SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
Ahquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
Oh en dat ze er niks aan kan doen want het zijn hondjes.x 10000
Ook als ze er wel is, dan laat ze ze gewoon tegen 08:00 de tuin in om te blaffen en dan schreeuwt zij er lekker achteraan.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ahmja dat schiet niet echt op nee
Blaffen ze alleen als ze er niet is?
Wat een tokkiequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook als ze er wel is, dan laat ze ze gewoon tegen 08:00 de tuin in om te blaffen en dan schreeuwt zij er lekker achteraan.
Ja vanochtend weer dus toen ging ik heen en toen kreeg ik dus o.a. als reactie je doet maar oordoppen in.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vanochtend weer dus toen ging ik heen en toen kreeg ik dus o.a. als reactie je doet maar oordoppen in.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja vanochtend weer dus toen ging ik heen en toen kreeg ik dus o.a. als reactie je doet maar oordoppen in.
Dat meer buren overlast hebben (wat waar is) en dat zij iets eraan moet doen.quote:
maar zo'n ding werkt toch zonder olie.. beetje raar om een SWAT er dan in te mikkenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga maar een swat in de airfryer gooien. Die maaltijdsalade was wel erg gezond allemaal.
Copain, mon Dieuquote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:57 schreef Haags het volgende:
* Haags ME , haagsie even uurtje slaapje doen.
Het is voor mij ook ff 'zen' dat ding afspuiten in een wasbox en vervolgens door een wasstraat halen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zou ik te lui zijn 'm te wassen hoor. Of ziet het er echt niet uit?
Raar die gele dingsels. Werk je bij NS?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:45 schreef FranticDJ het volgende:
Het is voor mij ook ff 'zen' dat ding afspuiten in een wasbox en vervolgens door een wasstraat halen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar je ziet er ook echt alles op
Die op de zijkant zitten er niet meerquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raar die gele dingsels. Werk je bij NS?
Vreemde houding toch van mensen soms hequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat meer buren overlast hebben (wat waar is) en dat zij iets eraan moet doen.
Die kun je opvoeden.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
Oh en dat ze er niks aan kan doen want het zijn hondjes.x 10000
Ik vraag me dan toch af waarom ze ergens anders is gaan wonen. Gewoon zomaar of ook geen geweldige band met de buren enz.. Hmm haha.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vreemde houding toch van mensen soms he
Ja van 2 chihuahua's die hier ook hebben gewoond had ik echt nooit last.quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren zegt een duitser tegen mij: Hey ik ken nog een goede grap over nederlanders!
Ok![]()
"Wat krijg je als je in Nederland 3x niet slaagt voor de rijexamen? Een gele kenteken plaat! HAHAHAHAHA!"
Nou ja dat hoeft verder niks te betekenen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af waarom ze ergens anders is gaan wonen. Gewoon zomaar of ook geen geweldige band met de buren enz.. Hmm haha.
Nee snap ik maar dat gaat dan toch even door me heen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja dat hoeft verder niks te betekenen natuurlijk
Daarom.. kost haar alleen tijd en moeite.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja van 2 chihuahua's die hier ook hebben gewoond had ik echt nooit last.
Ik vind Duitsers over het algemeen wel betere chauffeurs dan Nederlanders om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:51 schreef kwiwi het volgende:
Gisteren zegt een duitser tegen mij: Hey ik ken nog een goede grap over nederlanders!
Ok![]()
"Wat krijg je als je in Nederland 3x niet slaagt voor de rijexamen? Een gele kenteken plaat! HAHAHAHAHA!"
Waar vind jij dat ze beter in zijn ?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers over het algemeen wel betere chauffeurs dan Nederlanders om eerlijk te zijn
kalm blijven in het verkeer/heer in het verkeer zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar vind jij dat ze beter in zijn ?
Zijn het ook. En als ik hard rij in Duitsland kijk ik ook altijd ver vooruit om te zien of er niet toevallig op de rechter strook een geel kenteken een vrachtwagen nadert, want dan kun je er donder op zeggen dat je hard op de rem moet omdat ie ineens zonder fatsoenlijk kijken voor je in schiet.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Duitsers over het algemeen wel betere chauffeurs dan Nederlanders om eerlijk te zijn
Wil je nu al van pama lama en drama af?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:54 schreef Ama het volgende:
Oeps bus rattengif is gaan lekken toen ik door haar tuin liep.
Nee grapje zou ik nooit doen. Zij is het probleem.
Mijn oude buurman verdronk altijd hondjes in zijn achtertuin die hij niet opgevoed kreeg tot de perfecte jachthond, die was van de grote stappen snel thuis die beste agrarische man.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom.. kost haar alleen tijd en moeite.
Joeeequote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn oude buurman verdronk altijd hondjes in zijn achtertuin die hij niet opgevoed kreeg tot de perfecte jachthond, die was van de grote stappen snel thuis die beste agrarische man.
Nee van de buurvrouw en haar hondjes.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wil je nu al van pama lama en drama af?
Ik vind dat ze beter op het verkeer om hun heen inspelen. Nederlanders zijn nou eenmaal ook niet gewend aan snelheidverschillen van 100+ km/h op de snelweg, en anticiperen daardoor ook over het algemeen niet goed op de snelweg in Duitsland. 1x per halve minuut in je spiegels kijken is daar niet voldoende.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat je hier 100 km per uur op de snelweg mag en daar 400.000, dat is gewoon gewenning, Duitsers zijn helemaal nergens beter in dan Nederlanders, ja in luieren en kommaneuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn het ook. En als ik hard rij in Duitsland kijk ik ook altijd ver vooruit om te zien of er niet toevallig op de rechter strook een geel kenteken een vrachtwagen nadert, want dan kun je er donder op zeggen dat je hard op de rem moet omdat ie ineens zonder fatsoenlijk kijken voor je in schiet.
SNelheid van anderen inschattenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Houden zich beter aan verkeersregels, gaan niet als bejaarden 15km rijden in bochten waar je makkelijk 80km doorheen kan, geven beter voorrang. Zulke dingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:05 schreef Ama het volgende:
Ik heb een keer iets gekocht voor op tafel wat leeft ipv een nepplantje.Die koop ik ook altijd, super makkelijk in leven te houden en blijven lang mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij kennende is die volgende week dood.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die koop ik ook altijd, super makkelijk in leven te houden en blijven lang mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |