SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
wat slecht zegquote:Op zondag 8 mei 2022 05:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je die koffie daarna nog serveren
Ja, ik ben even met een kop thee in de woonkamer gaan zitten. Straks ook nog even wat uurtjes pakken.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga zo nog even terug naar bed, misschien pak ik dan nog een uurtje slaap
geen strand .. al een week regenquote:Op zondag 8 mei 2022 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij gaat weer een ontbijtje halen en naar het strand vandaag?
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 05:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ik ben even met een kop thee in de woonkamer gaan zitten. Straks ook nog even wat uurtjes pakken.
ja gaat helemaal miszoquote:Op zondag 8 mei 2022 05:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is minder, hier krijgen we eindelijk een beetje zon
niet dat ik weetquote:Op zondag 8 mei 2022 05:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij de laatste dagen geen moeder geworden?
En gek op milfjesquote:Op zondag 8 mei 2022 05:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dudor vader
dat je zo een kind krijgt ?quote:Op zondag 8 mei 2022 05:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel zo nu en dan in het buitenland, al ben je er niet alleen
Zou je het overwegen?quote:Op zondag 8 mei 2022 06:58 schreef kwiwi het volgende:
Inmiddels is met de trein naar Nederland (Zeeland) komen een stuk goedkoper dan met de auto zie ik. 9u treinen 52 euro 2e klas of 73 euro 1e klas, en met de auto 9u voor 180 euro.
Voelt wel als uitslapen ditquote:
Eerste klas treinen is best prettig. Die stoelen staan in een 1-2 configuratie. Dus als je links zit, heb je lekker niemand naast jequote:
Ja bij zo'n lange reis zou ik zeker 1e klas doen, tenzij het veel duurder is ofzo, dan kan ik alsnog beter met de autoquote:Op zondag 8 mei 2022 07:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste klas treinen is best prettig. Die stoelen staan in een 1-2 configuratie. Dus als je links zit, heb je lekker niemand naast je
Ik sliep gelukkig eerderquote:Op zondag 8 mei 2022 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sliep om twaalf uur en ik was om zes uur wakker
Af en toe komt @Goitske langs. Die is moederquote:
Shii ook. En Dotteke.quote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sliep gelukkig eerder
[..]
Af en toe komt @:goitske langs. Die is moeder
Relaxt hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij zo'n lange reis zou ik zeker 1e klas doen, tenzij het veel duurder is ofzo, dan kan ik alsnog beter met de auto
daar had ik niet een speciale/specifieke dag voor nodigquote:Op zondag 8 mei 2022 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan er geen bosje bloemen vanaf voor je moedertje?
wat moet je in het mooiste deel van Nederlandquote:Op zondag 8 mei 2022 06:58 schreef kwiwi het volgende:
Inmiddels is met de trein naar Nederland (Zeeland) komen een stuk goedkoper dan met de auto zie ik. 9u treinen 52 euro 2e klas of 73 euro 1e klas, en met de auto 9u voor 180 euro.
Ja met de trein nu hè, wordt te duur met de porschequote:Op zondag 8 mei 2022 07:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat moet je in het mooiste deel van Nederland
ohja.. je komt hier schoonmaken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heer Haags.quote:
quote:
Daar praat echt niemand over. Iedereen heeft het over de prachtige prestatie van feyenoord in Europa.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wordt weer een mooie dag waarin ajax kampioen gaat worden
Ja hoor,hoe gaat het achter de duinuh?quote:Op zondag 8 mei 2022 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo vriendje, alles wel daar in het hoge noorden?
Die finale verliezen ze en dan weet niemand dat meerquote:Op zondag 8 mei 2022 08:16 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Daar praat echt niemand over. Iedereen heeft het over de prachtige prestatie van feyenoord in Europa.
Lekkah rustaaaaaaaaaaaaagggggggggquote:Op zondag 8 mei 2022 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,hoe gaat het achter de duinuh?
Ik hoop eigenlijk dat ze hem gewoon winnen. Maar tegen Mourinho parking the bus gaat het wel lastig worden vrees ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die finale verliezen ze en dan weet niemand dat meer
Hier komt ook ineens van alles op. Twijfel bij sommige dingen nog of het geen onkruid is.quote:Op zondag 8 mei 2022 07:58 schreef Karzai het volgende:
2 van de tien peperzaadjes zijn opgekomen. Ik had de hoop al opgegeven maar het zonnetje heeft zijn werk gedaan.
gewoon lekker oplaten komen, ook #onkruidleefmattersquote:Op zondag 8 mei 2022 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier komt ook ineens van alles op. Twijfel bij sommige dingen nog of het geen onkruid is.
Ik heb ook ineens viooltjes tussen de munt zitten. Zijn vorig jaar overgewaaid uit een andere bak denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon lekker oplaten komen, ook #onkruidleefmatters
Munt is op zich ook wel onkruid als je dat laat groeienquote:Op zondag 8 mei 2022 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens viooltjes tussen de munt zitten. Zijn vorig jaar overgewaaid uit een andere bak denk ik.
Hoe was de voorstelling?quote:Op zondag 8 mei 2022 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens viooltjes tussen de munt zitten. Zijn vorig jaar overgewaaid uit een andere bak denk ik.
Alle moeders met jonge kinderen krijgen vandaag een lege jampot met een gezichtje erop, een tekening met harkhanden of een ketting gemaakt van macaroni en bierflesdopjes.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fijne moederdag voor iedereen die nog een moeder heeft en/of moeder is
quote:Op zondag 8 mei 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukveel grappen vanuit het perspectief van de volle vrouw. En ranzige verhalen.
Lief tochquote:Op zondag 8 mei 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moeders met jonge kinderen krijgen vandaag een lege jampot met een gezichtje erop, een tekening met harkhanden of een ketting gemaakt van macaroni en bierflesdopjes.
Aaaawwwquote:Op zondag 8 mei 2022 09:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Mijn moeder haatte moederdag echt zo erg, dat ik een keer het op school gemaakte ding niet durfde te geven..
quote:Op zondag 8 mei 2022 09:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Mijn moeder haatte moederdag echt zo erg, dat ik een keer het op school gemaakte ding niet durfde te geven..
Aww!quote:Op zondag 8 mei 2022 09:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Kloptquote:Op zondag 8 mei 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moeders met jonge kinderen krijgen vandaag een lege jampot met een gezichtje erop, een tekening met harkhanden of een ketting gemaakt van macaroni en bierflesdopjes.
Mocht eens tijd worden na al die regen.quote:
Echt he. Zo blij als een klein kindquote:Op zondag 8 mei 2022 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht eens tijd worden na al die regen.
vandaag niet nodig voorlopigquote:
oh ja, zou 3 dagen zomer wordenquote:
Hier gewoon blauwe lucht hoor? En bij jou zal het vanmiddag ook wel komenquote:
Nou om 7 uur was ik m'n nest nog niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sliep gelukkig eerder
[..]
Af en toe komt @:goitske langs. Die is moeder
Ik was er ook nog niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 09:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou om 7 uur was ik m'n nest nog niet uit
In de auto is dat soms wel noodzakelijk hoorquote:
Wat ik me herinner vond ze het gewoon grote onzin dat er dagen waren waarop je je vader en moeder "verplicht" moest verwennen. Zeker weten doe ik het niet meer en vragen kan natuurlijk ook niet meer...quote:
Sowieso schijnt uv-straling niet zo goed te zijn voor je ogen.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de auto is dat soms wel noodzakelijk hoor
Ontbijt op bed en Legoquote:Op zondag 8 mei 2022 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was er ook nog niet uitwel wakker.
Nog wat leuks gehad voor moederdag
Dat ook ja, al heb ik met lopen eigenlijk nooit een zonnebril opquote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso schijnt uv-straling niet zo goed te zijn voor je ogen.
Ik heb een RayBan.Maar niet het standaardmodel.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Zonnebrillen zeggen veel over mensen, een van de weinige attributen die een echt kijkje in de ziel geven, is iemand een saai Pietje, een doorsnee giechelmeisje, een stoere biker, een viriele man die weet zijn heupen te bewegen, een tutje, een aandachtshoer, een relaxte gast, een achtergebleven grietje zonder centjes of een paradijsvogel.
Ik draag er heel vaak een. Daarom mol ik ze ook zo snelquote:Op zondag 8 mei 2022 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook ja, al heb ik met lopen eigenlijk nooit een zonnebril op
sowieso altijd in de autoquote:Op zondag 8 mei 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag er heel vaak een. Daarom mol ik ze ook zo snelAnders loop ik de hele tijd met m'n ogen te knijpen of krijg ik tranen in m'n ogen.
Nu de zon alweer een stuk hoger staat heb ik er niet zo'n last van, in het voor- en najaar is het soms wel irritant als die laag staat en je er recht in kijktquote:Op zondag 8 mei 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag er heel vaak een. Daarom mol ik ze ook zo snelAnders loop ik de hele tijd met m'n ogen te knijpen of krijg ik tranen in m'n ogen.
Volgens mij is het in veel landen zelfs ook verplicht om een zonnebril in de auto te hebbenquote:
Ik vond laatst een kek brilletje terug, nog wel even mijn dode hoek in de auto wat beter oefenenquote:Op zondag 8 mei 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een RayBan.Maar niet het standaardmodel.
Gewoon niet er in kijkenquote:Op zondag 8 mei 2022 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu de zon alweer een stuk hoger staat heb ik er niet zo'n last van, in het voor- en najaar is het soms wel irritant als die laag staat en je er recht in kijkt
quote:Op zondag 8 mei 2022 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond laatst een kek brilletje terug, nog wel even mijn dode hoek in de auto wat beter oefenen![]()
https://www.deporvillage.(...)BEAQYBCABEgJWFfD_BwE
Ik ben een saai pietjequote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Zonnebrillen zeggen veel over mensen, een van de weinige attributen die een echt kijkje in de ziel geven, is iemand een saai Pietje, een doorsnee giechelmeisje, een stoere biker, een viriele man die weet zijn heupen te bewegen, een tutje, een aandachtshoer, een relaxte gast, een achtergebleven grietje zonder centjes of een paradijsvogel.
Valt best wel mee.quote:
geen auto, en de keren dat ik van een ander een zonnebril heb op gehad was ik dusdanig teleurgesteld dat ik er weer geen kochtquote:Op zondag 8 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de auto is dat soms wel noodzakelijk hoor
mja, gaan mn ogen een jaartje minder mee, so be itquote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso schijnt uv-straling niet zo goed te zijn voor je ogen.
Straks heb je een buda oogquote:Op zondag 8 mei 2022 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, gaan mn ogen een jaartje minder mee, so be it
Waarheid en een mooie term, dievengeld.quote:Op zondag 8 mei 2022 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie lezingZou iedereen moeten kijken en leren begrijpen.
Volop zon hierquote:
Hopelijk dan wel je schele oogquote:Op zondag 8 mei 2022 10:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu al een scheel oog, dus een budaoog is gewoon de volgende logische stap
Wel goed smeren.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Work in progress![]()
quote:Op zondag 8 mei 2022 05:01 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
heb eindelijk de bruin zwarte vogel gevonden
[ afbeelding ]
https://www.inaturalist.org/guide_taxa/1166470
hij heet de greater coucal blijkbaar
Ik denk dat-ie zich voorbereid op de apocalyps. Dat gele zal wel een geigerteller zijn.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja die foto had ik gezien ja. Ik haal daar nog weinig informatie uit eerlijk gezegd
Ja, ik heb ook zo'n lijstje met dingen.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet allemaal dingen doen vandaag jongons. Dingen.
Aankleden, ontbijten, moeder bellen, afwas doen, kastje schilderen.
Stofzuigen, was ophangen, moedertje verwennen, BBQ en wat drinken en dansen en baarmoedertjetik en op tijd naar bed want morgen druk,druk,druk.quote:
Ik hoop stiekem dat-ie met de oorlog kapt verder. Hij kan zeggen dat-ie Oekraïne ontdaan heeft van nazi's, Mariopoel is bevrijd van het Azov-bataljon en hij heeft een mooie strook land erbij. Noem het Novaja Rossija, lekker met vlaggetjes zwaaien en klaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Morgen 9 mei, nationale Sovjet verkrachtingsdag, benieuwd wat Poetin er van gaat brouwen
Hij heeft weinig te melden naar mijn idee.Maar het zal wel bombastisch klinken.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Morgen 9 mei, nationale Sovjet verkrachtingsdag, benieuwd wat Poetin er van gaat brouwen
Vrees dat hij een versnelling erbij gooit.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat-ie met de oorlog kapt verder. Hij kan zeggen dat-ie Oekraïne ontdaan heeft van nazi's, Mariopoel is bevrijd van het Azov-bataljon en hij heeft een mooie strook land erbij. Noem het Novaja Rossija, lekker met vlaggetjes zwaaien en klaar.
ik denk dat ik nog meer thaise kindertjes moet offeren dan de 3 die ik algedaan heb vannachtquote:Op zondag 8 mei 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet snel een ballenzonnedansje [ afbeelding ]
misschienmoet ik morgen beslissen om niet meer terug te komen?:Pquote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ondanks dat het niet zulk lekker weer is vermaak je je wel toch, hoop ik?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog meer thaise kindertjes moet offeren dan de 3 die ik algedaan heb vannacht
jawelquote:Op zondag 8 mei 2022 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet zulk lekker weer is vermaak je je wel toch, hoop ik?
Ik denk dat ie Belarus gaat binnenvallen. Omdat Loeka gezegd heeft dat het lang duurde allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat-ie met de oorlog kapt verder. Hij kan zeggen dat-ie Oekraïne ontdaan heeft van nazi's, Mariopoel is bevrijd van het Azov-bataljon en hij heeft een mooie strook land erbij. Noem het Novaja Rossija, lekker met vlaggetjes zwaaien en klaar.
Heb je die wel netjes doorgespoeld?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog meer thaise kindertjes moet offeren dan de 3 die ik algedaan heb vannacht
Dan wordt het heel eng allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat hij een versnelling erbij gooit.
Het Russische leger zit toch al in Belarus? Dat hoeven ze niet meer binnen te vallen, ze zijn er al gewoon. De aanval op Kiev was vanaf dat grondgebied.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Belarus gaat binnenvallen. Omdat Loeka gezegd heeft dat het lang duurde allemaal.
Als er Thaise moeders hier nu meelezen dan eindig je als stukjes sushiquote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ze gingen op een brandstapel. Zo hoort het toch ?
Dan gaan ze ophouden met doen alsof ze vriendjes zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het Russische leger zit toch al in Belarus? Dat hoeven ze niet meer binnen te vallen, ze zijn er al gewoon. De aanval op Kiev was vanaf dat grondgebied.
Gelukkig kunnen ze geen Nederlands danquote:Op zondag 8 mei 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er Thaise moeders hier nu meelezen dan eindig je als stukjes sushi
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze geen Nederlands dan
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
ฉันคิดว่าฉันต้องเสียสละเด็กไทยมากกว่า 3 คนที่ฉันเคยทำเมื่อคืนนี้
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
ฉันคิดว่าฉันต้องเสียสละเด็กไทยมากกว่า 3 คนที่ฉันเคยทำเมื่อคืนนี้
Lekker nog 29 seconden ochtend over, altijd een prettig gevoel.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas ook gedaan, moedertje gebeld, en nog steeds ochtend
Of ze ligt dood in huisquote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw stond gisteren pas tegen 10:00 in de tuin met haar honden en vanochtend heb ik haar helemaal niet gehoord.
Zou ze het begrijpen?
wat heb je gedaaaan.....?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw stond gisteren pas tegen 10:00 in de tuin met haar honden en vanochtend heb ik haar helemaal niet gehoord.
Zou ze het begrijpen?
Daar heb ik ooit nog eens witte kraak gezeten en de liefde van mijn leven woont daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even naar mijn oma in Son en Breugel
Waar moet je heen?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Moet over een week op reis voor het werk. Vroeger vond ik dat nog wel leuk, nu echt helemaal geen zin meer in
nog geen zon op mijn balkonquote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Zit weg te branden op m'n balkon. Misschien toch eens kijken wat een zonnewering zou kosten.
zonsopgang staat hij op de voorkant, tot ongv nu en dan uur of 2 staat hij op balkon tot na 19 volgens mijquote:
Nou ik zal haar de groeten doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit nog eens witte kraak gezeten en de liefde van mijn leven woont daar.
Doe maar niet, ik heb een hekel aan dat wichtquote:Op zondag 8 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ik zal haar de groeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
lekker breed balkon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet ook nog wat van die zonwering laten installeren....![]()
Nice !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schilder je je huid bruin meequote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
in de brandende zon gaan staan schilderen was niet goed of zo toch? Waarom ook weer?
Dan droogt de verf te snel?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
in de brandende zon gaan staan schilderen was niet goed of zo toch? Waarom ook weer?
Niet de liefde van je leven dusquote:Op zondag 8 mei 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb een hekel aan dat wicht
komer aanquote:Op zondag 8 mei 2022 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk deze strakblauwe Brabantse lucht, windstil, temperatuurtje perfect, de blije vogeltjes, zomers muziekje, de vage geur van vroege lunch en zonnebrandcrème, het leven is mooi
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal, bringer of thunder and rain, is on her way...
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie dagen aan het wandelen geweest en anderhalve kilo aangekomen. Ik kan beter in mijn bed ijs gaan liggen vreten
Hoedanquote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie dagen aan het wandelen geweest en anderhalve kilo aangekomen. Ik kan beter in mijn bed ijs gaan liggen vreten
Das raarquote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Had je niet steeds een stuk Schwarzwaldertorte in je mond tijdens het wandelen?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb eigenlijk heel netjes gegeten
Dat wel, maar dat is toch tradition?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je niet steeds een stuk Schwarzwaldertorte in je mond tijdens het wandelen?
Thaise seriemoordenaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Die zwarte vogeltjes met die lange flieber staart zijn super schattig. Heel druk in gesprek altijd met elkaar.
En vannacht hoorde ik een verschrikkelijk naar gekrijs. Geen idee wat het was. Maar de verhuurder zei dat er een uilennest zit dus dat maakte waarschijnlijk dat geluid
Dat. Of de buurvrouw werd uitgewoond door een horde berige Thai.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Die zwarte vogeltjes met die lange flieber staart zijn super schattig. Heel druk in gesprek altijd met elkaar.
En vannacht hoorde ik een verschrikkelijk naar gekrijs. Geen idee wat het was. Maar de verhuurder zei dat er een uilennest zit dus dat maakte waarschijnlijk dat geluid
Ja dat dacht k even maar het was het toch niet helemaalquote:
Voel je volgens mij weinig van.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat. Of de buurvrouw werd uitgewoond door een horde berige Thai.
Denk dat mijn lichaam stuk is. Ik heb dit vaker gehad. Door die inspanning gaat mijn lichaam in een soort paniekstand en wordt alles linea recta naar de vetreserves weggeschreven.quote:
Waarom paniekstand? Vind je wandelen misschien niet zo leuk? :pquote:Op zondag 8 mei 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn lichaam stuk is. Ik heb dit vaker gehad. Door die inspanning gaat mijn lichaam in een soort paniekstand en wordt alles linea recta naar de vetreserves weggeschreven.
Total bodyshock by sudden movement.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn lichaam stuk is. Ik heb dit vaker gehad. Door die inspanning gaat mijn lichaam in een soort paniekstand en wordt alles linea recta naar de vetreserves weggeschreven.
Nu je ambtenaar bent begrijp ik het nog beter.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar je lichaam doet hetzelfde als je ineens een heel stuk minder eet.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom paniekstand? Vind je wandelen misschien niet zo leuk? :p
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde en haat zijn zusjes die heel erg op elkaar lijken.
Dat laatste is totaal onherkenbaar voor bitterbal natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar je lichaam doet hetzelfde als je ineens een heel stuk minder eet.
Het vereist enig theoretisch denken voor balliequote:Op zondag 8 mei 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal onherkenbaar voor bitterbal natuurlijk.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook weer geleerd dat m'n knie toch nog steeds breekbaar is.
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal onherkenbaar voor bitterbal natuurlijk.
K heb het moeten googlenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het vereist enig theoretisch denken voor ballie
Het is hier vijftien gradenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit de wind in het zonnetje toch niet?
Uhuh misschien dat ik dan in net zo’n prachtig paarse wolken-regenboog-eenhoornfantasiewereldje als jij terecht komquote:Op zondag 8 mei 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je nog niet weten, eerst maar eens je nestdonshaar verliezen.
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik ben ook heetquote:Op zondag 8 mei 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het nu al 19 en gewoon echt lekker warm.
Als in gruwelijk zin in piel of ik heb ijsklontjes nodig om mijn lichaamstemperatuur omlaag te brengen?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik durfde niet volledig met de trein te gaan en nu heb ik 95% gereden en ga ik de overige 5% met de trein en tram 🥲
Die smileyquote:Op zondag 8 mei 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik durfde niet volledig met de trein te gaan en nu heb ik 95% gereden en ga ik de overige 5% met de trein en tram 🥲
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ik geen zin heb in onverwachte vertragingen (die er misschien niet zijn), maar zit veel te verstokt in de auto.quote:
Naar de hel.quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 8 mei 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in onverwachte vertragingen (die er misschien niet zijn), maar zit veel te verstokt in de auto.
Oh en ik heb ook geen zin in andere mensen, als het niet hoeft 😆
Same old.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de hel.
Nee, naar Scheveningen
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de hel.
Nee, naar Scheveningen
Ach, zolang ik m'n drankje maar heb ...quote:
Ahh. Dacht misschien was er iets gaande met de nsquote:Op zondag 8 mei 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in onverwachte vertragingen (die er misschien niet zijn), maar zit veel te verstokt in de auto.
Oh en ik heb ook geen zin in andere mensen, als het niet hoeft 😆
Heb je het terugsissen goed geoefend?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de hel.
Nee, naar Scheveningen
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Wattenschijfje goed ingesmeerd?
Wtfquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah mijn dochter ging gisteren met me mee naar een koop van een fietsdrager. Mooi huis in de goede buurt.
Oudere vrouw aan de deur, zijn jullie bang voor honden?
Ik zeg “nee zolang ze niets doen anders zet ze maar vast” haha nee hoor deze doen niks.
Lopen we naar binnen en binnen 2 sec bijt een van die honden in de schouder van mijn dochter. Dik gat erin.
Beetje faal als vader dit.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah mijn dochter ging gisteren met me mee naar een koop van een fietsdrager. Mooi huis in de goede buurt.
Ik zeg “nee zolang ze niets doen anders zet ze maar vast” haha nee hoor deze doen niks.
Lopen we naar binnen en binnen 2 sec bijt een van die honden in de schouder van mijn dochter. Dik gat erin.
Jezusquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee en ik wilde ook nog even langs de toko in de Leidschenhage (ja dat heet anders) en dat kan niet als ik met de trein gaquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ahh. Dacht misschien was er iets gaande met de ns
Ze bleef stoer, maar ik zie haar nu wel wat schrikken van grote hondenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wtfhoe gaat het nu met haar? Jullie zullen we geschrokken zijn
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en ik wilde ook nog even langs de toko in de Leidschenhage (ja dat heet anders) en dat kan niet als ik met de trein ga
Gewoon gelijk een mep op die neus toch ? Niks terugsissen 😂quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het terugsissen goed geoefend?
Dadelijk krijgt ze hondsdolheid of zo.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Maar je wilt ook niet te truttig doen.
Voor ¤50,- ingekochtquote:
Ja dat snap ik. Wat een naar verhaalquote:Op zondag 8 mei 2022 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bleef stoer, maar ik zie haar nu wel wat schrikken van grote honden
Of chronische diarreequote:Op zondag 8 mei 2022 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk krijgt ze hondsdolheid of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |