Waarschijnlijk vind jij dan een nummer heerlijk wat ik dan weer niks vind.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Ik begin echt te denken dat ik de enige ben die het nummer van Moldavië maar irritant vindt.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind jij dan een nummer heerlijk wat ik dan weer niks vind.
Ik kan er ook alleen maar gedoseerd naar luisteren hoor. Als ik hem al een tijdje niet heb gehoord dan vind ik hem wel weer grappig maar ik denk dat ik hem zaterdag zat ben.quote:
Zelfs dat is nog positiever dan ik ben, ik vind het echt al sinds het uitkwam een zwaar irritant nummer.quote:Op maandag 9 mei 2022 10:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik kan er ook alleen maar gedoseerd naar luisteren hoor. Als ik hem al een tijdje niet heb gehoord dan vind ik hem wel weer grappig maar ik denk dat ik hem zaterdag zat ben.
Vijf dagen, veertig uur wekenquote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
Zo, is er deze week nog iets leuks te beleven?
De ontknoping van de Eredivisiequote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.quote:
Maarten van der Weijden heeft het ooit uitgetest:quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maandag: sportenquote:Op maandag 9 mei 2022 11:07 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg met een half uurtje in bad al van die gerimpelde vingers. Ik wil niet weten hoe je eruitziet na veertig uur weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 mei 2022 11:27 schreef molloot200 het volgende:
De MolBen het met je eens. Over de eerste alinea: moeten ze nooit meer hun vingers aan branden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat ben ik niet helemaal met je eensquote:Op maandag 9 mei 2022 11:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De ontknoping van de Eredivisie
Hoewel je een waarschijnlijk kampioenschap van Ajax natuurlijk moeilijk leuk kunt noemen...
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?quote:Op maandag 9 mei 2022 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maandag: sporten
dinsdag: ESF
woensdag: voetbal
donderdag: sporten/ESF
vrijdag: verjaardag moeder
zaterdag: High tea/ESF
zondag: voetbal
Wel om te serveren, denk ik.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?
Dat hoop ik dan maar.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:42 schreef Strani het volgende:
[..]
High tea? Mogen mannen daar ook naartoe?
Dan mag ik hopen voor je dat ze ook gewoon bitterballen en zo hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar.Ik ben uitgenodigd door mijn moeder.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen voor je dat ze ook gewoon bitterballen en zo hebben.
Tja, dat is iets waar je gewoon rekening mee moet houden.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh ja maar vindt men dat niet vervelend dan? Opeens zo'n shuttle tussen de macarons?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |