SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
wat slecht zegquote:Op zondag 8 mei 2022 05:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je die koffie daarna nog serveren
Ja, ik ben even met een kop thee in de woonkamer gaan zitten. Straks ook nog even wat uurtjes pakken.quote:Op zondag 8 mei 2022 05:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ga zo nog even terug naar bed, misschien pak ik dan nog een uurtje slaap
geen strand .. al een week regenquote:Op zondag 8 mei 2022 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij gaat weer een ontbijtje halen en naar het strand vandaag?
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2022 05:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, ik ben even met een kop thee in de woonkamer gaan zitten. Straks ook nog even wat uurtjes pakken.
ja gaat helemaal miszoquote:Op zondag 8 mei 2022 05:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh dat is minder, hier krijgen we eindelijk een beetje zon
niet dat ik weetquote:Op zondag 8 mei 2022 05:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij de laatste dagen geen moeder geworden?
En gek op milfjesquote:Op zondag 8 mei 2022 05:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dudor vader
dat je zo een kind krijgt ?quote:Op zondag 8 mei 2022 05:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel zo nu en dan in het buitenland, al ben je er niet alleen
Zou je het overwegen?quote:Op zondag 8 mei 2022 06:58 schreef kwiwi het volgende:
Inmiddels is met de trein naar Nederland (Zeeland) komen een stuk goedkoper dan met de auto zie ik. 9u treinen 52 euro 2e klas of 73 euro 1e klas, en met de auto 9u voor 180 euro.
Voelt wel als uitslapen ditquote:
Eerste klas treinen is best prettig. Die stoelen staan in een 1-2 configuratie. Dus als je links zit, heb je lekker niemand naast jequote:
Ja bij zo'n lange reis zou ik zeker 1e klas doen, tenzij het veel duurder is ofzo, dan kan ik alsnog beter met de autoquote:Op zondag 8 mei 2022 07:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste klas treinen is best prettig. Die stoelen staan in een 1-2 configuratie. Dus als je links zit, heb je lekker niemand naast je
Ik sliep gelukkig eerderquote:Op zondag 8 mei 2022 07:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sliep om twaalf uur en ik was om zes uur wakker
Af en toe komt @Goitske langs. Die is moederquote:
Shii ook. En Dotteke.quote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik sliep gelukkig eerder
[..]
Af en toe komt @:goitske langs. Die is moeder
Relaxt hoor.quote:Op zondag 8 mei 2022 07:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja bij zo'n lange reis zou ik zeker 1e klas doen, tenzij het veel duurder is ofzo, dan kan ik alsnog beter met de auto
daar had ik niet een speciale/specifieke dag voor nodigquote:Op zondag 8 mei 2022 07:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Kan er geen bosje bloemen vanaf voor je moedertje?
wat moet je in het mooiste deel van Nederlandquote:Op zondag 8 mei 2022 06:58 schreef kwiwi het volgende:
Inmiddels is met de trein naar Nederland (Zeeland) komen een stuk goedkoper dan met de auto zie ik. 9u treinen 52 euro 2e klas of 73 euro 1e klas, en met de auto 9u voor 180 euro.
Ja met de trein nu hè, wordt te duur met de porschequote:Op zondag 8 mei 2022 07:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat moet je in het mooiste deel van Nederland
ohja.. je komt hier schoonmaken natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heer Haags.quote:
quote:
Daar praat echt niemand over. Iedereen heeft het over de prachtige prestatie van feyenoord in Europa.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wordt weer een mooie dag waarin ajax kampioen gaat worden
Ja hoor,hoe gaat het achter de duinuh?quote:Op zondag 8 mei 2022 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo vriendje, alles wel daar in het hoge noorden?
Die finale verliezen ze en dan weet niemand dat meerquote:Op zondag 8 mei 2022 08:16 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Daar praat echt niemand over. Iedereen heeft het over de prachtige prestatie van feyenoord in Europa.
Lekkah rustaaaaaaaaaaaaagggggggggquote:Op zondag 8 mei 2022 08:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,hoe gaat het achter de duinuh?
Ik hoop eigenlijk dat ze hem gewoon winnen. Maar tegen Mourinho parking the bus gaat het wel lastig worden vrees ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die finale verliezen ze en dan weet niemand dat meer
Hier komt ook ineens van alles op. Twijfel bij sommige dingen nog of het geen onkruid is.quote:Op zondag 8 mei 2022 07:58 schreef Karzai het volgende:
2 van de tien peperzaadjes zijn opgekomen. Ik had de hoop al opgegeven maar het zonnetje heeft zijn werk gedaan.
gewoon lekker oplaten komen, ook #onkruidleefmattersquote:Op zondag 8 mei 2022 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier komt ook ineens van alles op. Twijfel bij sommige dingen nog of het geen onkruid is.
Ik heb ook ineens viooltjes tussen de munt zitten. Zijn vorig jaar overgewaaid uit een andere bak denk ik.quote:Op zondag 8 mei 2022 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon lekker oplaten komen, ook #onkruidleefmatters
Munt is op zich ook wel onkruid als je dat laat groeienquote:Op zondag 8 mei 2022 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens viooltjes tussen de munt zitten. Zijn vorig jaar overgewaaid uit een andere bak denk ik.
Hoe was de voorstelling?quote:Op zondag 8 mei 2022 08:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook ineens viooltjes tussen de munt zitten. Zijn vorig jaar overgewaaid uit een andere bak denk ik.
Alle moeders met jonge kinderen krijgen vandaag een lege jampot met een gezichtje erop, een tekening met harkhanden of een ketting gemaakt van macaroni en bierflesdopjes.quote:Op zondag 8 mei 2022 09:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fijne moederdag voor iedereen die nog een moeder heeft en/of moeder is
quote:Op zondag 8 mei 2022 09:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leukveel grappen vanuit het perspectief van de volle vrouw. En ranzige verhalen.
Lief tochquote:Op zondag 8 mei 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moeders met jonge kinderen krijgen vandaag een lege jampot met een gezichtje erop, een tekening met harkhanden of een ketting gemaakt van macaroni en bierflesdopjes.
Aaaawwwquote:Op zondag 8 mei 2022 09:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Mijn moeder haatte moederdag echt zo erg, dat ik een keer het op school gemaakte ding niet durfde te geven..
quote:Op zondag 8 mei 2022 09:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Mijn moeder haatte moederdag echt zo erg, dat ik een keer het op school gemaakte ding niet durfde te geven..
Aww!quote:Op zondag 8 mei 2022 09:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lief toch![]()
Kloptquote:Op zondag 8 mei 2022 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle moeders met jonge kinderen krijgen vandaag een lege jampot met een gezichtje erop, een tekening met harkhanden of een ketting gemaakt van macaroni en bierflesdopjes.
Mocht eens tijd worden na al die regen.quote:
Echt he. Zo blij als een klein kindquote:Op zondag 8 mei 2022 09:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mocht eens tijd worden na al die regen.
vandaag niet nodig voorlopigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |