abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204665706
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoezo dan? De mensen met een bachelor vrijetijdskunde kunnen al zo aan het werk. En hun schuld betalen ze eerder terug met hooggeschoold werk dan tomaten plukken. Zoals iemand al zei, het is China niet hier.

Bachelor Toerisme heeft meteen een baan, he?
Toerisme misschien wel maar er zijn genoeg onzinstudies waarmee je never nooit een baan krijgt in de richting die je gestudeerd hebt en daarmee kom je hooguit in een baan waar enig gezond verstand maar geen specifieke kennis vereist is. En dat zijn studies die niet gefinancierd moeten worden met belastinggeld. Daar schieten we als maatschappij niks mee op.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_204665715
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat snap ik ook. Maar de rekensom is vrij simpel. De vraag is 110 arbeidsplaatsen waar er 100 werknemers zijn. Dan kun je enkele oplossingen kiezen.

1. We halen 10 werknemers van elders

2. We vernietigen 10 arbeidsplaatsen

De 2e keuze is nog nooit gemaakt en daarbij moeten we zorgen dat we geen essentiële arbeidsplaatsen vernietigen zoals zorgpersoneel of bouwvakkers. Dus dat geen impopulaire keuzes vragen.
3. We investeren in automatisering, houden nog maar 60 arbeidsplaatsen over en verklaren 40 arbeidsplaatsen boventallig.

Die keuze is talloze malen gemaakt en zal nog vele malen gemaakt worden in diverse bedrijfstakken.
pi_204665721
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:44 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Je kunt idd alle inkomensafhankelijke subsidies, toeslagen, heffingskortingen e.d. afbouwen. Als je met het vrijgekomen geld de inkomstenbelasting verlaagt, dan sla je 2 vliegen in 1 klap.
Idd minder inkomstenbelastingen waardoor het voor boven modaal verdieners dan ook rendabeler wordt om minder te gaan werken. ;)
pi_204665734
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Toerisme misschien wel maar er zijn genoeg onzinstudies waarmee je never nooit een baan krijgt in de richting die je gestudeerd hebt en daarmee kom je hooguit in een baan waar enig gezond verstand maar geen specifieke kennis vereist is. En dat zijn studies die niet gefinancierd moeten worden met belastinggeld. Daar schieten we als maatschappij niks mee op.
En toch zijn ze aan het werk, dat is wel evident. Dus wat is het probleem dan?
pi_204665753
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat snap ik ook. Maar de rekensom is vrij simpel. De vraag is 110 arbeidsplaatsen waar er 100 werknemers zijn. Dan kun je enkele oplossingen kiezen.

1. We halen 10 werknemers van elders

2. We vernietigen 10 arbeidsplaatsen

De 2e keuze is nog nooit gemaakt en daarbij moeten we zorgen dat we geen essentiële arbeidsplaatsen vernietigen zoals zorgpersoneel of bouwvakkers. Dus dat geen impopulaire keuzes vragen.
Dat is niet waar, natuurlijk, er zijn honderduizenden banen in de landbouw verdwenen alleen al door automatisering maar (tot nu toe) niet alles is te automatiseren. Dus zo simpel is dat niet.
  zondag 8 mei 2022 @ 14:12:03 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204665800
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoezo dan? De mensen met een bachelor vrijetijdskunde kunnen al zo aan het werk. En hun schuld betalen ze eerder terug met hooggeschoold werk dan tomaten plukken. Zoals iemand al zei, het is China niet hier.

Bachelor Toerisme heeft meteen een baan, he?
Of we sluiten alle pretparken, welnesscentra en festivals zodat het personeel asperges kan gaan steken. Moedig wetsvoorstel gaat dat worden.
pi_204665805
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Of we sluiten alle pretparken, welnesscentra en festivals zodat het personeel asperges kan gaan steken. Moedig wetsvoorstel gaat dat worden.
Mag van mij, hoor, zo lang is het asperge seizoen niet ;)

De afgelopen 2 jaar hebben wel duidelijk gemaakt dat we prima zonder festivals kunnen, trouwens. Om een andere user te quoten "Wat heeft Nederland daar nou aan" :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 14:14:03 ]
  zondag 8 mei 2022 @ 14:14:46 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204665815
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is niet waar, natuurlijk, er zijn honderduizenden banen in de landbouw verdwenen alleen al door automatisering maar (tot nu toe) niet alles is te automatiseren. Dus zo simpel is dat niet.
Automatiseren doet men om geld te besparen niet om onvervulbare vacatures te kunnen oplossen. Als automatiseren een optie was dan gebeurde het wel.
  zondag 8 mei 2022 @ 14:16:51 #109
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204665829
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Automatiseren doet men om geld te besparen niet om onvervulbare vacatures te kunnen oplossen. Als automatiseren een optie was dan gebeurde het wel.
Automatiseren doe je alleen als je binnen x jaar je investering terug verdient. Met schaarse en dure arbeid zal dat dus eerder gebeuren. Nu is een blik goedkope tomatenplukkers opentrekken goedkoper.
pi_204665832
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En toch zijn ze aan het werk, dat is wel evident. Dus wat is het probleem dan?
Dat we tienduizenden euro's belastinggeld hebben gespendeerd om iemand op te leiden in een vakgebied waar geen werk in is. En toch hebben ze een baan gevonden in een heel ander vakgebied, dan durf ik te stellen dat ze die baan ook hadden kunnen krijgen zonder die waardeloze opleiding.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 8 mei 2022 @ 14:28:05 #111
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204665877
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Idd minder inkomstenbelastingen waardoor het voor boven modaal verdieners dan ook rendabeler wordt om minder te gaan werken. ;)
Nu betaalt Jan Bovenmodaal ongeveer 50% over iedere extra verdiende euro. Als je dat tarief verlaagt door o.a. de arbeidskorting en loonheffingskorting af te bouwen en de inkomstenbelasting te verlagen, dan rendeert het ook voor deze groep om meer uren te maken.
pi_204665914
lol. Bedrijven verplichten minimaal 80% nederlanders in dienst te hebben. Lukt ze dat niet dan hebben ze hier geen bestaansrecht.
  zondag 8 mei 2022 @ 14:44:46 #113
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204665944
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat we tienduizenden euro's belastinggeld hebben gespendeerd om iemand op te leiden in een vakgebied waar geen werk in is. En toch hebben ze een baan gevonden in een heel ander vakgebied, dan durf ik te stellen dat ze die baan ook hadden kunnen krijgen zonder die waardeloze opleiding.
Waag je kansen en solliciteer zonder opleiding voor die banen!
pi_204665967
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:44 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Waag je kansen en solliciteer zonder opleiding voor die banen!
Geen behoefte aan. Heb een prima opleiding en een prima baan.
  zondag 8 mei 2022 @ 14:49:59 #115
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204665972
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Geen behoefte aan. Heb een prima opleiding en een prima baan.
Hetzelfde geldt voor al die andere mensen die een universitaire opleiding hebben gedaan en nu een prima baan hebben.
pi_204665976
Misschien moet de inspectie gewoon harder optreden tegen misbruik voor werknemers ipv miepen over migratie.
pi_204665998
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:49 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Hetzelfde geldt voor al die andere mensen die een universitaire opleiding hebben gedaan en nu een prima baan hebben.
Nee. Die hebben een waardeloze opleiding gedaan en zitten nu in een vakgebied die in 9 van de 10 gevallen niets met de opleiding van doen heeft. Waarom zouden we die opleiding dan financieren? Kennelijk is het niet nodig voor het beroep waarin ze werkzaam zijn en blijkbaar is er onvoldoende werk in het vakgebied waarvoor je gestudeerd hebt. Betaal die opleiding maar uit je eigen zak dan.
  zondag 8 mei 2022 @ 14:55:57 #119
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204666009
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee.Die hebben een waardeloze opleiding gedaan en zitten nu in een vakgebied die in 9 van de 10 gevallen niets met de opleiding van doen heeft. Waarom zouden we die opleiding dan financieren? Kennelijk is het niet nodig voor het beroep waarin ze werkzaam zijn en blijkbaar is er onvoldoende werk in het vakgebied waarvoor je gestudeerd hebt. Betaal die opleiding maar uit je eigen zak dan.
Leuk dat jij iets vindt, maar de rest van Nederland en de werkgevers in Nederland hebben schijt aan je ononderbouwde mening en 'inzichten' en bieden mensen met een prima opleiding dan ook een prima baan aan. Daarom ligt de werkloosheid hier ook lekker laag terwijl het gemiddelde opleidingsniveau steeds verder stijgt, omdat het werkt, mensen een betere opleiding laten volgen.

Alles wat er in jouw hoofd en alleen in jouw hoofd waar zou zijn over die opleidingen en de arbeidsmarkt, zijn dan ook alleen daar van toepassing, in je eigen fantasiewereld.
  zondag 8 mei 2022 @ 14:57:12 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204666019
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Leuk dat jij iets vindt, maar de rest van Nederland en de werkgevers in Nederland hebben schijt aan je ononderbouwde mening en 'inzichten' en bieden mensen met een prima opleiding dan ook een prima baan aan. Daarom ligt de werkloosheid hier ook lekker laag terwijl het gemiddelde opleidingsniveau steeds verder stijgt, omdat het werkt, mensen een betere opleiding laten volgen.

Alles wat er in jouw hoofd en alleen in jouw hoofd waar zou zijn over die opleidingen en de arbeidsmarkt, zijn dan ook alleen daar van toepassing, in je eigen fantasiewereld.
Dat je een hoger gemiddeld opleidingsniveau hebt zegt toch niets over het niveau van de mensen in de banen die ze uiteindelijk uitvoeren?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204666047
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 12:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ok, "Jullie sector gaat krimpen", zo beter? Het is lood om oud ijzer, natuurlijk.
Of, "jullie kunnen niet groeien". En daar is niks mis mee.
pi_204666076
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 14:55 schreef EinarBoe het volgende:

[..]

Volgens mij mis je het punt.

Een studie vrijetijdskunde, humanisme of genderstudies heb je precies helemaal niks aan. Dat je dan omdat er een schreeuwend tekort aan personeel is ergens receptionist mag spelen of obligate stukjes op een website mag schrijven heb je niet aan die opleiding te danken.

Leg mij nou eens uit waarom we per student tienduizenden euro's moeten subsidiëren aan iemand die humanisme studeert, daar in 99,99% van de gevallen nooit werk zal vinden in die richting terwijl er een gierend tekort is aan verplegend personeel, technici of installateurs?

Alsnje humanisme wilt studeren zou ik zeggen betaal het zelf. Ga je iets studeren waar maatschappelijk behoefte aan is, dan heb je recht op financiering. Wil je met je opleiding geneeskunde nog steeds ergens receptionist spelen of obligate stukjes op een website schrijven krijg je die baan ook echt wel met je studie geneeskunde op zak. Maar er is geen hond die dat wil natuurlijk.
pi_204666090
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:01 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Of, "jullie kunnen niet groeien". En daar is niks mis mee.
Nou ja, de bedrijven in die sector zullen dat vast anders zien.
pi_204666100
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een studie vrijetijdskunde, humanisme of genderstudies heb je precies helemaal niks aan. Dat je dan omdat er een schreeuwend tekort aan personeel is ergens receptionist mag spelen of obligate stukjes op een website mag schrijven heb je niet aan die opleiding te danken.

Leg mij nou eens uit waarom we per student tienduizenden euro's moeten subsidiëren aan iemand die humanisme studeert, daar in 99,99% van de gevallen nooit werk zal vinden in die richting terwijl er een gierend tekort is aan verplegend personeel, technici of installateurs?

Alsnje humanisme wilt studeren zou ik zeggen betaal het zelf. Ga je iets studeren waar maatschappelijk behoefte aan is, dan heb je recht op financiering. Wil je met je opleiding geneeskunde nog steeds ergens receptionist spelen of obligate stukjes op een website schrijven krijg je die baan ook echt wel met je studie geneeskunde op zak. Maar er is geen hond die dat wil natuurlijk.
Je vergeet even te vermelden dat tot dit jaar studenten dat dan ook zelf betaalden omdat ze hun studieschuld moesten terugbetalen.

PS: Er bestaat geen studie humanisme of vrijtijdskunde. Maar dat wist je vast wel. Er bestaat wel een studie (HBO) vrijetijdsmanagement wat zich vooral bezig houdt met mensen opleiding voor de hotel industrie wat volgens mij gewoon nuttige banen zijn met een goed salaris.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 15:11:26 ]
pi_204666122
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nou ja, de bedrijven in die sector zullen dat vast anders zien.
En hoe zie jij het?
pi_204666128
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je vergeet even te vermelden dat tot dit jaar studenten dat dan ook zelf betaalden omdat ze hun studieschuld moesten terugbetalen.
Dat is een rimpeling in het water. Veruit de meeste mensen die met dat diploma op zak rondlopen hebben dat gewoon gefinancierd gekregen.

Ik heb geen gegevens paraat maar zou me niks verbazen als het aantal inschrijvingen voor dergelijke opleidingen de afgelopen jaren een behoorlijke dip heeft gekend toen mensen zelf moesten betalen.

Je bent dan ook wel goed van het padje als je 4 jaar van je leven en tienduizenden euro's zelf verdiend geld investeert in een opleiding humanisme.
pi_204666140
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:11 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
En hoe zie jij het?
Ik zie het als dat bedrijven hier niet akkoord mee zullen gaan.

Ik zie het ook als gevolgen hebben voor de Nederlandse economie en ik betwijfel of dat positief zal zijn. En als het negatief is dan gaat het een weerslag hebben op een groot aantal andere zaken die we collectief bekostigen zoals zorg waar we nu al 1.4 miljoen werknemers aan kwijt zijn.

Ik voel veel meer voor meer nadruk leggen op de noodzaak voor automatisering en robotisering dan tegen bedrijven of sectoren zeggen dat ze maar moeten stoppen met groeien. Ik weet niet eens hoe dat zou moeten, trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 15:15:09 ]
  zondag 8 mei 2022 @ 15:15:10 #129
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204666156
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Een studie vrijetijdskunde, humanisme of genderstudies heb je precies helemaal niks aan.
Leuk dat Fok!-user Kapitein_Scheurbuik een mening heeft, maar dat is pas echt iets waar de hele wereld niets aan heeft en dus ook straal negeert.
pi_204666157
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

PS: Er bestaat geen studie humanisme of vrijtijdskunde. Maar dat wist je vast wel. Er bestaat wel een studie (HBO) vrijetijdsmanagement wat zich vooral bezig houdt met mensen opleiding voor de hotel industrie wat volgens mij gewoon nuttige banen zijn met een goed salaris.
Nou vooruit, de studie humanisme heet in de praktijk humanistiek. Verandert niets aan mijn stelling.

Vrijetijdsmanagment is nauwelijks werk in te vinden. Staat geloof keer op keer in de lijst met de opleidingen met de minste baankans.
pi_204666174
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:15 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Leuk dat Fok!-user Kapitein_Scheurbuik een mening heeft, maar dat is pas echt iets waar de hele wereld niets aan heeft en dus ook straal negeert.
De praktijk laat toch wat anders zien, negeerde je me maar. Dan zou je dit topic minder vervuilen met je letterdiaree.
  zondag 8 mei 2022 @ 15:17:39 #132
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204666189
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De praktijk laat toch wat anders zien, negeerde je me maar. Dan zou je dit topic minder vervuilen met je letterdiaree.
De praktijk laat zien dat mensen steeds hoger opgeleid zijn en dat er steeds meer werk is in Nederland en steeds minder werklozen. Dus de praktijk laat vooral zien dat wat jij zegt totale bullshit is.
pi_204666206
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:17 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
De praktijk laat zien dat mensen steeds hoger opgeleid zijn en dat er steeds meer werk is in Nederland en steeds minder werklozen. Dus de praktijk laat vooral zien dat wat jij zegt totale bullshit is.
Laat me raden? Jij hebt culturele antropologie gestudeerd en probeert nu je studieschuld van 40k terug te betalen met een baan als barista?
pi_204666219
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Laat me raden? Jij hebt culturele antropologie gestudeerd en probeert nu je studieschuld van 40k terug te betalen met een baan als barista?
Kom aan, zeg, dit soort opmerkingen zijn toch nergens voor nodig?

Weet je waar pas geen zak mee te verdienen is? Militaire Historie aan de KMA doen zoals ik gedaan heb :P
pi_204666247
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
want de toon van het bericht waar ik op reageer is normaal?
quote:
Weet je waar pas geen zak mee te verdienen is? Militaire Historie aan de KMA doen zoals ik gedaan heb :P
Nee, dat kan ik me voorstellen. Wat was je verwachting toen je daar aan begon? Dat lijkt me nou bij uitstek een studie die je maar uit eigen zak moet betalen.
pi_204666256
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
want de toon van het bericht waar ik op reageer is normaal?
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Wat was je verwachting toen je daar aan begon? Dat lijkt me nou bij uitstek een studie die je maar uit eigen zak moet betalen.
Bij de KMA krijg je zelfs geld toe! Dat was best prettig, moet ik zeggen, mijn latere IT studie had dergelijke luxe niet.

Mijn verwachtig is perfect uitgekomen, overigens, ik heb er wat van geleerd en ben officier in de Landmacht geworden wat zwaar onderbetaald word maar wel leuk was. Ok, meestal leuk....soms. :D
pi_204666291
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 13:10 schreef Tijger_m het volgende:
Het kan ook anders.

Verbied het werken in deeltijd en je lost aardig wat van de noodzaak om handjes te importeren af. Ik ben benieuwd welke partij dit als wetsvoorstel gaan aanbieden.
Dat betreft hoofdzakelijk vrouwen. Ik moet de eerste nog tegenkomen die 45 jaar lang 36-40 uur gewerkt heeft.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_204666317
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:33 schreef halfway het volgende:

[..]
Dat betreft hoofdzakelijk vrouwen. Ik moet de eerste nog tegenkomen die 45 jaar lang 36-40 uur gewerkt heeft.
Mijn moeder. Altijd voltijd gewerkt vanaf haar 16e tot aan haar dood en geregeld meer dan 40 uur. Maar zoals gezegd, overleden dus de kans dat je haar tegenkomt is vrij klein.

Mijn vrouw werkt voltijd en heeft nooit anders gedaan. Haar beste vriendin. Al haar vrouwelijke collega;s werken voltijd. Tja...mischien is het probleem wie jij tegenkomt :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 15:41:53 ]
pi_204666336
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Bij de KMA krijg je zelfs geld toe! Dat was best prettig, moet ik zeggen, mijn latere IT studie had dergelijke luxe niet.

Mijn verwachtig is perfect uitgekomen, overigens, ik heb er wat van geleerd en ben officier in de Landmacht geworden wat zwaar onderbetaald word maar wel leuk was. Ok, meestal leuk....soms. :D
Maar wat zou je met die opleiding kunnen? Een soort Rob de Wijk worden? Die heeft dat volgens mij ook ooit gestudeerd.

Maar was je doel dan officier worden?
pi_204666386
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Maar wat zou je met die opleiding kunnen? Een soort Rob de Wijk worden? Die heeft dat volgens mij ook ooit gestudeerd.

Maar was je doel dan officier worden?
Heh, de KMA is de Koninlijke MIlitaire Academie in Breda. Dat is, even heel simpel en kort gezegd, hoe je officier word in Nederland (er zijn nog andere wegen). Nu is het onderdeel van de NLDA, de Nederlandse Defensieacademie dus.

https://www.defensie.nl/o(...)emie/leiderschap/kma

Kort gezegd moet je naast de opleiding tot officier ook een wetenschappelijke vorming volgen daar zijn een aantal opties in, een ervan is militaire geschiedenis wat mijn keuze was. Eindresultaat is een BA in het gekozen vak.

de Wijk heeft een traditionele geschiedenis studie gedaan in Groningen en is nooit militair geweest vziw

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2022 15:53:06 ]
pi_204666444
Tsja, neoliberalisme he. Men wil het zo.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 8 mei 2022 @ 16:02:33 #142
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_204666464
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:00 schreef probeer het volgende:
Tsja, neoliberalisme he. Men wil het zo.
Neoliberalisme is dan ook volkomen ruk.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 8 mei 2022 @ 16:04:54 #143
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204666502
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Stukken van die studie kun je dankzij Poetje ook wel bij het vuilnis zetten. Alles over het machtige Russische leger :-)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204666515
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:04 schreef nixxx het volgende:

[..]
Stukken van die studie kun je dankzij Poetje ook wel bij het vuilnis zetten. Alles over het machtige Russische leger :-)
Heh, was begin jaren 80 dus ja, niet zo relevant meer nu :D
  zondag 8 mei 2022 @ 16:10:16 #145
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_204666565
Directie van de Arbeidsinspectie maakt geen vrienden in Den Haag en Brussel 😳
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 8 mei 2022 @ 16:19:56 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204666675
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mijn moeder. Altijd voltijd gewerkt vanaf haar 16e tot aan haar dood en geregeld meer dan 40 uur. Maar zoals gezegd, overleden dus de kans dat je haar tegenkomt is vrij klein.

Mijn vrouw werkt voltijd en heeft nooit anders gedaan. Haar beste vriendin. Al haar vrouwelijke collega;s werken voltijd. Tja...mischien is het probleem wie jij tegenkomt :P
Ben ik benieuwd in welke sector die werken want ik ken zo snel eigenlijk geen enkele vrouw die fulltime werkt en eigenlijk maar weinig die het in het verleden wel gedaan hebben.
  zondag 8 mei 2022 @ 16:21:17 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204666690
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:17 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Kan je uitleggen waarom dat met elkaar in verband staat?
pi_204666816
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ben ik benieuwd in welke sector die werken want ik ken zo snel eigenlijk geen enkele vrouw die fulltime werkt en eigenlijk maar weinig die het in het verleden wel gedaan hebben.
Je kent mij toch
pi_204666853
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 16:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Internationale mulitnational.
  zondag 8 mei 2022 @ 16:35:07 #150
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204666857
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2022 15:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Net zoals je totale gebrek aan inzicht in de arbeidsmarkt, heb je ook al geen mensenkennis. Maar gelukkig heb je wel een rotsvast geloof in je eigen onderbuik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')