Het helpt ook totaal niet dat er in zo'n eerste week, die al vrij rustig is qua mensen, nu extra rustig is omdat er A) veel minder pers is en B) de pers die er zit vaak alleen is en moet delegeren tussen rehearsals volgen, losse interviews regelen, editten en de persco's bijwonen. En dan valt dat laatste weg en is het extra rustig, ook online. En dan zit je daar met een groepje van minder dan 10 man bij Georgië en is alles zo ongelofelijk ongemakkelijk, ook met een gieberende host, dat niemand meer durft iets te stellen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb die persconferenties in het verleden wel met meer aandacht gevolgd, en dan kwam bijvoorbeeld ESCDaily met hele leuke vragen. En dan daarna een dwaas die aan Loreen vroeg of ze weleens een stroopwafel op had ofzo
Nou, dat nemen we ook niet meer serieus.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:35 schreef koffieleuk het volgende:
Uitslag van de pers poll.
[ afbeelding ]
Help Greys en Cee, wat is er zo vreselijk bijzonder aan Azerbeidzjan dat wij niet zien in die 30 seconden-clip?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:35 schreef koffieleuk het volgende:
Uitslag van de pers poll.
[ afbeelding ]
Kunnen jullie daar ook op stemmen eigenlijk? Of is het alleen voor de pers die daar zit?quote:
Het is een soort kruising van de sfeer van The Mama’s en Tusse. Nederland zou dit bij de jury minimaal 4 punten geven.quote:
Topcomment op youtube is ook: "Winner of JESC"quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dat clipje van Malta nu 3 keer bekeken, ik zie Junior Eurovisie, ik zie een nummer wat K3 had kunnen doen als ze in het Engels hadden gezongen, ik zie de weekafsluiting van de basisschool. Ik zie gewoon niet een finalist
.... een trap?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Help Greys en Cee, wat is er zo vreselijk bijzonder aan Azerbeidzjan dat wij niet zien in die 30 seconden-clip?
Yep, we hebben op Servië, Armenië en Georgië gestemd.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar ook op stemmen eigenlijk? Of is het alleen voor de pers die daar zit?
Nee maar echt! Zit nu even aan Not My Soul te denken, en echt preciés hetzelfde sfeertje.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb dat clipje van Malta nu 3 keer bekeken, ik zie Junior Eurovisie, ik zie een nummer wat K3 had kunnen doen als ze in het Engels hadden gezongen, ik zie de weekafsluiting van de basisschool. Ik zie gewoon niet een finalist
Jaaaquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, we hebben op Servië, Armenië en Georgië gestemd.
De smaakquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, we hebben op Servië, Armenië en Georgië gestemd.
Hoeveel Italianen hebben persaccreditatie gekregen omdat het deze keer in Italië is?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef Greys het volgende:
San Marino tweede zie ik zelf ook niet. Maar ach.
Ik denk dat San Marino wel de fanwank van dit jaar is, waar iedereen helemaal wild van is en straks door het publiek wordt afgestraft en iedereen verontwaardigd is waarom dat gebeurt.quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef Greys het volgende:
San Marino tweede zie ik zelf ook niet. Maar ach.
Natuurlijk hoef je nu nog niet super te zingen, misschien dat sommige artiesten ook een beetje inhouden nu om de stem te sparen?quote:Op donderdag 5 mei 2022 16:40 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Het stukje dat we zien is ook vocaal echt niet in orde, wat vreemd is want normaal zingt zij prima.
Als San Marino iedereen zo snel mogelijk Malta laat vergeten vind ik het eigenlijk al wel primaquote:Op donderdag 5 mei 2022 16:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat San Marino wel de fanwank van dit jaar is, waar iedereen helemaal wild van is en straks door het publiek wordt afgestraft en iedereen verontwaardigd is waarom dat gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |