abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2022 @ 17:53:23 #1
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_204680210
pi_204680257
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 16:15 schreef RamboDirk het volgende:

Wat een moreel gejank om een verfbommetje zeg :') Ik vind het een mooi statement. Dit jaar maar even niet vooraan staan met je kransje. Uiteindelijk vertegenwoordigt zo'n ambassadeur gewoon de terreur van Putin. Hij kan zich ook uitspreken tegen de terreur en nodeloze geweldsorgie, doet ie niet.
In plaats van te escaleren en te provoceren in een buurland waar zijn thuisland oorlogsmisdaden begaan heeft en tientallen jaren lang een regime gefaciliteerd heeft dat de Poolse bevolking onderdrukt en geterroriseerd heeft had die ambassadeur gewoon weg moeten blijven. Maar zoveel fatsoen en inzicht mag je blijkbaar niet van Russen verwachten.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204680260
Dit al voorbij gekomen?

https://www.theguardian.c(...)ta-anti-war-articles

“This is not what Victory Day is about,” Polyakov told the Guardian in an interview. “Ordinary people are dying, peaceful women and children are dying in Ukraine. Given the rhetoric that we have seen, this isn’t going to stop. We couldn’t accept this any longer. This was the only right thing we could do.”

Dapper hoor, ik zou peentjes zweten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:04:17 #4
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_204680322
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:57 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
In plaats van te escaleren en te provoceren in een buurland waar zijn thuisland oorlogsmisdaden begaan heeft en tientallen jaren lang een regime gefaciliteerd heeft dat de Poolse bevolking onderdrukt en geterroriseerd heeft had die ambassadeur gewoon weg moeten blijven. Maar zoveel fatsoen en inzicht mag je blijkbaar niet van Russen verwachten.
Het is mij nog steeds een raadsel waarom Polen een Russische ambassadeur uitnodigt voor een WO2 herdenking. (1939)
  maandag 9 mei 2022 @ 18:09:02 #5
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_204680373
twitter
  Forum Admin maandag 9 mei 2022 @ 18:10:47 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204680384
TT _O_

Desolatorrrrready
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204680457
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:09 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Waarom is dit precies nieuws?
zie email 27 oktober
  maandag 9 mei 2022 @ 18:20:25 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204680458
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204680466
twitter

Gisteren ook al een dergelijk gerucht, voorzien van een fakefoto maar toch. Even in de gaten houden.
zie email 27 oktober
pi_204680473
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:58 schreef Barbusse het volgende:
Dit al voorbij gekomen?

https://www.theguardian.c(...)ta-anti-war-articles

“This is not what Victory Day is about,” Polyakov told the Guardian in an interview. “Ordinary people are dying, peaceful women and children are dying in Ukraine. Given the rhetoric that we have seen, this isn’t going to stop. We couldn’t accept this any longer. This was the only right thing we could do.”

Dapper hoor, ik zou peentjes zweten.
Wanneer je burgers moediger zijn dan al je ministers en generaals samen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:21:50 #11
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204680479
Goed draadje
https://www.reddit.com/r/(...)otilaana_ukrainassa/

een eigenwijze Ukrainse officier zet een netjes geordende compacte tentenkamp op tegen het advies van de Finse vrijwilligers in en die wordt geraakt door een Russische raket met weinig overlevenden...
je zal als buitenlandse vrijwilliger maar de pech hebben dat je een van de incompetente oudere generatie officieren boven je hebt...

==================
The junior commanders who have fought since 2014 are highly qualified. Older and larger gentlemen (who have been trained as a poor man) in their own experience tended to be incompetent for modern warfare. And because of one of those, I was going to leave my own spirit.
==================
Finnish conscript training carries a long way here, and Finnish reservists are pretty much sought after in any unit. Americans and other volunteers from NATO countries don't really know how to fight in a war where they don't have complete air domination. Especially at the beginning of the war, there were a lot of them, but the first missile strikes and air strikes on top and most went home. For a Finnish soldier, on the other hand, there is an assumption that the enemy has air domination and is trained accordingly.
==================
Should we leave the phones and other electronics at the base when we go to the front or inquire so that Russia does not track the phones and bomb where the biggest trap is?
=========
Guys don't realize that anyone can play base station and map all running phones at 3 feet to within 100km. A cell phone is an automatic radio and should have no business in the field.
=========
From the data coming from that phone, the recipient doesn't even need to understand the connecting features, it's enough to triangulate active phones with several antennas in a 100km range. And sees the same transmission signals with many antennas, and then calculates the time at which the signal has entered the antenna. And with this information, you can calculate very accurately where the phones are in the whole area.

T. Master of Science who studied these very things for a relatively long time :)

==================

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door slashdotter3 op 09-05-2022 19:04:33 ]
  maandag 9 mei 2022 @ 18:22:21 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204680488
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:20 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Gisteren ook al een dergelijk gerucht, voorzien van een fakefoto maar toch. Even in de gaten houden.
Zie post boven je ;)

Ja. Was wel te verwachten zoiets. Maar zal hij het leger in moeten? Ik denk eerder dat hij heen moet van het repareren van de treinbaan ofzo?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204680500
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:22 schreef Starhopper het volgende:
Zie post boven je
22 seconde eerder. Dan ben ik aan het tikken, grapjas. :')
zie email 27 oktober
  maandag 9 mei 2022 @ 18:26:43 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204680524
Oekraine is goed bezig _O_ _O_

twitter
  maandag 9 mei 2022 @ 18:27:45 #15
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204680528
Er is een Nederlander gesneuveld in Oekraïne.

https://www.geenstijl.nl/(...)55-dood-in-oekraine/
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_204680563
quote:
[ twitter ]
Leuk twitter wappie-account.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 9 mei 2022 @ 18:33:26 #18
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_204680565
quote:
[ twitter ]
Lijkt wel 75.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:43:14 #19
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204680634
quote:
10s.gif Op maandag 9 mei 2022 17:05 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je vertegenwoordigt in die functie een land.
[..]
Van de ene op de andere dag? We hebben het hier over een invasie in Oekraïne waarbij duizenden doden vallen en steden plat worden gebombardeerd. En een ambassadeur die wordt besmeurd. Is het netjes? Nee, niet bepaald. Maar ja, als ambassadeur in het openbaar in Polen rond lopen nadat je land al een paar weken flink huishoudt in een naburig land en je internationaal wordt uitgekotst is ook niet echt het toonbeeld van verstandige keuzes maken.
Putin is toch niet sinds 24 februari aan de macht? Die Russische ambassadeur is toch niet sinds 24 februari in Polen?

Er werd de vergelijking gemaakt met een "SS-er die een bepaalde mate van tyrannie en loyaliteit moet hebben getoond". Kortom: net als de regering is het blijkbaar altijd al een misdadiger geweest volgens bepaalde mensen hier. Maar in tijden van vrede (voor 24 februari dus, en eigenlijk nog steeds omdat Polen/EU/NAVO formeel niet in oorlog zijn met Rusland) is dat blijkbaar dan niet relevant geweest. Nu er een oorlog is in Oekraïne, is iemand dus "van de een op de andere dag" (dat is een uitdrukking, "overnight" zeggen ze ook wel in het Engels) medeplichtig aan moord, verkrachting en weet ik veel.

Dat is toch geen realistische gedachtengang? Wat verwachten mensen hier? Dat alle ambassadeurs direct hun functie moeten neerleggen wereldwijd? Als die redenering m.b.t. 'medeplichtigheid' ook maar enigszins plausibel zou zijn, waarom zijn dan niet alle Russiche ambassadeurs ter wereld het land uitgezet?

Het is toch geen werkbare situatie voor diplomatieke betrekkingen als je op zo'n debiele manier gaat redeneren op het moment dat er een conflict ontstaat?

Dat laatste ben ik overigens volledig met je eens. Het is de vraag of hij is uitgenodigd of op eigen initiatief daar naartoe is gegaan, maar in beide gevallen is het dan alsnog niet handig.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:44:37 #20
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204680641
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:43 schreef Repentless het volgende:

[..]
Putin is toch niet sinds 24 februari aan de macht? Die Russische ambassadeur is toch niet sinds 24 februari in Polen?

Er werd de vergelijking gemaakt met een "SS-er die een bepaalde mate van tyrannie en loyaliteit moet hebben getoond". Kortom: net als de regering is het blijkbaar altijd al een misdadiger geweest volgens bepaalde mensen hier. Maar in tijden van vrede (voor 24 februari dus, en eigenlijk nog steeds omdat Polen/EU/NAVO formeel niet in oorlog zijn met Rusland) is dat blijkbaar dan niet relevant geweest. Nu er een oorlog is in Oekraïne, is iemand dus "van de een op de andere dag" (dat is een uitdrukking, "overnight" zeggen ze ook wel in het Engels) medeplichtig aan moord, verkrachting en weet ik veel.

Dat is toch geen realistische gedachtengang? Wat verwachten mensen hier? Dat alle ambassadeurs direct hun functie moeten neerleggen wereldwijd? Als die redenering m.b.t. 'medeplichtigheid' ook maar enigszins plausibel zou zijn, waarom zijn dan niet alle Russiche ambassadeurs ter wereld het land uitgezet?

Het is toch geen werkbare situatie voor diplomatieke betrekkingen als je op zo'n debiele manier gaat redeneren op het moment dat er een conflict ontstaat?

Dat laatste ben ik overigens volledig met je eens. Het is de vraag of hij is uitgenodigd of op eigen initiatief daar naartoe is gegaan, maar in beide gevallen is het dan alsnog niet handig.
Voor de goede orde: die ambassadeur is niet geëxecuteerd of aan een galg gehangen, maar besmeurd.
pi_204680688
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:43 schreef Repentless het volgende:

[..]

Inderdaad, de Krim en Georgië hebben niet plaatsgevonden. MH17 is ook niet neergehaald. Je hebt geen idee voor wat voor regime je werkt. :')

Dat aanvallen is niet goed te praten, maar doen alsof je als hoge functionaris in dit regime geen enkele morele verantwoordelijkheid draagt is minstens net zo achterlijk.
zie email 27 oktober
  maandag 9 mei 2022 @ 18:51:18 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204680705
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Inderdaad, de Krim en Georgië hebben niet plaatsgevonden. MH17 is ook niet neergehaald. Je hebt geen idee voor wat voor regime je werkt. :')

Dat aanvallen is niet goed te praten, maar doen alsof je als hoge functionaris in dit regime geen enkele verantwoordelijkheid draagt is minstens net zo achterlijk.
Een verfbommetje om een signaal af te geven moet kunnen. Zeer mild vergeleken met het regime waar hij voor staat.
  maandag 9 mei 2022 @ 18:52:42 #23
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204680719
quote:
9s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:44 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Voor de goede orde: die ambassadeur is niet geëxecuteerd of aan een galg gehangen, maar besmeurd.
Dat weet ik, dat heb ik ook niet gezegd. Het gaat mij om de redenatie van sommige mensen hier m.b.t. de 'medeplichtigheid" van diplomaten op het moment dat er een conflict ontstaat.
pi_204680723
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Een verfbommetje om een signaal af te geven moet kunnen. Zeer mild vergeleken met het regime waar hij voor staat.
Nee dat moet niet kunnen.
zie email 27 oktober
pi_204680729
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tuurlijk niet mafkees, volgende gooit een handgranaat.
Vakman pur sang
  maandag 9 mei 2022 @ 18:55:31 #26
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204680744
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Nee dat moet niet kunnen.
Dan verschillen wij van mening.
  maandag 9 mei 2022 @ 19:01:46 #27
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204680819
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat aanvallen is niet goed te praten, maar doen alsof je als hoge functionaris in dit regime geen enkele verantwoordelijkheid draagt is minstens net zo achterlijk.
Dus iedere Russische ambassadeur kun je als medeplichtige zien aan alles dat er in het verleden is gebeurd, omdat hij die functie bekleedt. :') Waarom hebben we die ambassadeurs dan zitten hier? En waarom zitten onze ambassadeurs daar? Waarom drijven we handel met zo'n land? Zijn we daardoor allemaal 'medeplichtig' aan alles dat er gebeurt?

Is de huidige Nederlandse ambassadeur in Baghdad medeplichtig aan alle doden die er tijdens de Irak-oorlog zijn gevallen? :')
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2022 @ 19:04:31 #28
364681 over_hedge
pi_204680842
quote:
Prima gemaakt. valt haast niet op dat het green screen is :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 9 mei 2022 @ 19:05:56 #29
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204680858
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Tuurlijk niet mafkees, volgende gooit een handgranaat.
En dat kan dus niet. Gelukkig snappen Polen wel het verschil tussen een verfbom en moord.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 9 mei 2022 @ 19:05:59 #30
471046 YoungDriller
pi_204680860
quote:

[..]
Lijkt me wenselijk dat naïve Nederlanders zich vooral twee keer bedenken voor ze 'op avontuur' gaan. Oorlog is al erg genoeg. Hoef je niet op te gaan zoeken. Zeker als onze overheid te laf is om op de officiele manier troepen te sturen.

Daarom is het belangrijk dat dit soort nieuwsberichten ook gedeeld worden.
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2022 @ 19:06:28 #31
364681 over_hedge
pi_204680867
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:05 schreef YoungDriller het volgende:
Zeker als onze overheid te laf is om op de officiele manier troepen te sturen.
_O- sorry dan snap je er echt niks van. Van de rest eens dat Nederlanders er weinig te zoeken hebben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204680874
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:05 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Lijkt me wenselijk dat naïve Nederlanders zich vooral twee keer bedenken voor ze 'op avontuur' gaan.
Grappig, maar dit leek me nou net geen naïef figuur in tegenstelling tot andere types die waren afgereisd.
quote:
Oorlog is al erg genoeg. Hoef je niet op te gaan zoeken. Zeker als onze overheid te laf is om op de officiele manier troepen te sturen.
:')

quote:
Daarom is het belangrijk dat dit soort nieuwsberichten ook gedeeld worden.
We kunnen wel zonder twitterberichten van Russische bots.
pi_204680897
Mensen die lopen te klagen dat iemand verf over zich heen heeft gekregen omdat ie openlijk putin steunt :')

Jammer dat t alleen verf was.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 9 mei 2022 @ 19:10:02 #34
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204680902
https://www.reddit.com/r/(...)otilaana_ukrainassa/
==============================================================
Dan Carlin had a good story about what kind of military culture russia has. It's a soldier's job to follow orders to his brigade, even when they don't make sense.
==============================================================

Carlin recounts one military entry that talked about a platoon of soldiers, many of whom had lived on the vast prairies in Russia and had little experience with large bodies of water and did not know how to swim, encounter a large Russian river, Carlin calls it the White Sturgeon.

The commander was ordered to cross it and begin fighting the Germans on the other side. Never mind that the soldiers might be better off behind this natural obstacle. But an order is an order. The commander orders a troop to cross the river. The man objects, having no such experience and not knowing how to swim. He will surely die.

The commander points the gun at him and tells him its better to drown a soldier than show insubordination. The man is forced into the water. He is taken by the current and drowned. As are all the others he orders in.

Better to lose men and follow an order than risk looking like you are defying high command, who fear that it will look like they have not been following high command, and so on and so on all the way to the very top.

The commander calls to his comrade major, who is, of course, outraged at having lost so many men - and without having heard a single shot. The commander states that they all drowned. At this the comrade major threatens to shoot him on the spot, just like this very commander had threatened to that first poor bastard who drowned. The commander explains that he lost all the men trying to cross the river that the major had ordered him to do - despite the commander stating that they had nothing with which to cross the river!

The major is furious at this block head who just destroyed an entire company of men. The major feels partly responsible and must call the colonel and report the loss.

The colonel is shouting at the major. He had given the major five hours to get his company across the river.

When told of the losses the men have encountered, the colonel is relieved. "If there were no losses our heads would roll," he states (the belief being that at least the died attempting to fight. Better that than not dying and looking like cowards to Stalin).

The colonel just wishes to know how the men died as he had not heard any weapons firing.

At this the major explains that the cucumbers, what the general soldiers was called, were all 'slant eyes' from the steppes who didn't know how to swim and who went in and drowned. The colonel is incensed. He states that HIS company has been dragging around pontoons all over the place for days! He would have given the major as many pontoons as he would have needed to get the whole company across the river safely.

The major explains that it's little use now since so few are left.

The colonel explains that they have to cross anyway because what counts is not how many died but that the order was carried out.
  maandag 9 mei 2022 @ 19:12:35 #35
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204680926
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 18:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Wat een kut leven moet je eigenlijk hebben om zulke epistels te schrijven in kansloze online discussies :')
Wacht even, je wilt nu doen alsof ik een "kutleven" heb omdat ik reageer op een forum? Een forum waar je zelf ook op zit en waar je nota bene direct op mij reageert? Probeer je nu te doen alsof jij een stoere kerel met een gaaf leven bent in tegenstelling tot mij?

Je beseft denk ik niet hoe ultiem treurig dit soort retoriek is. :')
  maandag 9 mei 2022 @ 19:13:29 #36
471046 YoungDriller
pi_204680936
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
_O- sorry dan snap je er echt niks van. Van de rest eens dat Nederlanders er weinig te zoeken hebben
Goed verhaal man. :Y

quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Grappig, maar dit leek me nou net geen naïef figuur in tegenstelling tot andere types die waren afgereisd.
[..]
:')
[..]
We kunnen wel zonder twitterberichten van Russische bots.

Helaas, geen twitter bot.
pi_204680942
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:04 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Prima gemaakt. valt haast niet op dat het green screen is :P
Ja hé, wat je allemaal niet kan doen. Zelfs het zonlicht lijkt heel natuurlijk.
  maandag 9 mei 2022 @ 19:13:59 #38
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204680943
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dus iedere Russische ambassadeur kun je als medeplichtige zien aan alles dat er in het verleden is gebeurd, omdat hij die functie bekleedt. :') Waarom hebben we die ambassadeurs dan zitten hier? En waarom zitten onze ambassadeurs daar? Waarom drijven we handel met zo'n land? Zijn we daardoor allemaal 'medeplichtig' aan alles dat er gebeurt?

Is de huidige Nederlandse ambassadeur in Baghdad medeplichtig aan alle doden die er tijdens de Irak-oorlog zijn gevallen? :')
Als hij de boel loopt te verdedigen, en dat doet deze rat, dan is hij medeplichtig ja.
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2022 @ 19:14:29 #39
364681 over_hedge
pi_204680950
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Goed verhaal man. :Y
[..]
Tnxs! Maar nee je hebt gelijk. Laf van Nederland. Want een Nato land is. Dat ze niet even ww3 beginnen :r Bah slappe hap allemaal in den haag :r
pi_204680957
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef YoungDriller het volgende:

[..]
Kansloze trol dan. ^O^
  FOK!fotograaf maandag 9 mei 2022 @ 19:17:32 #41
364681 over_hedge
pi_204680983
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef quirina het volgende:

[..]
Ja hé, wat je allemaal niet kan doen. Zelfs het zonlicht lijkt heel natuurlijk.
Ja. ik doe voor mijn werk ook dit soort dingen. Dus vind het dan wel interessant hoe een land dit aanpakt.
Maar ze hebben slim een achtergrond uitgekozen met bewolking zodat je geen last van zonlicht hebt. Waardoor het faken van licht veel makkelijker is.

Nu ik er nog eens naar kijk. Wel gewaagd om een groen vest aan te doen :D

Maakt van de rest ook weinig uit of het nou "nep" is of niet. Maar wel interessant.

[ Bericht 9% gewijzigd door over_hedge op 09-05-2022 19:22:56 ]
pi_204681018
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
En dat kan dus niet. Gelukkig snappen Polen wel het verschil tussen een verfbom en moord.
Net als die linkse kliek na die kotststaart op Fortuin :Y
Vakman pur sang
pi_204681027
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Tnxs! Maar nee je hebt gelijk. Laf van Nederland. Want een Nato land is. Dat ze niet even ww3 beginnen :r Bah slappe hap allemaal in den haag :r
Sterker nog ik zou 3 overslaan en gelijk WW4 uitroepen!
Vakman pur sang
  maandag 9 mei 2022 @ 19:22:24 #44
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204681042
quote:
84s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als hij de boel loopt te verdedigen, en dat doet deze rat, dan is hij medeplichtig ja.
Wat stel je voor m.b.t. diplomatie? Hoe moet een ambassadeur zich volgens jou gedragen in dit soort situaties?
  maandag 9 mei 2022 @ 19:24:05 #45
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204681056
Zware verliezen voor Ukraine toen ze zelf probeerden Snake Island te bezetten?
https://twitter.com/mdmit(...)L3j0L2jZI9dNm4Le3bdA

twitter

[ Bericht 11% gewijzigd door slashdotter3 op 09-05-2022 23:20:15 ]
  Moderator maandag 9 mei 2022 @ 19:29:23 #46
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204681110
quote:

[..]
omdat hij eerder nog leefde?

eigenaardige vraag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 9 mei 2022 @ 19:30:28 #47
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 9 mei 2022 @ 19:38:12 #48
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_204681233
Wierd Duk nu bij HLF8.
Samen met Fidan. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204681256
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:38 schreef superniger het volgende:
Wierd Duk nu bij HLF8.
Samen met Fidan. :')
Dat gaan we hier niet kijken dus. Als er iemands mening niet interessant is, is het die van weird duk wel.
  maandag 9 mei 2022 @ 19:43:27 #50
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204681297
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2022 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Net als die linkse kliek na die kotststaart op Fortuin :Y
Oh ja, Fortuin, die ambassadeur die door een linkse Pool werd vermoord. Ja dat was me wat. Gelukkig zit die nu in Polen om Russische ambassadeurs aan te vallen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')