halen. Dat werkt soms ook in je nadeel. Net als medespelers en hun slechte schwalbes, ook zo gênant omdat je er toch een beetje in mee moet gaan.
quote:
Nou ben stiekem wel benieuwd naar jullie mening over Gotzequote:Op donderdag 12 mei 2022 11:18 schreef GotenSSJ het volgende:
We hebben weer originele vragen en teksten te pakken hier! Ben benieuwd wanneer iemand komt vragen of we meer van Götze hadden verwacht of niet.
Ik had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ben stiekem wel benieuwd naar jullie mening over Gotze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je nog gesport vandaagquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het zal wel ludiek bedoeld zijn
Beetje apart dat je zoiets jat wel
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht.die had ik ook blind genomen hoor, gewoon een buitenkansje, je hoopt uiteraard op meer maar hij heeft dit seizoen meer bijgedragen dan vorig seizoen dus er zit nog rek inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kwaliteit van goals gaat achteruit ja. Scherp gezien.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh ja was ik vergeten na die penalty ellende. Zelfde. Nog een mooi afstandsschot. Laat staan eens een keer een vrije trap. Mis de tijd van Nilis.
Onder aan de streep valt het tegen, vind ik. Dat baseer ik dan vooral op z'n naam en faam plus z'n salaris.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ben stiekem wel benieuwd naar jullie mening over Gotze
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht.Hij valt toch enorm tegen? Niet qua fitheid, dat zit wel redelijk goed. Maar juist gezien zn weinige blessures vind ik het echt heel matig wat hij levert. In twee seizoenen in alle competities bij elkaar 18 goals en 18 assists, ik vind het verrassend dat er niet veel meer kritiek op hem is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proef soms toch een beetje het sfeertje van "geen gezeik, wees blij dat zo iemand bij PSV komt voetballen"...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij valt toch enorm tegen? Niet qua fitheid, dat zit wel redelijk goed. Maar juist gezien zn weinige blessures vind ik het echt heel matig wat hij levert. In twee seizoenen in alle competities bij elkaar 18 goals en 18 assists, ik vind het verrassend dat er niet veel meer kritiek op hem is.
Ik denk dat de kritiek met name komt van mensen die PSV niet zo vaak zien spelen. Het eerste seizoen vond ik zeker niet top, maar dit seizoen vind ik hem erg goed Er wordt steeds gewezen naar Sangaré en naar Gakpo, maar Götze is het smeermiddel geweest dit seizoen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij valt toch enorm tegen? Niet qua fitheid, dat zit wel redelijk goed. Maar juist gezien zn weinige blessures vind ik het echt heel matig wat hij levert. In twee seizoenen in alle competities bij elkaar 18 goals en 18 assists, ik vind het verrassend dat er niet veel meer kritiek op hem is.
Mwah. In zn topjaren bij Dortmund had ie 16 en 15 goals en 13 en 20 assists. Ik had dat ook wel verwacht dat ie dat in onze Mickey Mouse competitie zou kunnen, ook al lijkt ie over zn top heen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat de kritiek met name komt van mensen die PSV niet zo vaak zien spelen. Het eerste seizoen vond ik zeker niet top, maar dit seizoen vind ik hem erg goed Er wordt steeds gewezen naar Sangaré en naar Gakpo, maar Götze is het smeermiddel geweest dit seizoen.
Kritiek op zijn seizoen zou wat mij betreft ook wat vreemd zijn als je ooit van tevoren een wedstrijdje van Dortmund of Bayern zou hebben gezien. Hij is niet de man van heel veel doelpunten en assist. Dat wil niet zeggen dat je dan niet belangrijk kunt zijn.
Ik vind wel dat hij heel erg veel centjes verdient en persoonlijk zou ik daarom wel afscheid van hem nemen zodat je ruimte creërt binnen je salarishuishouding.
Oké, je doelt waarschijnlijk op afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:19 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens stoere mannen van PSV die na de wedstrijd van PSV-NEC met capuchon op vaders met kinderen aanvielen na de wedstrijd van afgelopen zondag
Wat was dat precies? Klinkt wel vrij sneu ja. Net als dat zingen (over Sala) van Nice-supporters afgelopen week. Nog 5 jaar en dan speel je alleen nog maar voor thuispubliek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:19 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens stoere mannen van PSV die na de wedstrijd van PSV-NEC met capuchon op vaders met kinderen aanvielen na de wedstrijd van afgelopen zondag
https://www.gelderlander.(...)het-niets~a4567d9ff/quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:30 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat was dat precies? Klinkt wel vrij sneu ja. Net als dat zingen (over Sala) van Nice-supporters afgelopen week. Nog 5 jaar en dan speel je alleen nog maar voor thuispubliek.
moest even opzoeken wie dat is, heb jij hem zien keepen?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:58 schreef Ciscus het volgende:
Raatsie transfervrij weg bij Ajax, ik zeg: oppikken!
Götze is bij PSV tot op heden inderdaad geen groot succes te noemen. Als je zo'n naam weet te contracteren voor een absoluut topsalaris, mag je toch wel wat meer verwachten. Zo'n speler wordt toch voor veel meer gehaald dan enkel te dienen als 'smeermiddel'. Dit zou een leider moeten zijn, een speler die ook structureel beslissend kan zijn en toch wel jaarlijks een doelpunt of 15 en 15 assists kan overleggen in de Eredivisie alleen al. En niet dit pas in twee jaar tijd halen, als je al zijn gespeelde wedstrijden (dus ook buiten de Eredivisie) gaat meetellen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah. In zn topjaren bij Dortmund had ie 16 en 15 goals en 13 en 20 assists. Ik had dat ook wel verwacht dat ie dat in onze Mickey Mouse competitie zou kunnen, ook al lijkt ie over zn top heen.
Maar het heeft imo vooral met jouw laatste punt te maken. Als Doan zulke cijfers had als Gotze dit jaar is het prima, maar van iemand met zo'n salaris als Gotze verwacht je toch meer. Ik zou hem persoonlijk ook weg doen.
De vergelijking met Tadic slaat op zoveel punten nergens op dat uit je post gewoon blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Götze is bij PSV tot op heden inderdaad geen groot succes te noemen. Als je zo'n naam weet te contracteren voor een absoluut topsalaris, mag je toch wel wat meer verwachten. Zo'n speler wordt toch voor veel meer gehaald dan enkel te dienen als 'smeermiddel'. Dit zou een leider moeten zijn, een speler die ook structureel beslissend kan zijn en toch wel jaarlijks een doelpunt of 15 en 15 assists kan overleggen in de Eredivisie alleen al. En niet dit pas in twee jaar tijd halen, als je al zijn gespeelde wedstrijden (dus ook buiten de Eredivisie) gaat meetellen.
Ik maak niet graag een vergelijking, maar ik zie wel een behoorlijk contrast met bijvoorbeeld een Tadic. Die is in alle competities in diezelfde periode (twee seizoenen) tot 36 goals en 46 assists gekomen. Dat zijn cijfers waar je een topsalaris prima voor over kunt hebben.
Ik maak die vergelijking omdat zoals @Lyrebird al aangeeft, het twee ervaren spelers zijn waar Nederlandse topclubs ver voor zijn gegaan om zulke ervaren krachten te kunnen contracteren. Je verwacht daar dan ook echt wat van. Maar je ziet gewoon een verschil enorm verschil qua impact. Het kan natuurlijk prima dat jij het daar niet mee eens bent, maar geef dan tenminste even aan waarom je het geen goede vergelijking vindt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De vergelijking met Tadic slaat op zoveel punten nergens op dat uit je post gewoon blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Tadic kan zeker een enorm vervelende speler zijn op het veld. Maar inderdaad, daar heb je er soms één of twee van nodig in je team.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:40 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vind het wel een aardige vergelijking. Het gaat om twee oudere spelers die een puike eindpass in de voeten hebben, en die op basis van hun ervaring en hun status een team moeten/kunnen leiden. Daar waren Tadic en Blind indertijd ook voor gehaald. Waar Tadic bij bijna iedere aanval is betrokken, wordt Gotze regelmatig overgeslagen. En dat is jammer, want hij heeft fluwelen voetjes, die Gotze. Ziet het spel uitstekend. Dat hakje ook weer laatst, het is genieten.
Tadic vind ik wel een enorme eikel. Iemand die je het niet gunt. Maar het is wel iemand die zich in de kleedkamer laat gelden. Bij Gotze is dat niet het geval. Geen idee waarom.
Ik vind dat bij PSV sowieso een eeuwig probleem, al uit de tijd van van der Kuijlen. Het zijn altijd van die aardige bleue, provinciaalse ventjes, PSVers. Soms heb je er dan zo'n Toivonen of Van Bommel tussen zitten, en dan begin ik me ook meteen te ergeren. Maar dat soort spelers heb je wel nodig. Daar mag wat mij betreft best op ingekocht worden, want blijkbaar zit er iets in het water (het heerlijkste water ter wereld) in Eindhoven (ik ben daar opgegroeid, haha), waardoor ons eigen talent veel moeite heeft om voor zichzelf op te komen.
In Fifa en Footbalmanager 2019, hoezo?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
moest even opzoeken wie dat is, heb jij hem zien keepen?
dacht dat je misschien jeugdvoetbal volgt, ik niet namelijk dus heb geen idee of hij er wat van kanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 17:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
In Fifa en Footbalmanager 2019, hoezo?
Ten eerste omdat het in de basis al totaal verschillende spelers zijn op een andere positie.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik maak die vergelijking omdat zoals @:Lyrebird al aangeeft, het twee ervaren spelers zijn waar Nederlandse topclubs ver voor zijn gegaan om zulke ervaren krachten te kunnen contracteren. Je verwacht daar dan ook echt wat van. Maar je ziet gewoon een verschil enorm verschil qua impact. Het kan natuurlijk prima dat jij het daar niet mee eens bent, maar geef dan tenminste even aan waarom je het geen goede vergelijking vindt.
Ik zou fitheid nog willen toevoegen want ballen kan Mario echt nog wel.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het in de basis al totaal verschillende spelers zijn op een andere positie.
Ten tweede omdat ze uit een totaal andere situatie de overstap naar de Eredivisie maken en ook op een heel ander punt in hun carrière waren. Waardoor verwachtingen anders zijn.
Ten derde omdat we de inhoud van hun contracten niet kennen.
Ten vierde hebben we geen idee hoe hun invloed in de kleedkamer en op de training is.
De enige overeenkomst is dat ze beide niet jong zijn en ervaring op hoger niveau hebben. Voor de rest is het een zeer gemankeerde vergelijking.
Schoppen kan hij ook nog wel, een beetje onderbelicht dit gedeelte maar hij maakt aardig wat overtredingen waar anderen geel voor zouden krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou fitheid nog willen toevoegen want ballen kan Mario echt nog wel.
Te weinig laten zien impliceert dat hij beter kan en dat niet doet. Ik denk dat hij vorig jaar vooral nog heel erg ritme miste. Dit jaar ging het al stukken beter.quote:Op zondag 15 mei 2022 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Schoppen kan hij ook nog wel, een beetje onderbelicht dit gedeelte maar hij maakt aardig wat overtredingen waar anderen geel voor zouden krijgen.
Al met al had ik wel gehoopt op meer toen hij naar NL kwam, gewoon wat te weinig laten zien, al had dat vorig seizoen ook met de trainer te maken die eigenlijk een jaar heeft weggegooid.
minder dan ik gehoopt had, laat ik het dan zo zeggenquote:Op zondag 15 mei 2022 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Te weinig laten zien impliceert dat hij beter kan en dat niet doet. Ik denk dat hij vorig jaar vooral nog heel erg ritme miste. Dit jaar ging het al stukken beter.
Maar wat je zegt, veel overtredingen al is dat vaak ook omdat hij gewoon net te laat is.
Ik ook niet joh, bedoelde het ook niet echt serieus. Was wel een groot talent altijd. Bij jong Ajax doet hij het wel aardig, begreep ik. Nu Jay Gorter daar ook keept staat hij er wat minder goed op.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dacht dat je misschien jeugdvoetbal volgt, ik niet namelijk dus heb geen idee of hij er wat van kan
Ik vind het ook wel een topprestatie om dit bericht zo te interpreteren.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
Topsport Toon heeft een topprestatie geleverd, aldus Topsport Toon.
[ twitter ]
Mwa ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een topprestatie om dit bericht zo te interpreteren.
hardop gelachenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan verander ik als de sodemieter van mening.
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha mooiquote:Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is acht jaar directeur geweest, hoe lees jij dit dan. En vind je echt dat PSV er nu veel beter voorstaat dan toen?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een topprestatie om dit bericht zo te interpreteren.
Dat is vrij lastig om dat zo zwart-wit te stellen. 4 duurste transfers ooit in de clubhistorie waren allemaal in die 8 jaar. Aan de andere kant was het Europees gezien allemaal niet zo goed. Maar wel weer een paar kampioenschappen gepakt. Sponsoren is voor m’n gevoel met die Brainportconstructie een stuk beter dan voorheen. Kortom; ik denk dat je best tevreden kan zijn als supporter.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is acht jaar directeur geweest, hoe lees jij dit dan. En vind je echt dat PSV er nu veel beter voorstaat dan toen?
Klaassnuiftallesquote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Je was gewoon kampioen geworden als de knjb niet omgekocht zou zijn door 020
Als je mee wil doen als beste club van Nederland, dan vind ik dit helemaal niet. Dan kun je wel die paar kampioenschappen noemen, maar die waren nog uit de tijd dat hij net begon en het is bepaald niet zo dat PSV daarvoor nooit kampioen werd. Duurste transfers hebben alle grote clubs wel in de laatste 8 jaar gehaald en wat die sponsors gaan brengen, dat moet nog blijken. Hij zegt zelf dat de club aan alle kanten sinds hij aangetreden is vooruitgegaan is, dit zie ik nergens terug.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig om dat zo zwart-wit te stellen. 4 duurste transfers ooit in de clubhistorie waren allemaal in die 8 jaar. Aan de andere kant was het Europees gezien allemaal niet zo goed. Maar wel weer een paar kampioenschappen gepakt. Sponsoren is voor m’n gevoel met die Brainportconstructie een stuk beter dan voorheen. Kortom; ik denk dat je best tevreden kan zijn als supporter.
Oké, nou ik denk dat ie meer bedoelt in die 8 jaar heeft de club samen met de supporters toch wat moois weten weg te zetten. Daarnaast dachten veel mensen tot een jaar of 4 terug dat Ajax het nieuwe Bayern van Nederland zou worden en dat ze de eredivisie waren ontgroeid. Had je dit jaar naast de JC-schaal en de beker ze ook in de competitie 1 keer verslagen had je ook nog het kampioenschap gepakt. Ik denk dat Toon een beetje opgelucht is over de staat waarin de club verkeerd nu Brands het overneemt.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je mee wil doen als beste club van Nederland, dan vind ik dit helemaal niet. Dan kun je wel die paar kampioenschappen noemen, maar die waren nog uit de tijd dat hij net begon en het is bepaald niet zo dat PSV daarvoor nooit kampioen werd. Duurste transfers hebben alle grote clubs wel in de laatste 8 jaar gehaald en wat die sponsors gaan brengen, dat moet nog blijken. Hij zegt zelf dat de club aan alle kanten sinds hij aangetreden is vooruitgegaan is, dit zie ik nergens terug.
Helemaal met die nieuwe CL opzet, gaan de komende jaren cruciaal worden denk ik. We zullen het zien.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, nou ik denk dat ie meer bedoelt in die 8 jaar heeft de club samen met de supporters toch wat moois weten weg te zetten. Daarnaast dachten veel mensen tot een jaar of 4 terug dat Ajax het nieuwe Bayern van Nederland zou worden en dat ze de eredivisie waren ontgroeid. Had je dit jaar naast de JC-schaal en de beker ze ook in de competitie 1 keer verslagen had je ook nog het kampioenschap gepakt. Ik denk dat Toon een beetje opgelucht is over de staat waarin de club verkeerd nu Brands het overneemt.
nogsteeds 2 punten infantielquote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee vorige week was geen penaltyquote:
Miemiemiemiequote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |