Oh jeetje ze hebben wel het meest heftige stuk uitgekozen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:13 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit is gewoon too much. Ik vind deze 30 seconden al vermoeiend.
Vind het alleszins meevallen!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:20 schreef lashatumbai het volgende:
Hoe vinden jullie de vocalen? Geen zorgen meer?
Ik ga heeeeeel even de boel op een rijtje zetten en bijkomen en dan m'n gedachten hier neerzetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:23 schreef lashatumbai het volgende:
@:Greys & @:Cee Ik ben wel benieuwd of jullie al een voorzichtige voorspelling kunnen maken van wie het gaat redden en wie niet? (hoeft niet nu natuurlijk)
Ben ook benieuwd hoe Spanje ontvangen gaat worden en of ze gaat stijgen eventueelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Na de niet geheel vlekkeloze repetitie van Zweden zijn de odds licht gestegen naar 8.4. Oekrane is ondertussen gedaald naar 1.88. Itali is 2e op 6.6.
UK is 4e op 15.5. Die quotering is iets hoger dan voor de eerste repetitie, ondanks de spectaculaire act. Morgen lijkt dit me degene om naar uit te kijken.
Wie had een jaar geleden verwacht dat de UK "the one to watch" zou zijn van de big 5?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:29 schreef Fred_B het volgende:
UK is 4e op 15.5. Die quotering is iets hoger dan voor de eerste repetitie, ondanks de spectaculaire act. Morgen lijkt dit me degene om naar uit te kijken.
Zo leukquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie had een jaar geleden verwacht dat de UK "the one to watch" zou zijn van de big 5?
Top tien maar meer niet, volgens mijn meningquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wie had een jaar geleden verwacht dat de UK "the one to watch" zou zijn van de big 5?
Ja, al denk ik dat daarvoor wel echt een Wow-moment nodig is. Dat ze ‘gewoon’ goed kan dansen is immers wel bekend.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd hoe Spanje ontvangen gaat worden en of ze gaat stijgen eventueel
Ja, het Songfestival is geen WK voetbalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kijker is dat sowieso een wow-moment, aangezien zij het dan voor de eerste keer zienquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat daarvoor wel echt een Wow-moment nodig is. Dat ze ‘gewoon’ goed kan dansen is immers wel bekend.
Voor mij was het in elk geval wel een "wow" moment in die desbetreffende semi-final in de nationale finale van Spanje toen, ik verwachtte helemaal niks, maar haar attitude en dance break zorgde er wel ineens voor dat zij als een medespeler voor de winst werd gezien (en won uiteindelijk ook uiteraard).quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde kijker is dat sowieso een wow-moment, aangezien zij het dan voor de eerste keer zien
YESSSSS Letland.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Letland is inmiddels een plek omhoog geklommen in de odds om te plaatsen voor de semi's naar 9.
In semi 2 heeft Azerbeidzjan Malta buiten de top 10 geplaatst.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2
Ik gun Roemenie het meer dan Azerbaijan. Azerbaijan blijft een zwak nummer dat door de staging omhoog wordt getild.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Letland is inmiddels een plek omhoog geklommen in de odds om te plaatsen voor de semi's naar 9.
In semi 2 heeft Azerbeidzjan Malta buiten de top 10 geplaatst.
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision-semi-final-2
Voor wat het nummer is heeft Roemeni ook gewoon wel een sterke staging denk ik. Ik zie Roemeni ook liever doorgaan, en ik denk/hoop dat na Australi en Polen verderop Azerbeidzjan een beetje vergeten wordt. Ze moeten toch als 4e van de 18, met best wel wat soortgelijke liedjes die erop volgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gun Roemenie het meer dan Azerbaijan. Azerbaijan blijft een zwak nummer dat door de staging omhoog wordt getild.
Toch Zweden op 1 ondanks de slechte repetitie? Dat stemt hoopvol.quote:
Letterlijk ook nog met een trapquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik gun Roemenie het meer dan Azerbaijan. Azerbaijan blijft een zwak nummer dat door de staging omhoog wordt getild.
Estland, Polen, even denken... uhm...... ja, toch Zweden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:21 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Voor wie had je gestemd anders?
Dat zie je wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
En ze ziet er gerriteerd uit. (Wat logisch is natuurlijk)
Ze klinkt wel goed.quote:
Naast Roemeni zou zelfs Montenegro ook nog kans maken op kwalificatie naar hun mening.quote:‘Llamame’ involves a lot of intricate choreo with concise dance moves performed by two guys and two gals in unison with Andrei. The synchronicity is impressive. It is a well-polished routine and deserves credit for its professionalism.
It needs the live crowd but rather than falling away in the last minute, the spirit of the track powers it through to the end. The instrumental refrain is particularly joyous and catchy.
Romania hasn’t qualified for the grand final since ‘Yodel It!’ back in 2017 and this certainly deserves to be in the qualification argument in what is an uncompetitive semi 2 this year. Romania settles around the 3.2 mark to qualify following this.
Hahaha, bizar deze halve finale. Het zal spannend worden over zes dagenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:57 schreef Cee het volgende:
Ok, er even over nagedacht en gebaseerd op de repetities en alles eromheen weet ik van de dikgedrukte zeker dat ze kwalificeren:
Finland
Isral
Servi
Azerbeidzjan
Georgi
Malta
San Marino
Australi
Cyprus
Ierland
Noord Macedoni
Estland
Roemeni
Polen
Montenegro
Belgi
Zweden
Tsjechi
Zweden had inderdaad een repetitie die vlekkeloos gingquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:57 schreef Cee het volgende:
Ok, er even over nagedacht en gebaseerd op de repetities en alles eromheen weet ik van de dikgedrukte zeker dat ze kwalificeren:
Finland
Isral
Servi
Azerbeidzjan
Georgi
Malta
San Marino
Australi
Cyprus
Ierland
Noord Macedoni
Estland
Roemeni
Polen
Montenegro
Belgi
Zweden
Tsjechi
Ik zeg daarom ook 'repetities en alles eromheen', als het aan repetities alleen lag dan zou het een lege finale worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden had inderdaad een repetitie die vlekkeloos ging![]()
Balkanbalade. Nooit uitsluiten hoor, zeker niet als anderen live tegenvallen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:01 schreef Fred_B het volgende:
De dagelijkse update van entertainmentodds.com
https://entertainmentodds(...)ntest/river-of-gold/
[..]
Naast Roemeni zou zelfs Montenegro ook nog kans maken op kwalificatie naar hun mening.
Ze willen live schakelen bij interval acts, dat gaat vast helemaal goedkomen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 21:40 schreef NailQueen het volgende:
Ook onze favoriete expert Aran Bade heeft zijn zegje gedaan over de chaos:
https://www.rtlboulevard.(...)-de-schermen-van-het
Schakelen ze bij San Remo ook live?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen live schakelen bij interval acts, dat gaat vast helemaal goedkomen.
Ik vraag mij af of ze dat handboek, wat ze van Nederland hebben gekregen vorig jaar, wel gelezen hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze willen live schakelen bij interval acts, dat gaat vast helemaal goedkomen.
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een kwartier kijken naar een presentator die in een golfkart rijdt is geen uitzondering nee
Een woord: kantoorklerkquote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:54 schreef molloot200 het volgende:
Vraag aan onze reporters @:Greys en @:Cee . Ik zie online nogal twijfels over of Polen wel gaat kwalificeren. Ik dacht, Polen, best veilig, staat 2e bij “to qualify” bookies. Nu ga ik toch weer twijfelenDus, ligt het echt aan de 30 seconden clip dat men dit denkt, of is het daar buitenom net zo’n chaos? Wat denken jullie, is het genoeg voor kwalificatie?
Qua jury moet hij wel zeker nog punten krijgen en het publiek zal het ook niet links laten liggen. Ik heb er vertrouwen in want die 30-seconden-clip waar nu iedereen van in een kreuk ligt is niet representatief voor de rest van het optreden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:54 schreef molloot200 het volgende:
Vraag aan onze reporters @:Greys en @:Cee . Ik zie online nogal twijfels over of Polen wel gaat kwalificeren. Ik dacht, Polen, best veilig, staat 2e bij “to qualify” bookies. Nu ga ik toch weer twijfelenDus, ligt het echt aan de 30 seconden clip dat men dit denkt, of is het daar buitenom net zo’n chaos? Wat denken jullie, is het genoeg voor kwalificatie?
Nou inderdaad zeg. Net een stukje ineens en nu weer screensaver.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:10 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Waarom zijn er elke dag opnieuw aan het begin problemen met het tonen van de optredens aan de pers.
Oh Oekrane is nog meer gaan stijgen na de repetities. Jammer hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:52 schreef Fred_B het volgende:
Tussenstand bij de bookmakers voor de winst:
1. Oekrane op 1.85 (54% kans te winnen)
2. Itali op 6.6 (15%)
3. Zweden op 9 (11%)
4. UK op 17
5. Spanje op 18.5
6. Griekenland op 48
7. Noorwegen op 75
8. Polen op 80
9. Frankrijk op 110
10. Nederland op 130
11. Portugal op 130
12. Servi op 140
Al de rest staat al boven de 200. Spanje en Oekrane zijn de voorbije dagen de goede kant op bewogen. De odds van Zweden (na de problematische repetitie) en UK bewogen juist wat omhoog. Itali blijft stabiel en de winnaar voor degenen die niet in Oekrane geloven.
Ik kan me dit bijna niet voorstellen he. Dat Zweden ook niet boven ze staat vind ik ook apart.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:52 schreef Fred_B het volgende:
Tussenstand bij de bookmakers voor de winst:
1. Oekrane op 1.85 (54% kans te winnen)
2. Itali op 6.6 (15%)
3. Zweden op 9 (11%)
4. UK op 17
5. Spanje op 18.5
6. Griekenland op 48
7. Noorwegen op 75
8. Polen op 80
9. Frankrijk op 110
10. Nederland op 130
11. Portugal op 130
12. Servi op 140
Al de rest staat al boven de 200. Spanje en Oekrane zijn de voorbije dagen de goede kant op bewogen. De odds van Zweden (na de problematische repetitie) en UK bewogen juist wat omhoog. Itali blijft stabiel en de winnaar voor degenen die niet in Oekrane geloven.
Frankrijk heeft schijnbaar al 2 runs gedaanquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Net een stukje ineens en nu weer screensaver.
Nee hoor, het zag er prima uit! Maar door het gedoe met wel/geen beeld zaten we steeds te refreshen en te kijken hoe we dingen het best konden bekijken, op welke laptop. Dus moesten focussen op van alles.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:32 schreef Fred_B het volgende:
Veel positieve reacties op Frankrijk![]()
Al lijken onze reporters iets minder enthousiast.
Ja, Zweden is na gisteren wel een zorgenkindje natuurlijk. Het zou kunnen dat het ook zaterdag nog niet lekker overkomt als er nu nog zo veel problemen zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan me dit bijna niet voorstellen he. Dat Zweden ook niet boven ze staat vind ik ook apart.
Dat laatste valt wel op ja.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:43 schreef Cee het volgende:
Mahmood start met een grote spotlight op hem gericht, acapella in de eerste zinnen. Allemaal spotlichtjes van boven op hem gericht. Blanco voegt zich bij hem, in wit.
KNEITERVALS AU
Ik hoor vooral dat Blanco off is, zijn ze allebei vals?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:44 schreef Cee het volgende:
Mahmood in zwart, met rok. Blanco in wit. Dit is zo vals. Blanco gaat op een piano zitten. Heel veel kleine spotlichtjes vanaf boven.
Dit is zo vals.
Blanco het slechtst qua zang maar Mahmood was ook wiebelig hoor. Oef. Allebei niet best.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik hoor vooral dat Blanco off is, zijn ze allebei vals?
Ze zijn dus totaal niet op elkaar afgestemd zo klinkt het. Ik vond het persoonlijk al niet lekker in het gehoor liggen in sanremo, maar het is nu dus erger. Yikesquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:45 schreef Cee het volgende:
Dit is waarom je moet repeteren. Ook als je andere afspraken hebt. Dit was echt... a mess.
Mooi.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:44 schreef Cee het volgende:
Mahmood in zwart, met rok. Blanco in wit. Dit is zo vals. Blanco gaat op een piano zitten. Heel veel kleine spotlichtjes vanaf boven.
Dit is zo vals.
Hoezo?quote:
Zo min mogelijk competitie voor Zweden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo?
Het lied is toch mooi op zich. Ik vind het voor iedereen sneu als het zo mis gaat. Wie dan ook.
Erg zonde dit.
Ja, alle favorieten hebben hun eigen problemen op deze manierquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:57 schreef Em31 het volgende:
Als we straks niet helemaal weggeblazen worden door Sam wordt het 'gewoon' Oekrane hooranders is er gewoon geen duidelijke topfavoriet die daar eventueel tegenop kan.
Allemaal, behalve... Griekenland. There, I said it.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, alle favorieten hebben hun eigen problemen op deze manier
Dat lijkt me als lied geen Molitva of RLAP. (En zou ik een zeer teleurstellende winnaar vinden trouwens ).quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Allemaal, behalve... Griekenland. There, I said it.
Hopelijk kunnen ze dat ook straks in 30 seconden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:04 schreef Cee het volgende:
We zien het gevaarte het podium op gezet worden.
Winnen hoeft niemand meer bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo min mogelijk competitie voor Zweden.Nee, ik wil ook dat iedereen goed presteert hoor, maar hoop persoonlijk dat Itali niet hoog eindigt.
Eerste run bijna klaar jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:10 schreef Guanabana het volgende:
Me verslapen voor UKMaar net begonnen dus?
Matt zegt dat ze samen juist goed klinkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 10:59 schreef Cee het volgende:
Blanco's solo is echt continu net ernaast en zodra ze samen zingen is het echt niet te doen.
Zo tof om te zien!quote:
Hebben ze Hans Klok ingehuurd?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:11 schreef Greys het volgende:
Mijn god vanaf de allereerste noot vocaal z goed.
Zijn zwarte overall is nu helemaal bewerkt met zilveren borduursel in space symbolen.
Mijn god deze stem.
Zo veel white beams.
Ja alles wordt geel nu en het ding klapt open.
Wtf waar komt die gitaar vandaan???
Volgens mij heeft hij dat nooit gezegd. Hij is altijd wel voorzichtig met uitdrukken maar hij was ook kritisch op de vocals van beiden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Matt zegt dat ze samen juist goed klinken
Hij zei: ‘they sound good together’ volgens mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat nooit gezegd. Hij is altijd wel voorzichtig met uitdrukken maar hij was ook kritisch op de vocals van beiden.
Denk het laatste jaquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef Guanabana het volgende:
Maar artiesten spelen toch geen echte instrumenten? Of zit het in de opname?
Dan heb ik bijna nog liever dat Zweden of Itali tweede wordt, die hebben recent nog gewonnen, anders is het zoooo lullig.quote:
Dat hadden ze al gedaan toch in januari of niet?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef koffieleuk het volgende:
Trouwens, moeten de Big 5 nu ook loten of ze in de eerste of tweede helft van de finale starten?
Ja tijdens de presco volgens mijquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:15 schreef koffieleuk het volgende:
Trouwens, moeten de Big 5 nu ook loten of ze in de eerste of tweede helft van de finale starten?
Of ben ik nu in de war met welke semi ze kunnen stemmen?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat hadden ze al gedaan toch in januari of niet?
De bookmakers doen opvallend weinig. Itali heeft nog twee keer zo veel kans te winnen als UK volgens de markt.quote:
Ditquote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Of ben ik nu in de war met welke semi ze kunnen stemmen?
Nee, want dan zou je net als bij Estland op die punten wel lege tribunes in beeld zien tijdens deze repetitie.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:24 schreef Funhouse het volgende:
Volgens mij zoeten ze gewoon even een audience shot doen als ze dat ding openen
Maar tijdens de finale niet toch?, dat is waar het om gaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je net als bij Estland op die punten wel lege tribunes in beeld zien tijdens deze repetitie.
quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:28 schreef Dave het volgende:
Is dit ook ergens te volgen voor het gepeupel?
Heb het gevoel dat het in vorige jaren altijd een gekkenhuis bij de bookmakers was als er ook maar iets gebeurde. Dan schoot de UK meteen omhoog bij zoiets.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bookmakers doen opvallend weinig. Itali heeft nog twee keer zo veel kans te winnen als UK volgens de markt.
Oekrane kruipt wel steeds verder weg. Al gaat UK ook omhoog ten koste van Zweden en Itali nu.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat het in vorige jaren altijd een gekkenhuis bij de bookmakers was als er ook maar iets gebeurde. Dan schoot de UK meteen omhoog bij zoiets.
Of kan het komen omdat ze gewoon overtuigd zijn van Oekrane?
quote:
Heeft ze veel vragen van jullie beantwoord?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:02 schreef Cee het volgende:
We zijn net klaar met onze S10-zoom dus we zijn even offline geweest.
Best veel ja! We zaten met zo'n 6 anderen en we konden vrij veel vragen van jullie stellen!quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Heeft ze veel vragen van jullie beantwoord?
Mooi !quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Best veel ja! We zaten met zo'n 6 anderen en we konden vrij veel vragen van jullie stellen!
Gaaf zegquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Best veel ja! We zaten met zo'n 6 anderen en we konden vrij veel vragen van jullie stellen!
Volgens mij is hun persco nog niet geweest volgens mij, dus toch nog even wachten. Oeps.quote:
Zie nog verdacht weinig bronnen het melden, denk dat het nog even afwachten is.quote:
Persco Itali is nog niet eens geweest dus UK is ook nog niet geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:10 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij is hun persco nog niet geweest volgens mij, dus toch nog even wachten. Oeps.
Ja, had ik even niet aan gedacht inderdaad.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Persco Itali is nog niet eens geweest dus UK is ook nog niet geweest.
Dit blijft gewoon geweldigquote:
Ik vind hem juist heel oprecht overkomen, ook op het podium. Al snap ik een beetje wat je bedoeld met Grover, hij gaat er wel helemaal voor.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:21 schreef TheVulture het volgende:
Tja Sam blijft voor mij toch wel een beetje een zingende SuperGrover, ik kan zo weinig met die mimiek
Ik ben al gestopt om mij te storen en moet tegenwoordig om de absurditeit van het alles lachen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 11:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Als dit soort dingen straks echt gebeuren ga ik wel echt lachen
Ah, de Verlosser.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:33 schreef Cee het volgende:
Iemand in de persco noemt hem nu British Jesus Christ.
Ik ook, als hij eerste helft trekt en Chanel en Oekrane tweede dan lijkt het me moeilijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de helft loting van UK
Oef. Ik ben op basis van dit stukje ook nog niet enthousiast over de staging. Op basis van dit stukje en de berichten van onze reporters echt heel verbaasd dat ESC united blijft zeggen dat de hele big 5 goede rehearsals had.quote:
Of weer net als in 2019, alle favorieten in de eerste helftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, als hij eerste helft trekt en Chanel en Oekrane tweede dan lijkt het me moeilijk.
Yep, Frankrijk zit in de eerste helft, die hebben de persco al gehad. UK persco is nu nog bezig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef FlyingEagle het volgende:
De top 5 loot vandaag al op welke positie ze straks krijgen in de finale?
ja, frankrijk heeft al eerste helftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef FlyingEagle het volgende:
De top 5 loot vandaag al op welke positie ze straks krijgen in de finale?
Ik ben vooral bang dat S10 in dezelfde helft loot als zowel Zweden en Griekenland, aangezien de andere twee hoger staan zou S10 dan aan het kortste eind gaat trekkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of weer net als in 2019, alle favorieten in de eerste helft
Heb alles even teruggelezen over de chaos. Dit hadden we dus niet gehad als ze Gianni Morandi hadden gestuurdquote:
1. Oekrane 1.87quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds op de 4de plek staan
Bij Betfair denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds op de 4de plek staan
Betwijfel ik ook, maar het is wel echt een jurynummerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze het zo gaan doen halen ze echt geen top 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |