IndyCar race winner.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
She is/was one of the guys...?
NASCAR ooit gezien?
Hij zou zijn tijd niet verbeterd hebben door die foutquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - en dus... zou Max het daarom afgebroken hebben?
Of gedacht: hier vooraan starten is mss niet heel erg fijn?
Maar van de andere kant: we kennen het cicruit nog niet - en alles is mogelijk.
De race is pas voorbij als de Checkered Flag has dropped
Ik denk dat het sowieso niet sneller was geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - en dus... zou Max het daarom afgebroken hebben?
Of gedacht: hier vooraan starten is mss niet heel erg fijn?
Maar van de andere kant: we kennen het cicruit nog niet - en alles is mogelijk.
De race is pas voorbij als de Checkered Flag has dropped
Nee man dwaasweetalles. Dat doet Max allang niet meer. Als de RB het volhoudt, wint Max de racequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wordt gewoon een kamikaze race morgen
we weten allemaal dat max als een blind paard gaat proberen in te halen
hopelijk profiteert HAm daarvan
tot morgen
ik ga een dutje doen
Zag haar vorig jaar bij de GP in Austin. Maar highfive.. Come on..quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:10 schreef Sally het volgende:
[..]
She is/was one of the guys...?
NASCAR ooit gezien?
Dit gaat al maanden zo....quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Matige trol dit, niet voor herhaling vatbaar
Ik had in Austin vorig jaar toch het idee dat ze hem graag mochten, hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Max niet zo populair in Amerika, zal 'm z'n reet roesten.
neequote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mocht het Sainz lukken om voor Max te blijven
Niet, want op het rechte stuk gaat Max hem zo voorbij. Dat zie ik morgen gebeuren.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
Mocht het Sainz lukken om voor Max te blijven dan vraag ik me af of ze Sainz als rijdende hindernis gaan inzetten.
Met zoveel kan op een Safety car heeft dat waarschijnlijk weinig nut.
Dit, Ferrari verknald het morgen zelf weer met plan B, plan A en vervolgens toch weer een plan C.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee man dwaasweetalles. Dat doet Max allang niet meer. Als de RB het volhoudt, wint Max de race
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, Ferrari verknald het morgen zelf weer met plan B, plan A en vervolgens toch weer een plan C.
Je verknalt verknalt met verknald.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, Ferrari verknald het morgen zelf weer met plan B, plan A en vervolgens toch weer een plan C.
Yupquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet, want op het rechte stuk gaat Max hem zo voorbij. Dat zie ik morgen gebeuren.
Valt nog mee met Bottas op P5 nuquote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Sund....
Ik kon voor Russell gaan, met de rest 'bagger' (lees: laag in waarde)
Oh wacht - toch gegaan voor: BOT (gehouden), gokje voor MSC, omdat ik Alpine (motor) ivm goede resultaten ALO (en ook wel OCO, maar ja nu crash), en dan Alpha Tauri Chassis.
Bedenk net: ik had eigenlijk dan wel de A.Tauri motor kunnen houden (verkoopkosten), lol, en dan had ik mogelijk nog wat anders qua coureur...?!
Allard was toch die ene die links zat? Hij lachte als een enge opa vond ikquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:17 schreef Kreator het volgende:
Dramatisch slechte verslaggeving weer..
Vooral q1, maar de rest was niet veel beter. Studio is geestdodend. Bizar dst dit de vervanging is van een al niet best programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |