Fierde post?quote:
Marseille haalde een EL-finalequote:Op donderdag 5 mei 2022 22:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Welk team uit Frankrijk buiten PSG kon er in de laatste 5 jaar iets van in Europa? Herinner mij 1x Lyon.
Serieus, tegen? Rangers nu ook,lol.quote:
Ik vind Ernie ook sympathieker.quote:
Atletico. Jaar nadat Ajax de finale haalde.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Serieus, tegen? Rangers nu ook,lol.
Atleticoquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Serieus, tegen? Rangers nu ook,lol.
DISGRACEquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herinner me vooral nog toen ze met Drogba tegen Valencia verloren.
Ik dat de lampen uitvielen en Milan van het veld liep.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herinner me vooral nog toen ze met Drogba tegen Valencia verloren.
Benieuwd welke browserquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.
The missing features are: datachannel
Netscapequote:
Dan moet ie misschien gaan boksen.quote:
De Bergenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan de Beekse Bergen?
Dit soort negativiteit accepteren we niet in dit topicquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Feyenoord dit zakelijk uit gaat spelen. Er gaat iemand nog iets vreselijk doms doen aan Rotterdamse zijde.
Hartslag van 180 hierquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd is dit joh
Ik kan me voorstellen dat je als Feyenoorder spanning hebt en het daarom nog wat is, maar dit is echt werkelijk niet om aan te gluren zo kut
Als je geeneens weet bij wie je speelde snap ik dat je maar 20% van je wedstrijdjes wint. HARVARDquote:
Eens. Nederlandse clubs kunnen gewoon niet de pot dicht gooien zoals Italiaanse clubs dat wel kunnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Feyenoord dit zakelijk uit gaat spelen. Er gaat iemand nog iets vreselijk doms doen aan Rotterdamse zijde.
Had jij een wereldpartij verwacht dan op het 3e Europese niveau?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd is dit joh
Ik kan me voorstellen dat je als Feyenoorder spanning hebt en het daarom nog wat is, maar dit is echt werkelijk niet om aan te gluren zo kut
Ik had begrepen dat dit de nummer 2 van Frankrijk is, dus ik had er wel iets meer van verwachtquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Had jij een wereldpartij verwacht dan op het 3e Europese niveau?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
54 hier volgens mijn horloge. Ik zit op het puntje van mijn stoel!
Farmers Leaguequote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit de nummer 2 van Frankrijk is, dus ik had er wel iets meer van verwacht
Natuurlijk ook wel een matige competitie.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit de nummer 2 van Frankrijk is, dus ik had er wel iets meer van verwacht
Zo'n autisten ding ja, niet klassiek horloge.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
Mannen met een horloge hebben zonder uitzondering een kleine piemel
Geen smartwatch hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
Mannen met een horloge hebben zonder uitzondering een kleine piemel
Om heel eerlijk te zijn stelt de Franse competitie ook gewoon geen reet voor hè, PSG wint, 3 anderen kunnen redelijk voetballen en de rest zou bij ons ook gewoon mee kunnen draaienquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
Oh @:Luctor.et.Emergo jij was die ene speler
Hier je goalKut @timmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
Voor de spanning zou een doelpuntje van Marseille wel leuk zijn.
Sorry @:r-woud93
Wil je hem dood hebben ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
Heeft Edje toch maar mooi geregeld he! Die Conference league vooral dat gedeelte met dezelfde weging voor voor de coëfficiënten is fantastisch.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
54 hier volgens mijn horloge. Ik zit op het puntje van mijn stoel!
Inderdaad. We willen natuurlijk wel een verlenging.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
Oh @:Luctor.et.Emergo jij was die ene speler
Hier je goalIk deed niet mee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dat overleef ik dan weer nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. We willen natuurlijk wel een verlenging.
Hier hopen @PSVCL en ik ook op.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, ik hou me alleen met sport bezigquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke user kijkt veel basketbal? Gezien de spelersnaam zou ik het in die hoek zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
@MartSmeetsquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke user kijkt veel basketbal? Gezien de spelersnaam zou ik het in die hoek zoeken.
Dealquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef Bolasie het volgende:
Wie nu nog over Haxball post krijgt een ban van mij.
Akkoordquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef Bolasie het volgende:
Hier hebben we een gifje voor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me alleen met sport bezig
Even allemaal lachen jongens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we weten aan welke sport jij doet he
Dit was 1x nog wel leukquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we weten aan welke sport jij doet he
Eten kan als je de afwas doet.quote:
Waarvan akte.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
Feyenoord, en dan met name de fans, is/zijn een schande voor het voetbal. Hopelijk vliegen ze eruit.
quote:
de ajaxcieden hier raken wat geirriteerdquote:
@Mexicanobakker kijk dit dan tochquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
de ajaxcieden hier raken wat geirriteerd
Hopen dat er niet zo eentje een heupschot uitgooitquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Babel is trainer op de aanname bij Marseille
Zondag wordt leuker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Twijfel of ik dit wel ga uitzitten. Wat een bagger.
Primaquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden we van de scheids tot nu toe?
En dat zegt wat voor iemand uit Tilburg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeg je als supporter van Willem II. Doe niet zo verheven en uit de hoogte.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen meningquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden we van de scheids tot nu toe?
Geldt voor Marseille ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Feyenoord de finale niet haalt leveren ze een wanprestatie.
en jij kijkt wekelijks Willem IIquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens maat. Sinds het verlies van Payet vind ik dit niet zo leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
een bal fatsoenlijk aannemen is teveel gevraagd voor ze zo te zien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef -XOR- het volgende:
Die van Olimpiek kunnen er ook niet zo heel veel van.
Ja, dit is dus al gezegd.quote:
Fey Psvquote:
quote:
Mijn mondhoeken bewogen. Geen Tia.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Saskia Belleman niet het commentaar doet bij OM.
Ik kijk dat vrijwel alleen in het stadion. Ik hoef jou lijkt me niet uit te leggen dat ik daar niet heen ga voor het geweldige voetbal.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeg je als supporter van Willem II. Doe niet zo verheven en uit de hoogte.
Doe dat maar niet meer.quote:
?quote:
Donderdagavond, pingelavond.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:28 schreef leolinedance het volgende:
Heb nog wel zin in een verlenging eigenlijk!
het uitschot van frankrijk en nederland samenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:26 schreef Wotte het volgende:
Dit is qua tokkie fans natuurlijk wel een Champions League clash
Traangas elke seconde dat ze de kans hebbenquote:
lekker manquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Donderdagavond, pingelavond.
@:KingRoland
Ik zit op de bank.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jullie je echt nooit normaal kunnen gedragen
Vipquote:
Misschien dat je dan zo mag invallenquote:
'met je kaas en je bankgeheim'quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Rascistische opmerking richting een Zwitser.
En toch gaan ze ons in de slotfase uitschakelen. Want NLse ploegenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:32 schreef Bugno3 het volgende:
Dat Marseille kan er ook echt he-le-maal niks van.
‘Beetje neutraal wezen, zit in je bloed zeker’quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
'met je kaas en je bankgeheim'
Aldus Ajax fan Tim uit Hoorn.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:29 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
het uitschot van frankrijk en nederland samen
sowquote:
Zin in!quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijna tijd voor de typisch Nederlandse choke.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bijna tijd voor de typisch Nederlandse choke.
Moeten ze op tijd komenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
In de rust stonden nog veel uitsupporters in de catacomben van het stadion om toegelaten te worden tot het uitvak. Wat een treurnis dat Marseille. Daar zouden we nou echt niets aan missen.
Gelukkig komen Kale en Kokkie uit de upper classquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
goed gezien. Maar de quote klopt gewoon hoor
Zijn we er toch ingetuindquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er heel weinig zin in dat straks iedereen TYPISCH NEDERLANDS roept.
Kale en KokkieGodenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gelukkig komen Kale en Kokkie uit de upper class
vergeleken met dat rotterdamse tuig wel iigquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Gelukkig komen Kale en Kokkie uit de upper class
Voor t Nederlandse voetbal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |