quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg leuke mannen voor jou hoor.
ALlemaal al bezetquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg leuke mannen voor jou hoor.
Lijkt dus op jou?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gisteren trouwens kleine Jasmin gezien, dat thaise dochtertje van 3. man man man dat meisje is toch schattig en knap
Hier nog lekker zonnetje en 23 graden in de schaduwquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heel erg warm is het niet hoor, zeker niet als de zon weg is.
nee joh. verre van. Echt een plaatje is het. nu is moeders ook knap maar vader niet dus ze heeft gelukquote:
Weer niet goed? En jij gaat naar de Noordkaap op vakantie?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou heel erg warm is het niet hoor, zeker niet als de zon weg is.
Fles houdt van warm en koudquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Weer niet goed? En jij gaat naar de Noordkaap op vakantie?
ja. Maar ik wil NU WARMquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Weer niet goed? En jij gaat naar de Noordkaap op vakantie?
Ja, die Masai ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan ook. Vind ze er altijd fascinerend uitzien
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:32 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar ben jenog aan het wandelen?
Aaawquote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:38 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gisteren trouwens kleine Jasmin gezien, dat thaise dochtertje van 3. man man man dat meisje is toch schattig en knap
Moet je dan niet je move maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ALlemaal al bezet![]()
zijn hier wel veel leuke mannen op het eiland
Jawel maar niet veel te vangen. Je weet hier ook niet of ze op vakantie zijn of wonenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je snack-a-date niet aangeslingerd?
Moet je weer flink aan de bak?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:12 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net mijn rooster voor als k terug ben
K zit weer op de potquote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker plekje om even te zitten en genieten van het uitzicht
Slavernij!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er deze week 5 achter elkaar gedaan.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 18:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er deze week 5 achter elkaar gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |