quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Starflyer het volgende:
Bottss tijd afgenomen?
Was vier, nu weer vijf
Nee Perez verbeterde zijn tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Starflyer het volgende:
Bottss tijd afgenomen?
Was vier, nu weer vijf
Volgens mij ging Perez gewoon op het laats nog een beetje snellerquote:
Nee, telt de zondag voor de punten?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef beantherio het volgende:
Jammer. Lullig foutje maar morgen is wanneer het echt moet gebeuren.
Capital of Switzerland!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef StephanL het volgende:
Amerikanen weten niet eens waar Monaco ligt
Oh?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Morgen huilen vriend. Althans in het begin
Ik lig dadelijk in bed.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef StephanL het volgende:
Amerikanen weten niet eens waar Monaco ligt
dit is echt slechtquote:
Zou dit een straf geweest (kunnen) zijn - ivm track limits?quote:
Die had ik even gemist.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
Nee, Perez klopte Bottas nog, dus P5 is een mooie plek
Matige trol dit, niet voor herhaling vatbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is echt slecht
mijn hemel
en dat noemt zich een wereldkampioen
Hooguit tijd afnemen denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou dit een straf geweest (kunnen) zijn - ivm track limits?
Ik ken wel slechtere wereldkampioenenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is echt slecht
mijn hemel
en dat noemt zich een wereldkampioen
Hij had gewoon pole in handen. Omstandigheden waren vandaag anders dan gisteren, dus gebrek aan data was niet echt een probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:05 schreef Perox het volgende:
P3 heel netjes gezien de tijd die hij had in de auto.
Morgen worden de puntjes verdeeld.
Als je over dat gedeelte gaat ben je niet snellerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou dit een straf geweest (kunnen) zijn - ivm track limits?
De RB loopt goed, maar of het de temperatuur aankan? Max pakt Lec en SAI nog wel, maar of hij de hele race kan uitrijden?...quote:
Ze heeft geen verkeerd CV hoor: https://en.wikipedia.org/wiki/Danica_Patrickquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Deze mevrouw wil iets te graag one of the guys zijn.
Ze is ook coureurquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit.quote:
Ja - en dus... zou Max het daarom afgebroken hebben?quote:
wordt gewoon een kamikaze race morgenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De RB loopt goed, maar of het de temperatuur aankan? Max pakt Lec en SAI nog wel, maar of hij de hele race kan uitrijden?...
Drive to survive bad guy.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:08 schreef VacaLoca het volgende:
Max niet zo populair in Amerika, zal 'm z'n reet roesten.
FTFYquote:
She is/was one of the guys...?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dat hij graag P3 heeft achter twee Ferrari's lijkt me niet erg aannemelijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 23:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - en dus... zou Max het daarom afgebroken hebben?
Of gedacht: hier vooraan starten is mss niet heel erg fijn?
Maar van de andere kant: we kennen het cicruit nog niet - en alles is mogelijk.
De race is pas voorbij als de Checkered Flag has dropped
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |