zonsopgang staat hij op de voorkant, tot ongv nu en dan uur of 2 staat hij op balkon tot na 19 volgens mijquote:
Nou ik zal haar de groeten doen.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit nog eens witte kraak gezeten en de liefde van mijn leven woont daar.
Doe maar niet, ik heb een hekel aan dat wichtquote:Op zondag 8 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ik zal haar de groeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
lekker breed balkon..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet ook nog wat van die zonwering laten installeren....![]()
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Nice !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schilder je je huid bruin meequote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
in de brandende zon gaan staan schilderen was niet goed of zo toch? Waarom ook weer?
Dan droogt de verf te snel?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
in de brandende zon gaan staan schilderen was niet goed of zo toch? Waarom ook weer?
Niet de liefde van je leven dusquote:Op zondag 8 mei 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik heb een hekel aan dat wicht
komer aanquote:Op zondag 8 mei 2022 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Heerlijk deze strakblauwe Brabantse lucht, windstil, temperatuurtje perfect, de blije vogeltjes, zomers muziekje, de vage geur van vroege lunch en zonnebrandcrème, het leven is mooi
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
bitterbal, bringer of thunder and rain, is on her way...
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie dagen aan het wandelen geweest en anderhalve kilo aangekomen. Ik kan beter in mijn bed ijs gaan liggen vreten
Hoedanquote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie dagen aan het wandelen geweest en anderhalve kilo aangekomen. Ik kan beter in mijn bed ijs gaan liggen vreten
Das raarquote:Op zondag 8 mei 2022 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Had je niet steeds een stuk Schwarzwaldertorte in je mond tijdens het wandelen?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb eigenlijk heel netjes gegeten
Dat wel, maar dat is toch tradition?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had je niet steeds een stuk Schwarzwaldertorte in je mond tijdens het wandelen?
Thaise seriemoordenaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Die zwarte vogeltjes met die lange flieber staart zijn super schattig. Heel druk in gesprek altijd met elkaar.
En vannacht hoorde ik een verschrikkelijk naar gekrijs. Geen idee wat het was. Maar de verhuurder zei dat er een uilennest zit dus dat maakte waarschijnlijk dat geluid
Dat. Of de buurvrouw werd uitgewoond door een horde berige Thai.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Die zwarte vogeltjes met die lange flieber staart zijn super schattig. Heel druk in gesprek altijd met elkaar.
En vannacht hoorde ik een verschrikkelijk naar gekrijs. Geen idee wat het was. Maar de verhuurder zei dat er een uilennest zit dus dat maakte waarschijnlijk dat geluid
Ja dat dacht k even maar het was het toch niet helemaalquote:
Voel je volgens mij weinig van.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat. Of de buurvrouw werd uitgewoond door een horde berige Thai.
Denk dat mijn lichaam stuk is. Ik heb dit vaker gehad. Door die inspanning gaat mijn lichaam in een soort paniekstand en wordt alles linea recta naar de vetreserves weggeschreven.quote:
Waarom paniekstand? Vind je wandelen misschien niet zo leuk? :pquote:Op zondag 8 mei 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn lichaam stuk is. Ik heb dit vaker gehad. Door die inspanning gaat mijn lichaam in een soort paniekstand en wordt alles linea recta naar de vetreserves weggeschreven.
Total bodyshock by sudden movement.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat mijn lichaam stuk is. Ik heb dit vaker gehad. Door die inspanning gaat mijn lichaam in een soort paniekstand en wordt alles linea recta naar de vetreserves weggeschreven.
Nu je ambtenaar bent begrijp ik het nog beter.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |