Stofzuigen, was ophangen, moedertje verwennen, BBQ en wat drinken en dansen en baarmoedertjetik en op tijd naar bed want morgen druk,druk,druk.quote:
Ik hoop stiekem dat-ie met de oorlog kapt verder. Hij kan zeggen dat-ie Oekraïne ontdaan heeft van nazi's, Mariopoel is bevrijd van het Azov-bataljon en hij heeft een mooie strook land erbij. Noem het Novaja Rossija, lekker met vlaggetjes zwaaien en klaar.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Morgen 9 mei, nationale Sovjet verkrachtingsdag, benieuwd wat Poetin er van gaat brouwen
Hij heeft weinig te melden naar mijn idee.Maar het zal wel bombastisch klinken.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Morgen 9 mei, nationale Sovjet verkrachtingsdag, benieuwd wat Poetin er van gaat brouwen
Vrees dat hij een versnelling erbij gooit.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat-ie met de oorlog kapt verder. Hij kan zeggen dat-ie Oekraïne ontdaan heeft van nazi's, Mariopoel is bevrijd van het Azov-bataljon en hij heeft een mooie strook land erbij. Noem het Novaja Rossija, lekker met vlaggetjes zwaaien en klaar.
ik denk dat ik nog meer thaise kindertjes moet offeren dan de 3 die ik algedaan heb vannachtquote:Op zondag 8 mei 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet snel een ballenzonnedansje [ afbeelding ]
misschienmoet ik morgen beslissen om niet meer terug te komen?:Pquote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ondanks dat het niet zulk lekker weer is vermaak je je wel toch, hoop ik?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog meer thaise kindertjes moet offeren dan de 3 die ik algedaan heb vannacht
jawelquote:Op zondag 8 mei 2022 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet zulk lekker weer is vermaak je je wel toch, hoop ik?
Ik denk dat ie Belarus gaat binnenvallen. Omdat Loeka gezegd heeft dat het lang duurde allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat-ie met de oorlog kapt verder. Hij kan zeggen dat-ie Oekraïne ontdaan heeft van nazi's, Mariopoel is bevrijd van het Azov-bataljon en hij heeft een mooie strook land erbij. Noem het Novaja Rossija, lekker met vlaggetjes zwaaien en klaar.
Heb je die wel netjes doorgespoeld?quote:Op zondag 8 mei 2022 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog meer thaise kindertjes moet offeren dan de 3 die ik algedaan heb vannacht
Dan wordt het heel eng allemaal.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrees dat hij een versnelling erbij gooit.
Het Russische leger zit toch al in Belarus? Dat hoeven ze niet meer binnen te vallen, ze zijn er al gewoon. De aanval op Kiev was vanaf dat grondgebied.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Belarus gaat binnenvallen. Omdat Loeka gezegd heeft dat het lang duurde allemaal.
Als er Thaise moeders hier nu meelezen dan eindig je als stukjes sushiquote:Op zondag 8 mei 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Ze gingen op een brandstapel. Zo hoort het toch ?
Dan gaan ze ophouden met doen alsof ze vriendjes zijnquote:Op zondag 8 mei 2022 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het Russische leger zit toch al in Belarus? Dat hoeven ze niet meer binnen te vallen, ze zijn er al gewoon. De aanval op Kiev was vanaf dat grondgebied.
Gelukkig kunnen ze geen Nederlands danquote:Op zondag 8 mei 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er Thaise moeders hier nu meelezen dan eindig je als stukjes sushi
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze geen Nederlands dan
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
ฉันคิดว่าฉันต้องเสียสละเด็กไทยมากกว่า 3 คนที่ฉันเคยทำเมื่อคืนนี้
quote:Op zondag 8 mei 2022 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
ฉันคิดว่าฉันต้องเสียสละเด็กไทยมากกว่า 3 คนที่ฉันเคยทำเมื่อคืนนี้
Lekker nog 29 seconden ochtend over, altijd een prettig gevoel.quote:Op zondag 8 mei 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas ook gedaan, moedertje gebeld, en nog steeds ochtend
Of ze ligt dood in huisquote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw stond gisteren pas tegen 10:00 in de tuin met haar honden en vanochtend heb ik haar helemaal niet gehoord.
Zou ze het begrijpen?
wat heb je gedaaaan.....?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:07 schreef Ama het volgende:
Buurvrouw stond gisteren pas tegen 10:00 in de tuin met haar honden en vanochtend heb ik haar helemaal niet gehoord.
Zou ze het begrijpen?
Daar heb ik ooit nog eens witte kraak gezeten en de liefde van mijn leven woont daar.quote:Op zondag 8 mei 2022 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even naar mijn oma in Son en Breugel
Waar moet je heen?quote:Op zondag 8 mei 2022 12:10 schreef kwiwi het volgende:
Moet over een week op reis voor het werk. Vroeger vond ik dat nog wel leuk, nu echt helemaal geen zin meer in
nog geen zon op mijn balkonquote:Op zondag 8 mei 2022 12:12 schreef CherryLips het volgende:
Zit weg te branden op m'n balkon. Misschien toch eens kijken wat een zonnewering zou kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |