quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
Oh @:Luctor.et.Emergo jij was die ene speler
Hier je goalKut @timmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
Voor de spanning zou een doelpuntje van Marseille wel leuk zijn.
Sorry @:r-woud93
Wil je hem dood hebben ofzo?quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
Heeft Edje toch maar mooi geregeld he! Die Conference league vooral dat gedeelte met dezelfde weging voor voor de coëfficiënten is fantastisch.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
54 hier volgens mijn horloge. Ik zit op het puntje van mijn stoel!
Inderdaad. We willen natuurlijk wel een verlenging.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:14 schreef GGMM het volgende:
Oh @:Luctor.et.Emergo jij was die ene speler
Hier je goalIk deed niet mee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
dat overleef ik dan weer nietquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad. We willen natuurlijk wel een verlenging.
Hier hopen @PSVCL en ik ook op.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:15 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, ik hou me alleen met sport bezigquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke user kijkt veel basketbal? Gezien de spelersnaam zou ik het in die hoek zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
@MartSmeetsquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke user kijkt veel basketbal? Gezien de spelersnaam zou ik het in die hoek zoeken.
Dealquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef Bolasie het volgende:
Wie nu nog over Haxball post krijgt een ban van mij.
Akkoordquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef Bolasie het volgende:
Hier hebben we een gifje voor.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:19 schreef Bolasie het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou me alleen met sport bezig
Even allemaal lachen jongens.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we weten aan welke sport jij doet he
Dit was 1x nog wel leukquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we weten aan welke sport jij doet he
Eten kan als je de afwas doet.quote:
Waarvan akte.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:21 schreef PzKpfw het volgende:
Feyenoord, en dan met name de fans, is/zijn een schande voor het voetbal. Hopelijk vliegen ze eruit.
quote:
de ajaxcieden hier raken wat geirriteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |