quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:26 schreef Karzai het volgende:
Heb je last van holtorren! kreeg ik nageroepen op de markt toen ik met een pak schuursponsjes liep, goud
Is goed, Jaylanoquote:
quote:
Dit tas met koffie.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Gaat oefenen op een enorme muis met hangende oren, een rood deftig jasje aan en kangoeroebenen.
Ik vind dat net zo zout als 8 miljoen haringen brrrr.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo maar even een stukje halloumi gaan halen bij de winkel. Wie weet moet er nog gegrilld worden binnenkort
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoonloe zit achter het bank verstopt.
Ja, dat vind jij. Maar dat is het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat net zo zout als 8 miljoen haringen brrrr.
Eet er een halve kilo van en je krijgt van die bulten met witte zoutkoppen op je neus.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat vind jij. Maar dat is het natuurlijk niet
Goed hoor professortjequote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eet er een halve kilo van en je krijgt van die bulten met witte zoutkoppen op je neus.
Werk afronden, bijna weekend ditdat.quote:
Iedereen is buiten want lekker weerquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:33 schreef Ama het volgende:
@:bitterbal ik heb de oudste wel goed op de foto nu. De andere twee willen niet stilzitten.Oh wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weekje vrij dit datquote:Op vrijdag 6 mei 2022 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werk afronden, bijna weekend ditdat.
Milkshake makreelquote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo'n luchtig opgeklopt visprutje met citroen, dille en crème fraîche.
Lust je helemaal geen vis? Lekkere pizza tonijn ofzoquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Al was vis het laatste voedsel op aarde, dan nog verhonger ik liever
Kibbeling gaat dan nog, maar ook dat heb ik al heel lang niet meer op....quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Lust je helemaal geen vis? Lekkere pizza tonijn ofzoof broodje zalm.
Makreelcrème is alleen voor dikke tandeloze wijven van over de 70 met een zelfgebreid schort die stinken naar zware shag maar het kan ook die biologisch beplante venusheuvel zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo'n luchtig opgeklopt visprutje met citroen, dille en crème fraîche.
Dacht even dat ik een post van us zat te lezenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Makreelcrème is alleen voor dikke tandeloze wijven van over de 70 met een zelfgebreid schort die stinken naar zware shag maar het kan ook die biologisch beplante venusheuvel zijn.
Dat doe je in principe ook. Want dat is de gequote tekst...quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van us zat te lezen
Geeft niet, jouw kringspier had toch al een vrije loop zag ikquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dacht even dat ik een post van us zat te lezen
Het is behoorlijk vloeibaar jaquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geeft niet, jouw kringspier had toch al een vrije loop zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |