Had jij een wereldpartij verwacht dan op het 3e Europese niveau?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wat een waardeloze wedstrijd is dit joh
Ik kan me voorstellen dat je als Feyenoorder spanning hebt en het daarom nog wat is, maar dit is echt werkelijk niet om aan te gluren zo kut
Ik had begrepen dat dit de nummer 2 van Frankrijk is, dus ik had er wel iets meer van verwachtquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Had jij een wereldpartij verwacht dan op het 3e Europese niveau?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
54 hier volgens mijn horloge. Ik zit op het puntje van mijn stoel!
Farmers Leaguequote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit de nummer 2 van Frankrijk is, dus ik had er wel iets meer van verwacht
Natuurlijk ook wel een matige competitie.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat dit de nummer 2 van Frankrijk is, dus ik had er wel iets meer van verwacht
Zo'n autisten ding ja, niet klassiek horloge.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
Mannen met een horloge hebben zonder uitzondering een kleine piemel
Geen smartwatch hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
Mannen met een horloge hebben zonder uitzondering een kleine piemel
Om heel eerlijk te zijn stelt de Franse competitie ook gewoon geen reet voor hè, PSG wint, 3 anderen kunnen redelijk voetballen en de rest zou bij ons ook gewoon mee kunnen draaienquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |