Benieuwd welke browserquote:Op donderdag 5 mei 2022 21:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sorry! Your browser doesn't yet implement some features which are required for HaxBall to work.
The missing features are: datachannel
Netscapequote:
Dan moet ie misschien gaan boksen.quote:
De Bergenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan de Beekse Bergen?
Dit soort negativiteit accepteren we niet in dit topicquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Feyenoord dit zakelijk uit gaat spelen. Er gaat iemand nog iets vreselijk doms doen aan Rotterdamse zijde.
Hartslag van 180 hierquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd is dit joh
Ik kan me voorstellen dat je als Feyenoorder spanning hebt en het daarom nog wat is, maar dit is echt werkelijk niet om aan te gluren zo kut
Als je geeneens weet bij wie je speelde snap ik dat je maar 20% van je wedstrijdjes wint. HARVARDquote:
Eens. Nederlandse clubs kunnen gewoon niet de pot dicht gooien zoals Italiaanse clubs dat wel kunnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik weiger te geloven dat Feyenoord dit zakelijk uit gaat spelen. Er gaat iemand nog iets vreselijk doms doen aan Rotterdamse zijde.
Had jij een wereldpartij verwacht dan op het 3e Europese niveau?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd is dit joh
Ik kan me voorstellen dat je als Feyenoorder spanning hebt en het daarom nog wat is, maar dit is echt werkelijk niet om aan te gluren zo kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |