Hopen dat er niet zo eentje een heupschot uitgooitquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Babel is trainer op de aanname bij Marseille
Zondag wordt leuker.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Twijfel of ik dit wel ga uitzitten. Wat een bagger.
Primaquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden we van de scheids tot nu toe?
En dat zegt wat voor iemand uit Tilburg.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeg je als supporter van Willem II. Doe niet zo verheven en uit de hoogte.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen meningquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat vinden we van de scheids tot nu toe?
Geldt voor Marseille ookquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Feyenoord de finale niet haalt leveren ze een wanprestatie.
en jij kijkt wekelijks Willem IIquote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Eens maat. Sinds het verlies van Payet vind ik dit niet zo leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
een bal fatsoenlijk aannemen is teveel gevraagd voor ze zo te zien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:24 schreef -XOR- het volgende:
Die van Olimpiek kunnen er ook niet zo heel veel van.
Ja, dit is dus al gezegd.quote:
Fey Psvquote:
quote:
Mijn mondhoeken bewogen. Geen Tia.quote:Op donderdag 5 mei 2022 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Saskia Belleman niet het commentaar doet bij OM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |