Of weer net als in 2019, alle favorieten in de eerste helftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, als hij eerste helft trekt en Chanel en Oekraïne tweede dan lijkt het me moeilijk.
Yep, Frankrijk zit in de eerste helft, die hebben de persco al gehad. UK persco is nu nog bezig.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef FlyingEagle het volgende:
De top 5 loot vandaag al op welke positie ze straks krijgen in de finale?
ja, frankrijk heeft al eerste helftquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:42 schreef FlyingEagle het volgende:
De top 5 loot vandaag al op welke positie ze straks krijgen in de finale?
Ik ben vooral bang dat S10 in dezelfde helft loot als zowel Zweden en Griekenland, aangezien de andere twee hoger staan zou S10 dan aan het kortste eind gaat trekkenquote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Of weer net als in 2019, alle favorieten in de eerste helft
Heb alles even teruggelezen over de chaos. Dit hadden we dus niet gehad als ze Gianni Morandi hadden gestuurdquote:
1. Oekraïne 1.87quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds op de 4de plek staan
Bij Betfair denk ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 12:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds op de 4de plek staan
Betwijfel ik ook, maar het is wel echt een jurynummerquote:Op zaterdag 7 mei 2022 13:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze het zo gaan doen halen ze echt geen top 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |