Kloptquote:Op zondag 8 mei 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moeders met jonge kinderen krijgen vandaag een lege jampot met een gezichtje erop, een tekening met harkhanden of een ketting gemaakt van macaroni en bierflesdopjes.
Mocht eens tijd worden na al die regen.quote:
Echt he. Zo blij als een klein kindquote:Op zondag 8 mei 2022 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht eens tijd worden na al die regen.
vandaag niet nodig voorlopigquote:
oh ja, zou 3 dagen zomer wordenquote:
Hier gewoon blauwe lucht hoor? En bij jou zal het vanmiddag ook wel komenquote:
Nou om 7 uur was ik m'n nest nog niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sliep gelukkig eerder
[..]
Af en toe komt @:goitske langs. Die is moeder
Ik was er ook nog niet uitquote:Op zondag 8 mei 2022 09:48 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou om 7 uur was ik m'n nest nog niet uit
In de auto is dat soms wel noodzakelijk hoorquote:
Wat ik me herinner vond ze het gewoon grote onzin dat er dagen waren waarop je je vader en moeder "verplicht" moest verwennen. Zeker weten doe ik het niet meer en vragen kan natuurlijk ook niet meer...quote:
Sowieso schijnt uv-straling niet zo goed te zijn voor je ogen.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de auto is dat soms wel noodzakelijk hoor
Ontbijt op bed en Legoquote:Op zondag 8 mei 2022 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik was er ook nog niet uitwel wakker.
Nog wat leuks gehad voor moederdag
Dat ook ja, al heb ik met lopen eigenlijk nooit een zonnebril opquote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sowieso schijnt uv-straling niet zo goed te zijn voor je ogen.
Ik heb een RayBan.Maar niet het standaardmodel.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Zonnebrillen zeggen veel over mensen, een van de weinige attributen die een echt kijkje in de ziel geven, is iemand een saai Pietje, een doorsnee giechelmeisje, een stoere biker, een viriele man die weet zijn heupen te bewegen, een tutje, een aandachtshoer, een relaxte gast, een achtergebleven grietje zonder centjes of een paradijsvogel.
Ik draag er heel vaak een. Daarom mol ik ze ook zo snelquote:Op zondag 8 mei 2022 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ook ja, al heb ik met lopen eigenlijk nooit een zonnebril op
sowieso altijd in de autoquote:Op zondag 8 mei 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag er heel vaak een. Daarom mol ik ze ook zo snelAnders loop ik de hele tijd met m'n ogen te knijpen of krijg ik tranen in m'n ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |