Ik ben ook heetquote:Op zondag 8 mei 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is het nu al 19 en gewoon echt lekker warm.
Als in gruwelijk zin in piel of ik heb ijsklontjes nodig om mijn lichaamstemperatuur omlaag te brengen?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik durfde niet volledig met de trein te gaan en nu heb ik 95% gereden en ga ik de overige 5% met de trein en tram 🥲
Die smileyquote:Op zondag 8 mei 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik durfde niet volledig met de trein te gaan en nu heb ik 95% gereden en ga ik de overige 5% met de trein en tram 🥲
Waar ga je heen?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Omdat ik geen zin heb in onverwachte vertragingen (die er misschien niet zijn), maar zit veel te verstokt in de auto.quote:
Naar de hel.quote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 8 mei 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in onverwachte vertragingen (die er misschien niet zijn), maar zit veel te verstokt in de auto.
Oh en ik heb ook geen zin in andere mensen, als het niet hoeft 😆
Same old.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de hel.
Nee, naar Scheveningen
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de hel.
Nee, naar Scheveningen
Ach, zolang ik m'n drankje maar heb ...quote:
Ahh. Dacht misschien was er iets gaande met de nsquote:Op zondag 8 mei 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb in onverwachte vertragingen (die er misschien niet zijn), maar zit veel te verstokt in de auto.
Oh en ik heb ook geen zin in andere mensen, als het niet hoeft 😆
Heb je het terugsissen goed geoefend?quote:Op zondag 8 mei 2022 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Naar de hel.
Nee, naar Scheveningen
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Wattenschijfje goed ingesmeerd?
Wtfquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah mijn dochter ging gisteren met me mee naar een koop van een fietsdrager. Mooi huis in de goede buurt.
Oudere vrouw aan de deur, zijn jullie bang voor honden?
Ik zeg “nee zolang ze niets doen anders zet ze maar vast” haha nee hoor deze doen niks.
Lopen we naar binnen en binnen 2 sec bijt een van die honden in de schouder van mijn dochter. Dik gat erin.
Beetje faal als vader dit.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah mijn dochter ging gisteren met me mee naar een koop van een fietsdrager. Mooi huis in de goede buurt.
Ik zeg “nee zolang ze niets doen anders zet ze maar vast” haha nee hoor deze doen niks.
Lopen we naar binnen en binnen 2 sec bijt een van die honden in de schouder van mijn dochter. Dik gat erin.
Jezusquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee en ik wilde ook nog even langs de toko in de Leidschenhage (ja dat heet anders) en dat kan niet als ik met de trein gaquote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ahh. Dacht misschien was er iets gaande met de ns
Ze bleef stoer, maar ik zie haar nu wel wat schrikken van grote hondenquote:Op zondag 8 mei 2022 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wtfhoe gaat het nu met haar? Jullie zullen we geschrokken zijn
quote:Op zondag 8 mei 2022 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en ik wilde ook nog even langs de toko in de Leidschenhage (ja dat heet anders) en dat kan niet als ik met de trein ga
Gewoon gelijk een mep op die neus toch ? Niks terugsissen 😂quote:Op zondag 8 mei 2022 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je het terugsissen goed geoefend?
Dadelijk krijgt ze hondsdolheid of zo.quote:Op zondag 8 mei 2022 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Maar je wilt ook niet te truttig doen.
Voor ¤50,- ingekochtquote:
Ja dat snap ik. Wat een naar verhaalquote:Op zondag 8 mei 2022 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze bleef stoer, maar ik zie haar nu wel wat schrikken van grote honden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |