Jawel. Maar je lichaam doet hetzelfde als je ineens een heel stuk minder eet.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom paniekstand? Vind je wandelen misschien niet zo leuk? :p
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liefde en haat zijn zusjes die heel erg op elkaar lijken.
Dat laatste is totaal onherkenbaar voor bitterbal natuurlijk.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar je lichaam doet hetzelfde als je ineens een heel stuk minder eet.
Het vereist enig theoretisch denken voor balliequote:Op zondag 8 mei 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal onherkenbaar voor bitterbal natuurlijk.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook weer geleerd dat m'n knie toch nog steeds breekbaar is.
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is totaal onherkenbaar voor bitterbal natuurlijk.
K heb het moeten googlenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het vereist enig theoretisch denken voor ballie
Het is hier vijftien gradenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit de wind in het zonnetje toch niet?
Uhuh misschien dat ik dan in net zo’n prachtig paarse wolken-regenboog-eenhoornfantasiewereldje als jij terecht komquote:Op zondag 8 mei 2022 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je nog niet weten, eerst maar eens je nestdonshaar verliezen.
quote:Op zondag 8 mei 2022 12:22 schreef CherryLips het volgende:
Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik ben ook heetquote:Op zondag 8 mei 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het nu al 19 en gewoon echt lekker warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |