SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Ahquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
Oh en dat ze er niks aan kan doen want het zijn hondjes.x 10000
Ook als ze er wel is, dan laat ze ze gewoon tegen 08:00 de tuin in om te blaffen en dan schreeuwt zij er lekker achteraan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ahmja dat schiet niet echt op nee
Blaffen ze alleen als ze er niet is?
Wat een tokkiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook als ze er wel is, dan laat ze ze gewoon tegen 08:00 de tuin in om te blaffen en dan schreeuwt zij er lekker achteraan.
Ja vanochtend weer dus toen ging ik heen en toen kreeg ik dus o.a. als reactie je doet maar oordoppen in.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vanochtend weer dus toen ging ik heen en toen kreeg ik dus o.a. als reactie je doet maar oordoppen in.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vanochtend weer dus toen ging ik heen en toen kreeg ik dus o.a. als reactie je doet maar oordoppen in.
Dat meer buren overlast hebben (wat waar is) en dat zij iets eraan moet doen.quote:
maar zo'n ding werkt toch zonder olie.. beetje raar om een SWAT er dan in te mikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar een swat in de airfryer gooien. Die maaltijdsalade was wel erg gezond allemaal.
Copain, mon Dieuquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:57 schreef Haags het volgende:
* Haags ME , haagsie even uurtje slaapje doen.
Het is voor mij ook ff 'zen' dat ding afspuiten in een wasbox en vervolgens door een wasstraat halen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik te lui zijn 'm te wassen hoor. Of ziet het er echt niet uit?
Raar die gele dingsels. Werk je bij NS?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
Het is voor mij ook ff 'zen' dat ding afspuiten in een wasbox en vervolgens door een wasstraat halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar je ziet er ook echt alles op
Die op de zijkant zitten er niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar die gele dingsels. Werk je bij NS?
Vreemde houding toch van mensen soms hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat meer buren overlast hebben (wat waar is) en dat zij iets eraan moet doen.
Die kun je opvoeden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
Oh en dat ze er niks aan kan doen want het zijn hondjes.x 10000
Ik vraag me dan toch af waarom ze ergens anders is gaan wonen. Gewoon zomaar of ook geen geweldige band met de buren enz.. Hmm haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vreemde houding toch van mensen soms he
Ja van 2 chihuahua's die hier ook hebben gewoond had ik echt nooit last.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren zegt een duitser tegen mij: Hey ik ken nog een goede grap over nederlanders!
Ok![]()
"Wat krijg je als je in Nederland 3x niet slaagt voor de rijexamen? Een gele kenteken plaat! HAHAHAHAHA!"
Nou ja dat hoeft verder niks te betekenen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af waarom ze ergens anders is gaan wonen. Gewoon zomaar of ook geen geweldige band met de buren enz.. Hmm haha.
Nee snap ik maar dat gaat dan toch even door me heen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat hoeft verder niks te betekenen natuurlijk
Daarom.. kost haar alleen tijd en moeite.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja van 2 chihuahua's die hier ook hebben gewoond had ik echt nooit last.
Ik vind Duitsers over het algemeen wel betere chauffeurs dan Nederlanders om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren zegt een duitser tegen mij: Hey ik ken nog een goede grap over nederlanders!
Ok![]()
"Wat krijg je als je in Nederland 3x niet slaagt voor de rijexamen? Een gele kenteken plaat! HAHAHAHAHA!"
Waar vind jij dat ze beter in zijn ?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers over het algemeen wel betere chauffeurs dan Nederlanders om eerlijk te zijn
kalm blijven in het verkeer/heer in het verkeer zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar vind jij dat ze beter in zijn ?
Zijn het ook. En als ik hard rij in Duitsland kijk ik ook altijd ver vooruit om te zien of er niet toevallig op de rechter strook een geel kenteken een vrachtwagen nadert, want dan kun je er donder op zeggen dat je hard op de rem moet omdat ie ineens zonder fatsoenlijk kijken voor je in schiet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers over het algemeen wel betere chauffeurs dan Nederlanders om eerlijk te zijn
Wil je nu al van pama lama en drama af?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:54 schreef Ama het volgende:
Oeps bus rattengif is gaan lekken toen ik door haar tuin liep.
Nee grapje zou ik nooit doen. Zij is het probleem.
Mijn oude buurman verdronk altijd hondjes in zijn achtertuin die hij niet opgevoed kreeg tot de perfecte jachthond, die was van de grote stappen snel thuis die beste agrarische man.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom.. kost haar alleen tijd en moeite.
Joeeequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude buurman verdronk altijd hondjes in zijn achtertuin die hij niet opgevoed kreeg tot de perfecte jachthond, die was van de grote stappen snel thuis die beste agrarische man.
Nee van de buurvrouw en haar hondjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wil je nu al van pama lama en drama af?
Ik vind dat ze beter op het verkeer om hun heen inspelen. Nederlanders zijn nou eenmaal ook niet gewend aan snelheidverschillen van 100+ km/h op de snelweg, en anticiperen daardoor ook over het algemeen niet goed op de snelweg in Duitsland. 1x per halve minuut in je spiegels kijken is daar niet voldoende.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat je hier 100 km per uur op de snelweg mag en daar 400.000, dat is gewoon gewenning, Duitsers zijn helemaal nergens beter in dan Nederlanders, ja in luieren en kommaneuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn het ook. En als ik hard rij in Duitsland kijk ik ook altijd ver vooruit om te zien of er niet toevallig op de rechter strook een geel kenteken een vrachtwagen nadert, want dan kun je er donder op zeggen dat je hard op de rem moet omdat ie ineens zonder fatsoenlijk kijken voor je in schiet.
SNelheid van anderen inschattenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Houden zich beter aan verkeersregels, gaan niet als bejaarden 15km rijden in bochten waar je makkelijk 80km doorheen kan, geven beter voorrang. Zulke dingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:05 schreef Ama het volgende:
Ik heb een keer iets gekocht voor op tafel wat leeft ipv een nepplantje.Die koop ik ook altijd, super makkelijk in leven te houden en blijven lang mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij kennende is die volgende week dood.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die koop ik ook altijd, super makkelijk in leven te houden en blijven lang mooi
Was dat enkel voor het feit dat ze door rood reed?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat verkeers overtredingen veel strenger worden bestraft. Stiefmonster reed een keer door rood moest 4 maanden haar rijbewijs inleveren
Had ze een basisschoolklas aangereden?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat verkeers overtredingen veel strenger worden bestraft. Stiefmonster reed een keer door rood moest 4 maanden haar rijbewijs inleveren
Ze reed met 80 in een 30-zone door rood ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
Past qua oren wel goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:13 schreef bitterbal het volgende:
Deze wil ik
https://www.instagram.com/reel/CcshetegiFZ/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Ja. Stonden verder op agenten. Die hebben het gezien en haar gestopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was dat enkel voor het feit dat ze door rood reed?
Oh dat was k vergeten te vertellen jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ze een basisschoolklas aangereden?
Dat het enkel voor het rode licht was geloof ik niet. Er moet nog iets anders hebben meegespeeld zoals bijvoorbeeld 50km te hard rijden of een gevaarlijke situatie creëren of tal van andere openstaande boetes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Stonden verder op agenten. Die hebben het gezien en haar gestopt.
Nu droog maar geen zonquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Straks maar eens kijken of de airco het doet. Volgende week weer tropische temperaturen hier.
Bij jou nog regen ballie?
Ja was bij een kruispunt. Ze had de borden of stoplichten niet goed gezien dus reed gewoon door en daarna is ze aangehouden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat het enkel voor het rode licht was geloof ik niet. Er moet nog iets anders hebben meegespeeld zoals bijvoorbeeld 50km te hard rijden of een gevaarlijke situatie creëren of tal van andere openstaande boetes.
Ben je lekker wel aan het werk?quote:
Jaquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoofdgerecht bij de slager, toetje en koffie bij de bakker![]()
[ afbeelding ]
@:4everblackeyed
Lekkelquote:
Geniet ervan, je hebt het verdient !quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoofdgerecht bij de slager, toetje en koffie bij de bakker![]()
[ afbeelding ]
@:4everblackeyed
Nee ik heb er geen sambal bijquote:
Ik ben aan het twijfelen of ik chinees zal halen, maar ik vind het een beetje gênant worden hoe vaak wij daar voer halenquote:
Doe een plak snorretje opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik chinees zal halen, maar ik vind het een beetje gênant worden hoe vaak wij daar voer halen
Oh ja, goed ideequote:
Jaaaaa zo herkenn ze jullie nooitquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee
Of zo'n regenjas en dan het hoofd van Wattenschijfje eruit laten steken.
Ze gaat ook regelmatig?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plaksnor óp Wattenschijfje, anders herkennen ze haar ook nog
quote:
op eBay vind je er vast vijftigduizend voor een kwartjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:56 schreef kwiwi het volgende:
Ben voor Gergi z'n verjaardag twee rubber duckies aan het zoeken voor in de jacuzziHad er vroeger ook altijd, ieder een eendje loslaten en dan kijken welke het eerst over de finish komt
Foto's willen wequote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:58 schreef Ama het volgende:
Aah ik ging oudste ratje over het koppie aaien toen hij in het mandje lag en toen deed hij helemaal zijn oogjes dicht enz.![]()
![]()
Das wel humorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op eBay vind je er vast vijftigduizend voor een kwartje
Dit heb ik tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik chinees zal halen, maar ik vind het een beetje gênant worden hoe vaak wij daar voer halen
Guiltyquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik distantieer me van elke vorm van betrokkenheid in deze kwestiequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie haar al gaan met van die kleine take away bakjes in een plastic tasje
Ben jij zo'n nummernoemerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guilty![]()
Het valt me nog mee dat ik niet in de rede wordt gevallen met: nummer die en die ?
Het is net waar ik zin in heb, maar vaak vind ik het wel makkelijkerquote:
Niet gewoon heel de kaart uit je hoofd kennen qua namenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is net waar ik zin in heb, maar vaak vind ik het wel makkelijker
Snauwendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guilty![]()
Het valt me nog mee dat ik niet in de rede wordt gevallen met: nummer die en die ?
Ja, sorry hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewoon heel de kaart uit je hoofd kennen qua namen
Bij voorkeur in het Duitsquote:
Door de schietpartij raakten een 13-jarige jongen en een 20-jarige vrouw zwaargewond.quote:
Hier moet ik wel weer om gniffelen.quote:Duncan Laurence naar verkeerde bevrijdingsfestival gevlogen
Ik heb een tijdlang die dingen gespaard. Liep op gegeven moment een beetje uit de hand, zat meer eend dan water in bad.quote:
Alles is al bekend, Kees closed.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:11 schreef Ama het volgende:
John of Kees gaat er vast tijdens RTL boulevard wel iets over zeggen.
12 km gelopenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geniet ervan, je hebt het verdient !
alweer zo'n end en de dag is pas op de helftquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
12 km gelopen
En een ufo naast een windmolen gekiekt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
onjuiste info de dag is al ruim over de helft @Zipportalquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alweer zo'n end en de dag is pas op de helft
Halverwege Halloweenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:20 schreef Haags het volgende:
[..]
onjuiste info de dag is al ruim over de helft @:zipportal
Om deze post toch nog positief af te sluiten;
Nog 46 dagen tot de dagen weer korter worden.
quote:Verdachte dodelijke schietpartij Alblasserdam is ‘verwarde en overlastgevende’ John S.
De man die wordt verdacht van de dodelijke schietpartij op een zorgboerderij in Ablasserdam is de 38-jarige John S. uit Oud-Alblas. De man staat bij de politie al jaren bekend als ‘verward en overlastgevend’ en deed in 2017 een zelfmoordpoging. Dat melden goed ingevoerde bronnen aan deze nieuwssite.
Voor zover bekend heeft John S. geen justitieel verleden. Wel is de politie bekend met een aantal incidenten, waarbij S. voor overlast zorgde. Zo deed hij in oktober 2017 een zelfmoordpoging in Gorinchem, waarbij de hulpdiensten massaal uitrukten. Hij bleek een overdosis pillen te hebben genomen en stond op het spoor. Uiteindelijk kon hij van het spoor worden gehaald en werd zijn maag leeggepompt. Een maand later was er een nieuw incident, waarbij de politie naar zijn woning moest. In december 2017 kreeg de politie de melding dat de man verschillende vrouwen zou hebben bedreigd.
Op het adres waar John S. staat ingeschreven woont een vrouw van Thaise afkomst, die tien jaar ouder is dan S. Ook over haar zijn diverse meldingen zijn gedaan. Zo zou de vrouw zich zelf prostitueren. Ook is er een melding gedaan met betrekking tot mensenhandel. De politie gaat vooralsnog uit van één verdachte in het onderzoek naar de schietpartij.
Wat voor ondergoed draag je?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
Onderbroek zakt steeds af, ligt dat nu aan die onderbroek of aan mijn kont.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
12 km gelopen
[ afbeelding ]
quote:
rot gewoon op jij verveeliequote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:20 schreef Haags het volgende:
[..]
onjuiste info de dag is al ruim over de helft @:zipportal
Om deze post toch nog positief af te sluiten;
Nog 46 dagen tot de dagen weer korter worden.
Eclectische perspectieven, dat insect is zo groot als een auto, die windmolens zijn stukken lager dan een hoogspanningsmast en er bestaat in Duitsland een enorm bos van mosterdgele woudreuzen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
12 km gelopen
[ afbeelding ]
Met van die hippe motiefjes?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muchachomalo maar deze elastiek is slap denk ik.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:26 schreef Karzai het volgende:
Heb je last van holtorren! kreeg ik nageroepen op de markt toen ik met een pak schuursponsjes liep, goud
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:29 schreef Karzai het volgende:
waar de amsterdamse humor nooit verloren gaat
Als dit de Amsterdamse humor is ga ik ook spontaan dood. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:32 schreef Karzai het volgende:
Was van het kaasboertje, helaas overleden. Zijn dochter heeft het overgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
oh moet ik langs komen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb misschien beetje veel hapjes enz gehaald voor dit weekend.
Dit is ook pas wandeling nummer 1 vandaagquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alweer zo'n end en de dag is pas op de helft
ach haags, van jouw amsterdam complex weet ik alquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:33 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dit de Amsterdamse humor is ga ik ook spontaan dood. @:wereldgozer
Beetje mijn foto zerstörenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Wat is dat dan voor dikke kever ?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eclectische perspectieven, dat insect is zo groot als een auto, die windmolens zijn stukken lager dan een hoogspanningsmast en er bestaat in Duitsland een enorm bos van mosterdgele woudreuzen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:26 schreef Karzai het volgende:
Heb je last van holtorren! kreeg ik nageroepen op de markt toen ik met een pak schuursponsjes liep, goud
Is goed, Jaylanoquote:
quote:
Dit tas met koffie.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gaat oefenen op een enorme muis met hangende oren, een rood deftig jasje aan en kangoeroebenen.
Ik vind dat net zo zout als 8 miljoen haringen brrrr.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar even een stukje halloumi gaan halen bij de winkel. Wie weet moet er nog gegrilld worden binnenkort
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonloe zit achter het bank verstopt.
Ja, dat vind jij. Maar dat is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat net zo zout als 8 miljoen haringen brrrr.
Eet er een halve kilo van en je krijgt van die bulten met witte zoutkoppen op je neus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij. Maar dat is het natuurlijk niet
Goed hoor professortjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet er een halve kilo van en je krijgt van die bulten met witte zoutkoppen op je neus.
Werk afronden, bijna weekend ditdat.quote:
Iedereen is buiten want lekker weerquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal ik heb de oudste wel goed op de foto nu. De andere twee willen niet stilzitten.Oh wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weekje vrij dit datquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werk afronden, bijna weekend ditdat.
Milkshake makreelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo'n luchtig opgeklopt visprutje met citroen, dille en crème fraîche.
Lust je helemaal geen vis? Lekkere pizza tonijn ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al was vis het laatste voedsel op aarde, dan nog verhonger ik liever
Kibbeling gaat dan nog, maar ook dat heb ik al heel lang niet meer op....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Lust je helemaal geen vis? Lekkere pizza tonijn ofzoof broodje zalm.
Makreelcrème is alleen voor dikke tandeloze wijven van over de 70 met een zelfgebreid schort die stinken naar zware shag maar het kan ook die biologisch beplante venusheuvel zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo'n luchtig opgeklopt visprutje met citroen, dille en crème fraîche.
Dacht even dat ik een post van us zat te lezenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makreelcrème is alleen voor dikke tandeloze wijven van over de 70 met een zelfgebreid schort die stinken naar zware shag maar het kan ook die biologisch beplante venusheuvel zijn.
Dat doe je in principe ook. Want dat is de gequote tekst...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van us zat te lezen
Geeft niet, jouw kringspier had toch al een vrije loop zag ikquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van us zat te lezen
Het is behoorlijk vloeibaar jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet, jouw kringspier had toch al een vrije loop zag ik
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg leuke mannen voor jou hoor.
ALlemaal al bezetquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg leuke mannen voor jou hoor.
Lijkt dus op jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gisteren trouwens kleine Jasmin gezien, dat thaise dochtertje van 3. man man man dat meisje is toch schattig en knap
Hier nog lekker zonnetje en 23 graden in de schaduwquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heel erg warm is het niet hoor, zeker niet als de zon weg is.
nee joh. verre van. Echt een plaatje is het. nu is moeders ook knap maar vader niet dus ze heeft gelukquote:
Weer niet goed? En jij gaat naar de Noordkaap op vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heel erg warm is het niet hoor, zeker niet als de zon weg is.
Fles houdt van warm en koudquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Weer niet goed? En jij gaat naar de Noordkaap op vakantie?
ja. Maar ik wil NU WARMquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Weer niet goed? En jij gaat naar de Noordkaap op vakantie?
Ja, die Masai ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook. Vind ze er altijd fascinerend uitzien
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar ben jenog aan het wandelen?
Aaawquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gisteren trouwens kleine Jasmin gezien, dat thaise dochtertje van 3. man man man dat meisje is toch schattig en knap
Moet je dan niet je move maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALlemaal al bezet![]()
zijn hier wel veel leuke mannen op het eiland
Jawel maar niet veel te vangen. Je weet hier ook niet of ze op vakantie zijn of wonenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je snack-a-date niet aangeslingerd?
Moet je weer flink aan de bak?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net mijn rooster voor als k terug ben
K zit weer op de potquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker plekje om even te zitten en genieten van het uitzicht
Slavernij!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er deze week 5 achter elkaar gedaan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er deze week 5 achter elkaar gedaan.
Denk dat ik straks een extra baantje moet zoeken voor de energierekeningquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel 5 dagen werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel 5 dagen werken om mijn hypotheek te kunnen betalen
Ben ook wel blij dat ik rustiger aan ben gaan doen. Tot 5 jaar geleden maakte ik ook regelmatig 6 daagse werkweken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
5 dagen werken is voor mij echt 2008 ofzo
En tot 2 jaar geleden stond je achterlijk vroeg opquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben ook wel blij dat ik rustiger aan ben gaan doen. Tot 5 jaar geleden maakte ik ook regelmatig 6 daagse werkweken.
Dat mis ik zeer zeker niet meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En tot 2 jaar geleden stond je achterlijk vroeg op
Het enige is dat ik nu niet meer zwaai naar @dud0r en hij niet meer naar mij op centraal station.quote:
Ik ben er nog steeds verdrietig omquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Het enige is dat ik nu niet meer zwaai naar @:dud0r en hij niet meer naar mij op centraal station.
Ook ooit gedaan en toen werkte ik doordeweeks al 9 uur op een dag. Dus waren het gewoon 50+ uur werkwekenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ben ook wel blij dat ik rustiger aan ben gaan doen. Tot 5 jaar geleden maakte ik ook regelmatig 6 daagse werkweken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in Amsterdam om naar het theater te gaan maar heb een beetje een paniekaanval geloof iksta op het punt om weer naar huis te gaan
Sarah Millicanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Je kan nergens even rustig tot jezelf komen?
Naar welke voorstelling ga je/zou je gaan??
Nooit de veilige route nemen. Dwars door je aanval heen en overleven!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben in Amsterdam om naar het theater te gaan maar heb een beetje een paniekaanval geloof iksta op het punt om weer naar huis te gaan
Ja is ook heftig. Paar jaar is nog wel te doen maar op gegeven moment moet je er gewoon mee stoppen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook ooit gedaan en toen werkte ik doordeweeks al 9 uur op een dag. Dus waren het gewoon 50+ uur werkweken
Dat was bij de koekhapperij. In de periode dat mijn ma net was overleden. Ik leefde toen echt in een flow en op de automatische piloot. Maar na een tijdje was de koek echt op....
Oh wat vervelendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Dat is minder. Veel mensen ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
ben je alleen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Is het welles vaker voorgekomen en ook weet redelijk snel verdwenen?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet nog wat eten maar heb geen trek natuurlijk.
Eet wat chocolade!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Moet nog wat eten maar heb geen trek natuurlijk.
Ja en meestal voel ik me dan de hele dag ellendig of ga ik maar weer naar huisquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is het welles vaker voorgekomen en ook weet redelijk snel verdwenen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:47 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en meestal voel ik me dan de hele dag ellendig of ga ik maar weer naar huis
Word er ook chagrijnig van want ik kan zo niks meer.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zuur. Jammer dat we hier niets voor je kunnen doen
Ja k weet niet of doorzetten nu verstandig is?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Word er ook chagrijnig van want ik kan zo niks meer.
Weet ik ook nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k weet niet of doorzetten nu verstandig is?
Volgens mij is het juist niet verstandig om toe te geven aan zo'n aanval want dan blijf je erin hangen en gaat het nooit weg.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja k weet niet of doorzetten nu verstandig is?
hoe was je vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:55 schreef Haags het volgende:
En verder wil ik even mijn grote feyenoord vriendjes feliciteren met het behalen van de finale. Prachtig resultaat!
@:karzai
@:fok-it
@:erasmus
@:kaneelstokje
maar als je niet doorzet mis je het theater dusquote:
waar ben je nu dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik zit hier enorm te trillen dus opstaan vind ik ook kut
ben je ergens buiten?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik zit hier enorm te trillen dus opstaan vind ik ook kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |