Italianen hebben geld zat. Zoek maar eens op wat ze daar gemiddeld op de spaarrekening hebben KOEKOEK. Meer als de gemiddelde Nederlander in ieder gevalquote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik zie prijzen voor de grand final tussen de 1200 - 3000 euro. Ik snap het wel...
Oet Losser!quote:
Luisterde net een aflevering van de Ding a Dong podcast en zij waren echt heul erg negatief over (vooral de staging en camerawerk van) Zwitserland.quote:
Geluid bij wiwi is stukken beter, maar ze praten er heel vaak doorheen. Ik zit bij Mattquote:
Dat zeiden ze net ook bij ESCUnited dat de bobo kaarten hadden gekregen voor alle shows, maar er nu dus niet zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat waren absoluut niet de prijzen voor deze juryshow.
Kennelijk zijn het voornamelijk de bobovakken die leeg zijn gebleven.
Maar dat weet ik niet zeker, is van horen/lezen zeggen.
Noord-Italianen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Italianen hebben geld zat. Zoek maar eens op wat ze daar gemiddeld op de spaarrekening hebben KOEKOEK. Meer als de gemiddelde Nederlander in ieder geval
Maar het blijft echt een juryding (en ik vond de rehearsal clip best mooiquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Luisterde net een aflevering van de Ding a Dong podcast en zij waren echt heul erg negatief over (vooral de staging en camerawerk) van Zwitserland.
Ze moeten praten geloof ik ivm copyright ofzoiets.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geluid bij wiwi is stukken beter, maar ze praten er heel vaak doorheen. Ik zit bij Matt
Moldaviequote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Op wie gaan jullie eigenlijk stemmen, als je gaat stemmen?
Spanje uiteraardquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
UK en Zweden.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Niet ideaal neequote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze moeten praten geloof ik ivm copyright ofzoiets.
VERY NICE. I LIKE!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef Fred_B het volgende:
Nutteloos nieuwtje tussendoor: in Kazachstan wordt het ESF niet uitgezonden, dus die zijn er volgend jaar nog niet bij.
Ik ben er eigenlijk nog niet over uit. Heb geen echt overduidelijke favoriet dit jaar, waar dat vorig jaar bij mij Maneskin wasquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Dit, als het gewoon klopt qua beeld en vocals, dan gaat dit wel doorquote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef aarontje112 het volgende:
Ik verwacht ook wel dat Zwitserland doorgaat, diehard fans vergeten vaak hun eigen smaak uit te zeggen. Dit is in zn genre gewoon goed hoor.
Als ik zou stemmen dan Italië, mits ze een beetje goed zingen.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Stemlijstje aangevuldquote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef Greys het volgende:
Damn, deze stem.
Ik hoop dat als hij niet naar de finale gaat hij een telefoontje krijgt van John Lewis voor hun volgende kerstcommercial met het schattige draakje of spookje of wat er nu ook komt.
Prachtig lied vind ik het.
Beetje verliefd op. Maar ik denk niet dat heel Europa er voor zal vallen...
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |