quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Starflyer het volgende:
Bottss tijd afgenomen?
Was vier, nu weer vijf
Nee Perez verbeterde zijn tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Starflyer het volgende:
Bottss tijd afgenomen?
Was vier, nu weer vijf
Volgens mij ging Perez gewoon op het laats nog een beetje snellerquote:
Nee, telt de zondag voor de punten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef beantherio het volgende:
Jammer. Lullig foutje maar morgen is wanneer het echt moet gebeuren.
Capital of Switzerland!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef StephanL het volgende:
Amerikanen weten niet eens waar Monaco ligt
Oh?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Morgen huilen vriend. Althans in het begin
Ik lig dadelijk in bed.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef StephanL het volgende:
Amerikanen weten niet eens waar Monaco ligt
dit is echt slechtquote:
Zou dit een straf geweest (kunnen) zijn - ivm track limits?quote:
Die had ik even gemist.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, Perez klopte Bottas nog, dus P5 is een mooie plek
Matige trol dit, niet voor herhaling vatbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is echt slecht
mijn hemel
en dat noemt zich een wereldkampioen
Hooguit tijd afnemen denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou dit een straf geweest (kunnen) zijn - ivm track limits?
Ik ken wel slechtere wereldkampioenenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is echt slecht
mijn hemel
en dat noemt zich een wereldkampioen
Hij had gewoon pole in handen. Omstandigheden waren vandaag anders dan gisteren, dus gebrek aan data was niet echt een probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef Perox het volgende:
P3 heel netjes gezien de tijd die hij had in de auto.
Morgen worden de puntjes verdeeld.
Als je over dat gedeelte gaat ben je niet snellerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou dit een straf geweest (kunnen) zijn - ivm track limits?
De RB loopt goed, maar of het de temperatuur aankan? Max pakt Lec en SAI nog wel, maar of hij de hele race kan uitrijden?...quote:
Ze heeft geen verkeerd CV hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Danica_Patrickquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze mevrouw wil iets te graag one of the guys zijn.
Ze is ook coureurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit.quote:
Ja - en dus... zou Max het daarom afgebroken hebben?quote:
wordt gewoon een kamikaze race morgenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De RB loopt goed, maar of het de temperatuur aankan? Max pakt Lec en SAI nog wel, maar of hij de hele race kan uitrijden?...
Drive to survive bad guy.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Max niet zo populair in Amerika, zal 'm z'n reet roesten.
FTFYquote:
She is/was one of the guys...?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat hij graag P3 heeft achter twee Ferrari's lijkt me niet erg aannemelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - en dus... zou Max het daarom afgebroken hebben?
Of gedacht: hier vooraan starten is mss niet heel erg fijn?
Maar van de andere kant: we kennen het cicruit nog niet - en alles is mogelijk.
De race is pas voorbij als de Checkered Flag has dropped
IndyCar race winner.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
She is/was one of the guys...?
NASCAR ooit gezien?
Hij zou zijn tijd niet verbeterd hebben door die foutquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso niet sneller was geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee man dwaasweetalles. Dat doet Max allang niet meer. Als de RB het volhoudt, wint Max de racequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wordt gewoon een kamikaze race morgen
we weten allemaal dat max als een blind paard gaat proberen in te halen
hopelijk profiteert HAm daarvan
tot morgen
ik ga een dutje doen
Zag haar vorig jaar bij de GP in Austin. Maar highfive.. Come on..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
She is/was one of the guys...?
NASCAR ooit gezien?
Dit gaat al maanden zo....quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Matige trol dit, niet voor herhaling vatbaar
Ik had in Austin vorig jaar toch het idee dat ze hem graag mochten, hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Max niet zo populair in Amerika, zal 'm z'n reet roesten.
neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mocht het Sainz lukken om voor Max te blijven
Niet, want op het rechte stuk gaat Max hem zo voorbij. Dat zie ik morgen gebeuren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mocht het Sainz lukken om voor Max te blijven dan vraag ik me af of ze Sainz als rijdende hindernis gaan inzetten.
Met zoveel kan op een Safety car heeft dat waarschijnlijk weinig nut.
Dit, Ferrari verknald het morgen zelf weer met plan B, plan A en vervolgens toch weer een plan C.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee man dwaasweetalles. Dat doet Max allang niet meer. Als de RB het volhoudt, wint Max de race
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, Ferrari verknald het morgen zelf weer met plan B, plan A en vervolgens toch weer een plan C.
Je verknalt verknalt met verknald.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, Ferrari verknald het morgen zelf weer met plan B, plan A en vervolgens toch weer een plan C.
Yupquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet, want op het rechte stuk gaat Max hem zo voorbij. Dat zie ik morgen gebeuren.
Valt nog mee met Bottas op P5 nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Sund....
Ik kon voor Russell gaan, met de rest 'bagger' (lees: laag in waarde)
Oh wacht - toch gegaan voor: BOT (gehouden), gokje voor MSC, omdat ik Alpine (motor) ivm goede resultaten ALO (en ook wel OCO, maar ja nu crash), en dan Alpha Tauri Chassis.
Bedenk net: ik had eigenlijk dan wel de A.Tauri motor kunnen houden (verkoopkosten), lol, en dan had ik mogelijk nog wat anders qua coureur...?!
Allard was toch die ene die links zat? Hij lachte als een enge opa vond ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Kreator het volgende:
Dramatisch slechte verslaggeving weer..
Vooral q1, maar de rest was niet veel beter. Studio is geestdodend. Bizar dst dit de vervanging is van een al niet best programma.
Voor Hamiltonquote:
ben wel tevreden met Sky, als het meerdere malen slecht is, zou ik gewoon opzeggen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Kreator het volgende:
Vooral q1, maar de rest was niet veel beter. Studio is geestdodend. Bizar dst dit de vervanging is van een al niet best programma.
whut?? Allard een enge opaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allard was toch die ene die links zat? Hij lachte als een enge opa vond ik
ja Bottas hoeft niet eens te balen van zn overstap hahahaquote:
Zodra de DRS open mag, maar dan is Leclerc al meer dan 5 seconden los. Sainz ertussen is wel echt een dingetje.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet, want op het rechte stuk gaat Max hem zo voorbij. Dat zie ik morgen gebeuren.
Kalff is een mongool. Maar Albers praat echt alles kapot met zijn monotone stem.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allard was toch die ene die links zat? Hij lachte als een enge opa vond ik
Ik had die man nog niet eerder gezienquote:
Om een paar minuutjes al om 23:30 ziggo sport nabeschouwing GENOTquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Kreator het volgende:
Die zullen ook blij zijn met het gebrek aan rode vlaggenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Om een paar minuutjes al om 23:30 ziggo sport nabeschouwing GENOT
Reageer er gewoon niet op. Net als iedereen het niet moet doen.quote:
Bij viaplay hebben ze zeker vier keer gezegd dat iemand de cutoff niet haalde die het toch wel haalde omdat het plek 15 was.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ben wel tevreden met Sky, als het meerdere malen slecht is, zou ik gewoon opzeggen.
Vuile stuk van de baan wordt ook nog een dingetje...quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zodra de DRS open mag, maar dan is Leclerc al meer dan 5 seconden los. Sainz ertussen is wel echt een dingetje.
Met VER op P2 was hij voor mij de gedoodverfde favoriet voor de winst geweest, nu zie ik dat toch anders.
Noem dat maar genot.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Om een paar minuutjes al om 23:30 ziggo sport nabeschouwing GENOT
ik ga eens wachten op Al begonnen: de Post Quali op F1 TVquote:
Nu pas? Hij laat al jaren amper meer wat zien..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
Ricciardo valt weer tegen. Word nu toch wel een dingetje.
Ja die valt echt keihard door de mand. Had wel iets met de achtervleugel.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
Daar had men altijd plausibele excuses voor maar het wordt nu toch wel pijnlijk, vorig jaar was het excuus dat de auto hem niet lag, ok, en bij Renault had hij gewoon geen goede auto (wel een goed salaris) maar nu zijn ze beiden vanaf nul begonnen in een nieuwe auto en Norris rijdt hem toch eigenlijk wel zoek.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu pas? Hij laat al jaren amper meer wat zien..
Ben benieuwd of hij het seizoen af mag makenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
Kan ie Latifi gaan vervangenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij het seizoen af mag maken
Ik weet niet wat de clausules in het contract zijn, daar zal wel wat van afhangen, als McLaren sowieso het salaris moet betalen dan zullen ze er niet snel aan beginnen om hem te vervangen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij het seizoen af mag maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |