quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Tosti van Pain Boulogne met geitenkaas, appelstroop en chorizo. En om te dippen mosterd-dille saus.
Ligt erg aan je oven en de dikte van de eendenborst, of de oven al warm is, etc. Raad aan een thermometer te gebruiken. De ene oven is het 30 minuten, de andere 20, is niet echt wat zinnigs over te zeggen. Snij de huid wel in wiebertjes in btwquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het delen van de tip. Misschien ga ik dat ook een keer proberen. De oven staat meestal toch wel aan hier als ik kook. Hoe lang doen de eendenborsten er bij jou over voor ze naar believen zijn?
Veganvis? Is dat te doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Witte kool, met rijst, veganvis, beetje crème fraise en currykruiden
Oke, dat koop je gewoon in de supermarkt?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het erg lekker, vooral de kibbeling is niet van echt te onderscheiden
Ik koop het bij Picnic, ik weet niet of de supermarkt het heeft. Heet Novishquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke, dat koop je gewoon in de supermarkt?
Alhoewel ik het bij vis niet zou doen. Ik probeer wel minder vlees te eten.
Ik ken dat servies, mijn zusje heeft het!quote:
Een simpel slagroomijsje uit zo'n bakje. Bord van de kringloop.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ken dat servies, mijn zusje heeft het!
Wat is het witte? Geen slagroom lijkt me? Maar wat dan wel...
Ja, snap ik, de ene oven is de andere niet etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ligt erg aan je oven en de dikte van de eendenborst, of de oven al warm is, etc. Raad aan een thermometer te gebruiken. De ene oven is het 30 minuten, de andere 20, is niet echt wat zinnigs over te zeggen. Snij de huid wel in wiebertjes in btw
En wat was het toetje? Heb je vaakquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:07 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zoete aardappel, gegrillde groente, geruld gehakt van eigen vark.
Mjam, lekker!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:05 schreef Karzai het volgende:
Zijn uiteindelijk schouderkarbonades geworden. Nog crème fraiche en mosterd bij de aardappels
[ afbeelding ]
Was het lekker? Vind het niets voor jullie maar een bon moet je gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:34 schreef Blues het volgende:
Er lag nog een AH bon van de Beren.
Dus daar vandaag een hapje gegeten, je mocht niet van de gewone kaart kiezen, dus keuze was beperkt.
We aten carpaccio, ik kipsaté met zoete aardappel friet/patat@:golfer koos de runderburger en toet allebei de crème brulee.
Was best prima, alleen de suikerlaag van de crème brulee was zacht en niet cracky.
[ afbeelding ]
Altijd een toetje! Anders gaat mijn liefste pruilenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat was het toetje? Heb je vaak
Als we die bon niet van de zus van B. hadden gekregen zouden wij inderdaad daar nooit zijn gaan eten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Was het lekker? Vind het niets voor jullie maar een bon moet je gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |