Interessant om dit zo te lezen van een (serieuze) bron. Al lees ik dat elders ook. Het is ogenschijnlijk veel drukte, maar toch allemaal redelijk statisch blijkbaar?quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:18 schreef Greys het volgende:
Het begin van San Marino is vocaal (voor mij!) niet al te lekker, maar na 10 seconden klinkt het echt best lekker.
Wel vind ik de eerste twee minuten een beetje saai qua staging. Pas bij 2.30 klimt hij op de stier.
Mwah. Het valt mij persoonlijk een tikkie tegen.![]()
Had er meer van verwacht.
Eindelijk mooie camera shots in het tweede deelquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit niet zo heel bijzonder overkomen. Ook omdat we die gespiegelde bewegingen al eens hebben gezien uit Azerbeidzjan.
Dit zou wel eens de finale kunnen gaan missen ja, het was al niet de sterkste van alle sadboyinzendingen ende loting helpt niet mee. Vind het zelf ook altijd een lied wat ik oversla als het voorbij komt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit niet zo heel bijzonder overkomen. Ook omdat we die gespiegelde bewegingen al eens hebben gezien uit Azerbeidzjan.
Ik weet het niet hoe uit te leggen. Ik ga nog eens kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessant om dit zo te lezen van een (serieuze) bron. Al lees ik dat elders ook. Het is ogenschijnlijk veel drukte, maar toch allemaal redelijk statisch blijkbaar?
Ik vind het niet zo erg als dit niet kwalificeertquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe uit te leggen. Ik ga nog eens kijken
Maar zat er helemaal klaar voor en dacht na 2 minuten 'komt er nog iets met eens Stier of was dit het'.
Diegene zegt daarna dat de stage perfect werkt dus die zou ik niet te serieus nemen.quote:
Rare jongens, die Italianen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Diegene zegt daarna dat de stage perfect werkt dus die zou ik niet te serieus nemen.
Dat is dus inderdaad pas ook na ruim twee minuten en daarmee blijven de eerste twee minuten voor mij persoonlijk te MWAH. Ik vind het lied niet eens zo rot en zijn stem ook niet maar had daarom op MEER MEER MEER gehoopt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:30 schreef Cee het volgende:
Pyro komt er nu bij, vlak voordat hij naar de stier loopt. Continue vlammetjes.
BARBECUEquote:Op donderdag 5 mei 2022 15:32 schreef Cee het volgende:
Volop pyro wanneer hij op de stier zit, zo veel dat je bijna niks meer ziet.
Is er enige reden waarom een vakjury San Marino punten zou geven (vote swapping met Malta, Montenegro, Azerbeidzjan, Servi, Isral en Noord-Macedoni even buiten beschouwing gelaten)? Bij de Eurojury hadden ze immers nagenoeg niets.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:30 schreef Cee het volgende:
Pyro komt er nu bij, vlak voordat hij naar de stier loopt. Continue vlammetjes.
ik ben echt ongerust ook over de rare cuts in sommige stukjes die we hebben gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:29 schreef Cee het volgende:
Derde doorloop nu en al aan het begin weer een cameraman vol in beeld. Dit gebeurt echt veel te vaak, bij iedereen. Het begint me zorgen te baren.
Ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is er enige reden waarom een vakjury San Marino punten zou geven (vote swapping met Malta, Montenegro, Azerbeidzjan, Servi, Isral en Noord-Macedoni even buiten beschouwing gelaten)? Bij de Eurojury hadden ze immers nagenoeg niets.
Ja, die indruk krijg ik ook. Na de eerste repetitie was ik hoopvoller.quote:Op donderdag 5 mei 2022 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet.
Maar dat is nogmaals een persoonlijke inschatting.
Bron: eurovision.tvquote:France have a podium with some greenery that’s very much in keeping with the general arena theme. The mix of dance and folk and traditional instruments in this song really works, and the matching black and gold costumes and vocal harmonies bring it all together in a way that makes it feel really cohesive, like Alvan and Ahez have always been a group of four.
It’s also the most bass we’ve had on any track this year, and it’s pulsing through the PalaOlimpico. The acoustics in here are amazing, and you can really FEEL this song through the floor. Even the plants in the green room are jumping.
Bij de algemene bet stijgen ze juist naar plek 11quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:11 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Huh waarom is Servie gezakt bij de bookies van 6 naar 9 in de qualifiers voor semi 2.
Als ik dit zo lees vraag ik mij af of het heel anders is dan de nationale finale zwart/goude outfits en groene lichten. Hopelijk is het wel wat strakker.quote:
UNFFFFquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:21 schreef Greys het volgende:
😉 or 😆??
In the second run-through, we noticed that Alvan finished the song with a wink to camera, or it might have been something in his eye. We’ll report back after the third run-through, please hold.
Eurovisie live blog
Ik zie dit op Betfair voor kwalificatie:quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:11 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Huh waarom is Servie gezakt bij de bookies van 6 naar 9 in de qualifiers voor semi 2.
Zal ik straks tijdens de persco roepen KEEP THE WINK ALVAN KEEP THE WINK BONJOUR FROM ZUH PEPPUHROHNIIIII GIRLZquote:
Ik vind dit journalistiek wel ok.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik straks tijdens de persco roepen KEEP THE WINK ALVAN KEEP THE WINK BONJOUR FROM ZUH PEPPUHROHNIIIII GIRLZ
Jah.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:24 schreef Momo het volgende:
De wenkbrauw van Waylon en de knipoog van Alvan en de dag is weer goed
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:24 schreef Greys het volgende:
Oke nee die komt toch niet door het vragenfilter ik zal me gedragen.
Cornelia kan het straks dus onredelijk hard verpesten en dan weg gaan met oneindig veel geld als ze even een betje zet?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zie dit op Betfair voor kwalificatie:
1. Zweden op 1 ()
2. Polen op 1.02
3. Finland op 1.20
4. Australi op 1.20
5. Servi op 1.23
6. Estland op 1.23
7. Belgi op 1.44
8. Malta op 1.55
9. Cyprus op 1.57
10. Tsjechi op 1.57
11. Azerbeidzjan op 2.10
12. San Marino op 2.25
13. Roemeni op 3.20
14. Isral op 3.70
15. Montenegro op 4.40
16. Georgi op 5.50
17. Ierland op 5.70
18. Noord-Macedoni op 6.80
Ze gaven weinig accreditaties weg, maar in elk geval wel aan de meest professionele figuren.quote:
Al I need is knol?quote:
Weet wat je zegt.quote:
Die moet inderdaad haar hele vermogen inzetten en zich dan zodanig onmogelijk maken dat Zweden wordt gediskwalificeerdquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Cornelia kan het straks dus onredelijk hard verpesten en dan weg gaan met oneindig veel geld als ze even een betje zet?
Je wil niet weten wat er soms bij de persco's voorbij komt qua vragen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze gaven weinig accreditaties weg, maar in elk geval wel aan de meest professionele figuren.
Ik heb er een Studio Ghibli-associatie bijquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Het deed me ook hieraan denken
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh die Spanjaarden zijn zo nationalistisch als het op het Songfestival neerkomt h, jezus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er soms bij de persco's voorbij komt qua vragen.
Er is er eentje die vraagt aan iedereen wat ze van Chanel vinden.
Goeie ouwe tijd van begin mei.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Ik was vergeten hoe lang we moesten wachten op minimale informatie de eerste dagen.
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze gaven weinig accreditaties weg, maar in elk geval wel aan de meest professionele figuren.
Of vorig jaar toen wij echt een bloedserieuze en mooie vraag hadden in de persconferentie en degene voor ons alle tijd opslokte met zijn introductie over zichzelf (how can I make it about meeeee) en zijn kutvraag over het meest aparte kledingstuk in de kast van de artiest en die er helemaal ongemakkelijk van werd toen hij maar bleef doorzeuren over ondergoed waarna de host ingreep en toen was alle tijd om en zaten we daar met onze topvraag.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik brace mij alvast voor de shitstorm die zo komt op social media omdat de zon het optreden van Chanel zo verpest omdat ze haar achtergrond er niet op kan zetten die ze al het hele seizoen gebruikt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die Spanjaarden zijn zo nationalistisch als het op het Songfestival neerkomt h, jezus.
Ik heb die persconferenties in het verleden wel met meer aandacht gevolgd, en dan kwam bijvoorbeeld ESCDaily met hele leuke vragen. En dan daarna een dwaas die aan Loreen vroeg of ze weleens een stroopwafel op had ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
@Poepz0r zou er wel graag inkomen jaquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al I need is knol?
[..]
Weet wat je zegt.
Ja dat. En wij doen hier wel lollig maar we hadden serieus echt mooie en goede vragen zowel op EIC als in Rotterdam toen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb die persconferenties in het verleden wel met meer aandacht gevolgd, en dan kwam bijvoorbeeld ESCDaily met hele leuke vragen. En dan daarna een dwaas die aan Loreen vroeg of ze weleens een stroopwafel op had ofzo
nah, case in point:quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:31 schreef molloot200 het volgende:
Maar goed we zijn er al over uit dat we dit jaar in de zwakkere semi zitten toch?
quote:
Niet normaal, ook bizarre “grapjes” over Oekrane langs zien komen. Echt geen land doet zo.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh die Spanjaarden zijn zo nationalistisch als het op het Songfestival neerkomt h, jezus.
Het helpt ook totaal niet dat er in zo'n eerste week, die al vrij rustig is qua mensen, nu extra rustig is omdat er A) veel minder pers is en B) de pers die er zit vaak alleen is en moet delegeren tussen rehearsals volgen, losse interviews regelen, editten en de persco's bijwonen. En dan valt dat laatste weg en is het extra rustig, ook online. En dan zit je daar met een groepje van minder dan 10 man bij Georgi en is alles zo ongelofelijk ongemakkelijk, ook met een gieberende host, dat niemand meer durft iets te stellen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb die persconferenties in het verleden wel met meer aandacht gevolgd, en dan kwam bijvoorbeeld ESCDaily met hele leuke vragen. En dan daarna een dwaas die aan Loreen vroeg of ze weleens een stroopwafel op had ofzo
Nou, dat nemen we ook niet meer serieus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:35 schreef koffieleuk het volgende:
Uitslag van de pers poll.
[ afbeelding ]
Help Greys en Cee, wat is er zo vreselijk bijzonder aan Azerbeidzjan dat wij niet zien in die 30 seconden-clip?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:35 schreef koffieleuk het volgende:
Uitslag van de pers poll.
[ afbeelding ]
Kunnen jullie daar ook op stemmen eigenlijk? Of is het alleen voor de pers die daar zit?quote:
Het is een soort kruising van de sfeer van The Mama’s en Tusse. Nederland zou dit bij de jury minimaal 4 punten geven.quote:
Topcomment op youtube is ook: "Winner of JESC"quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dat clipje van Malta nu 3 keer bekeken, ik zie Junior Eurovisie, ik zie een nummer wat K3 had kunnen doen als ze in het Engels hadden gezongen, ik zie de weekafsluiting van de basisschool. Ik zie gewoon niet een finalist
.... een trap?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Help Greys en Cee, wat is er zo vreselijk bijzonder aan Azerbeidzjan dat wij niet zien in die 30 seconden-clip?
Yep, we hebben op Servi, Armeni en Georgi gestemd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar ook op stemmen eigenlijk? Of is het alleen voor de pers die daar zit?
Nee maar echt! Zit nu even aan Not My Soul te denken, en echt precis hetzelfde sfeertje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dat clipje van Malta nu 3 keer bekeken, ik zie Junior Eurovisie, ik zie een nummer wat K3 had kunnen doen als ze in het Engels hadden gezongen, ik zie de weekafsluiting van de basisschool. Ik zie gewoon niet een finalist
Jaaaquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, we hebben op Servi, Armeni en Georgi gestemd.
De smaakquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, we hebben op Servi, Armeni en Georgi gestemd.
Hoeveel Italianen hebben persaccreditatie gekregen omdat het deze keer in Itali is?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef Greys het volgende:
San Marino tweede zie ik zelf ook niet. Maar ach.
Ik denk dat San Marino wel de fanwank van dit jaar is, waar iedereen helemaal wild van is en straks door het publiek wordt afgestraft en iedereen verontwaardigd is waarom dat gebeurt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef Greys het volgende:
San Marino tweede zie ik zelf ook niet. Maar ach.
Natuurlijk hoef je nu nog niet super te zingen, misschien dat sommige artiesten ook een beetje inhouden nu om de stem te sparen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Het stukje dat we zien is ook vocaal echt niet in orde, wat vreemd is want normaal zingt zij prima.
Als San Marino iedereen zo snel mogelijk Malta laat vergeten vind ik het eigenlijk al wel primaquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat San Marino wel de fanwank van dit jaar is, waar iedereen helemaal wild van is en straks door het publiek wordt afgestraft en iedereen verontwaardigd is waarom dat gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |