quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:35 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Als Ajax supporter is het door de veelheid een stuk ingewikkelder om alle gewonnen prijzen bij te houden. Graag wat meer begrip hiervoor.
En nog blijft mijn opmerking kaarsrecht overeind staan. Zo recht als die van Dessers in het krappe poepgaatje van de Eindhovenaren.
Je bent vrijgevig vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, deze comeback is hem niet helemaal. 1.5/10 voor de moeite.
Het is geen oneliner.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwens
Ik denk dat hij bij Johan Derksen in de leer is geweest.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gebruik je dit soort one-liners om lekker edgy over te komen? Serieuze vraag trouwens
Iedere post prikt aan je ogen waardoor je in huilen uitbarst. Maar goed, de tranen van PSV-supporters vullen sowieso wel het ijskoude bad hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:21 schreef Tarado het volgende:
leuk om te zien dat het bad hier heropend is, het water is echter nog erg koud en met een te hoog chloor gehalte
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een waanzinnig zielige club. Heel bijzonder.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
Het begint nu toch wel heel zielig te worden allemaal.
[ twitter ]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een anderquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:31 schreef Cupfighter het volgende:
Dit seizoen had PSV de kans om over Ajax heen te gaan want Ajax heeft ook geen geweldig seizoen en die hebben ze niet genomen en dat mag je best op het conto van Schmidt schrijven, neem alleen de wedstrijd van afgelopen zondag maar, een eerste helft waarin PSV oppermachtig is en dan geef je de tegenstander die een zware wedstrijd in de benen heeft de kans weer terug te komen in de wedstrijd
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een ander
Ik denk dat ze wat moeite hebben te beseffen dat PSV gewoon niet zoveel kwaliteit heeft als dat ze dachten en dat Schmidt het daarbij ook niet zo goed heeft gedaan (al is dat laatste iedereen wel duidelijk denk ik).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV heeft ieder seizoen de kans om over Ajax heen te gaan maar het ligt altijd aan een ander
Nu krijgen we weer 5 posts met zwembaden en calimero plaatjes, altijd een leuke rubriek! Het motto over 'Kijk eerst eens naar jezelf!' geldt alleen voor PSV maar niet voor users hier blijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.
Daarnaast voegt het ook gewoon helemaal niks toe en zorgt het er zeker niet voor dat er hier normaal over voetbal gepraat kan worden. Als 'je' daar op uit bent, be my guest. Maar wil je dat het er normaal aan toe gaat, begin dan lekker bij jezelf. Thanks.
Combinatie van, met wat externe factoren als blessures. Maar uiteindelijk, geef je het vooral weg in een thuiswedstrijd tegen AZ en uit tegen Willem II. Volledig onnodig verloren. Dus dat maakt het accepteren ervan altijd lastiger, natuurlijk. Omdat je 'gewoon' een behoorlijke kans had om kampioen te worden dit jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat moeite hebben te beseffen dat PSV gewoon niet zoveel kwaliteit heeft als dat ze dachten en dat Schmidt het daarbij ook niet zo goed heeft gedaan (al is dat laatste iedereen wel duidelijk denk ik).
Madueke 50% van de Eredvisie wedstrijden gemist, Gakpo 25% gemist, Ramalho 40% gemist, dat zijn geen cijfers om vrolijk van te worden nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Combinatie van, met wat externe factoren als blessures. Maar uiteindelijk, geef je het vooral weg in een thuiswedstrijd tegen AZ en uit tegen Willem II. Volledig onnodig verloren. Dus dat maakt het accepteren ervan altijd lastiger, natuurlijk. Omdat je 'gewoon' een behoorlijke kans had om kampioen te worden dit jaar.
61 blessures in 2 seizoenen..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Madueke 50% van de Eredvisie wedstrijden gemist, Gakpo 25% gemist, Ramalho 40% gemist, dat zijn geen cijfers om vrolijk van te worden nee.
Ik heb het graag over voetbal, maar is het nu mijn schuld dat het er niet over gaat? Een competitie gaat over 34 wedstrijden en ik begrijp echt de teleurstelling wel van afgelopen zondag maar dit wordt veel te zwaar gewogen over een heel seizoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het begint ondertussen ook wel een beetje treurig te worden om de hele tijd dit soort opmerkingen hier te plaatsen. PSV is zielig, zijn calimero's en hebben geen reflectie. Supporters van andere clubs blinken namelijk uit in het tegenovergestelde, ja.
Daarnaast voegt het ook gewoon helemaal niks toe en zorgt het er zeker niet voor dat er hier normaal over voetbal gepraat kan worden. Als 'je' daar op uit bent, be my guest. Maar wil je dat het er normaal aan toe gaat, begin dan lekker bij jezelf. Thanks.
Niemand zegt dat het 'jouw' schuld is. Kijk alleen maar de 2 pagina's terug, en je bent een van de velen. Alleen had ik jou iets hoger zitten, waardoor ik gewoon heel teleurgesteld ben geraaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het graag over voetbal, maar is het nu mijn schuld dat het er niet over gaat? Een competitie gaat over 34 wedstrijden en ik begrijp echt de teleurstelling wel van afgelopen zondag maar dit wordt veel te zwaar gewogen over een heel seizoen.
Hopelijk tot dat die met pensioen gaat. Waardeloze scheidsrechter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef RipCity het volgende:
Gaat wel lachen worden als Ajax 1
Potje verliest deze week en wij winnen de 2. Dan krijg je nog wekenlang te horen dat die Turk/knvb ons seizoen heeft beslist. Die kan je tot 2024 niet meer naar Eindhoven sturen dan.
Dat heb je nu eenmaal op een forum, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het 'jouw' schuld is. Kijk alleen maar de 2 pagina's terug, en je bent een van de velen. Alleen had ik jou iets hoger zitten, waardoor ik gewoon heel teleurgesteld ben geraakt![]()
Half eens met het laatste. De oorzaak van het mislopen van de titel ligt echt niet alleen of vooral aan afgelopen zondag. Maar ondanks het gekut en gezeik dit seizoen hadden we nog steeds een kans die op hele vervelende wijze officieel teniet is gedaan. Lijkt mij best logisch dat daar over geventileerd mag worden. De een op een wat zieligere manier dan de ander. Ook dat zou bij elke andere club gebeuren. Alleen om dan als supporter van een andere club in het desbetreffende club-topic te gaan vertellen hoe zielig het allemaal wel niet is, dat is imo pas zielig.
Dat is te makkelijk. Je hebt het zelf in de hand hoe en op wie je reageert. Elkaar af en toe jennen hoort erbij. Maar het continue kleineren van de andere kant is vermoeiend. Als ik daarin mee zou gaan heb ik er een dagtaak aan met het aantal hele speciale users hier.quote:
Heb nog steeds vrij weinig van die stijl gezien. Behalve naïef aan blijven vallen en je nooit op de tegenstander aanpassen. Dat werd inderdaad ook wel steeds duidelijk in de topwedstrijden. Wat dat betreft eigenlijk nog best knap dat we 2x hebben weten te winnen tegen de Godenzonen.quote:, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.
Maar om op PSV terug te komen, qua punten best een goed seizoen, qua voetbal gewoon niet goed genoeg want dan had je wel wat meer topwedstrijden gewonnen. Schmidt heeft denk ik veel tijd verloren in z'n eerste seizoen met z'n eigen stijl implementeren wat totaal mislukt is waardoor PSV in zijn 2e seizoen ook net te kort komt.
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gedrag van Gozubuyuk is steevast stuitend ja, daar hebben ze zowaar wel gelijk in.
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.
Nouja, een beslissing over een handsbal zou niet moeten liggen aan of iemand toevallig een keer een balletje heeft weggetrapt en het gedrag van Gozubuyuk nadien al helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |