Dit heb ik tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik chinees zal halen, maar ik vind het een beetje gênant worden hoe vaak wij daar voer halen
Guiltyquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen of ik chinees zal halen, maar ik vind het een beetje gênant worden hoe vaak wij daar voer halen
Ik distantieer me van elke vorm van betrokkenheid in deze kwestiequote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K zie haar al gaan met van die kleine take away bakjes in een plastic tasje
Ben jij zo'n nummernoemerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guilty![]()
Het valt me nog mee dat ik niet in de rede wordt gevallen met: nummer die en die ?
Het is net waar ik zin in heb, maar vaak vind ik het wel makkelijkerquote:
Niet gewoon heel de kaart uit je hoofd kennen qua namenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is net waar ik zin in heb, maar vaak vind ik het wel makkelijker
Snauwendquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Guilty![]()
Het valt me nog mee dat ik niet in de rede wordt gevallen met: nummer die en die ?
Ja, sorry hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewoon heel de kaart uit je hoofd kennen qua namen
Bij voorkeur in het Duitsquote:
Door de schietpartij raakten een 13-jarige jongen en een 20-jarige vrouw zwaargewond.quote:
Hier moet ik wel weer om gniffelen.quote:Duncan Laurence naar verkeerde bevrijdingsfestival gevlogen
Ik heb een tijdlang die dingen gespaard. Liep op gegeven moment een beetje uit de hand, zat meer eend dan water in bad.quote:
Alles is al bekend, Kees closed.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:11 schreef Ama het volgende:
John of Kees gaat er vast tijdens RTL boulevard wel iets over zeggen.
12 km gelopenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geniet ervan, je hebt het verdient !
alweer zo'n end en de dag is pas op de helftquote:Op vrijdag 6 mei 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
12 km gelopen
En een ufo naast een windmolen gekiekt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |