Weekje vrij dit datquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werk afronden, bijna weekend ditdat.
Milkshake makreelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo'n luchtig opgeklopt visprutje met citroen, dille en crème fraîche.
Lust je helemaal geen vis? Lekkere pizza tonijn ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al was vis het laatste voedsel op aarde, dan nog verhonger ik liever
Kibbeling gaat dan nog, maar ook dat heb ik al heel lang niet meer op....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Lust je helemaal geen vis? Lekkere pizza tonijn ofzoof broodje zalm.
Makreelcrème is alleen voor dikke tandeloze wijven van over de 70 met een zelfgebreid schort die stinken naar zware shag maar het kan ook die biologisch beplante venusheuvel zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo'n luchtig opgeklopt visprutje met citroen, dille en crème fraîche.
Dacht even dat ik een post van us zat te lezenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makreelcrème is alleen voor dikke tandeloze wijven van over de 70 met een zelfgebreid schort die stinken naar zware shag maar het kan ook die biologisch beplante venusheuvel zijn.
Dat doe je in principe ook. Want dat is de gequote tekst...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van us zat te lezen
Geeft niet, jouw kringspier had toch al een vrije loop zag ikquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van us zat te lezen
Het is behoorlijk vloeibaar jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet, jouw kringspier had toch al een vrije loop zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |