quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:19 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/4-en-5-(...)de-vluchtstrook.html ga je de stilstaanders ook noten
gewoon met de drol half uit je kont de deur open doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je net aan het schijten bent en dan belt de bezorger aan.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:freshfruit @:ferrous @:ply @:foshizzle79 @:mrsloveable @:dotteke @:swj help ik zit met paul gevangen in een topique
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:freshfruit @:ferrous @:ply @:foshizzle79 @:mrsloveable @:dotteke @:swj help ik zit met paul gevangen in een topique
Thx kundige vrouwquote:
Zal het later ff tjekkenquote:
Heb al zo'n tien jaar geen Facebook meerquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag bijna weer posten op facebook!
GVD het is dus helemaal niet op DJMO's youtube kwakzalver bal gehakt frikandel speciaalquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef Paul het volgende:
DJMO updated niet mere vanaf de dam ik maak me zorgen
Presentquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag bijna weer posten op facebook!
wow 6 mnd die van mij was 40 dg vond ik al veelquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]ik sinds 2 week terug weer na 6 maanden ban
ja 1 watcher maar...quote:
Ferroussss!!!quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]ik sinds 2 week terug weer na 6 maanden ban
Was 3 x op rij. Dan meer en meer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wow 6 mnd die van mij was 40 dg vond ik al veel
ik begon met 24u toen 48u toen een week en nu 40dg.. maar die KUT BOTS OP FB weten niet wat satire isquote:
Gelijk al wat gezelliger nu jij er bentquote:
Hetzelfde ik met opmerkingen, racistisch sexistich beledigend en noem maar op. Satire snappen ze niet. Zwarte Piet fotoos posten en per ongeluk paar tetten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik begon met 24u toen 48u toen een week en nu 40dg.. maar die KUT BOTS OP FB weten niet wat satire is
Zeker zellie met jouquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gelijk al wat gezelliger nu jij er bent![]()
nu de rest nog
Ok leuk, tot later dan! Verheug me er nu al opquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zeker zellie met jou![]()
maar moet weg zo. Later bn ik er zeker, kan mijn lief niet te lang alleen laten
Fuck Facebook joh, moeilijk doen over foto's en uitsprakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hetzelfde ik met opmerkingen, racistisch sexistich beledigend en noem maar op. Satire snappen ze niet. Zwarte Piet fotoos posten en per ongeluk paar tetten.
Ik laat je niet te lang wachten schatjequote:Op woensdag 4 mei 2022 19:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok leuk, tot later dan! Verheug me er nu al op![]()
![]()
![]()
Ja echt hoor, zielig circus. Fok veel vrijer. Ik geef gewoon mijn mening en hup straf.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fuck Facebook joh, moeilijk doen over foto's en uitspraken
het is verboden om notes te zetten tijdens dodenherdenkingqquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:12 schreef Paul het volgende:
Nog 48 minuten. ik heb alle relschoppers van fok in tabbladen open staan met noteknopjes
Dat fok fbook gebeurt ook niet veel zag ik, heb jou ook gezienquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:12 schreef Paul het volgende:
Nog 48 minuten. ik heb alle relschoppers van fok in tabbladen open staan met noteknopjes
hoe bedoel je mijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat fok fbook gebeurt ook niet veel zag ik, heb jou ook gezien
En maar zeggen dat we hier in het westen vrij zijn en mogen zeggen wat we willenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja echt hoor, zielig circus. Fok veel vrijer. Ik geef gewoon mijn mening en hup straf.
Mooi zo !quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik laat je niet te lang wachten schatje
Zat veel op het ad en dat soort nws. Maar kijk alleen en zeg niks meer nu.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En maar zeggen dat we hier in het westen vrij zijn en mogen zeggen wat we willen
in het vorige topique linkte ik dit youtube iflmpjequote:
quote:
Nounouquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Klootzak, je moet naar DJMO livestream kijken
IN DIT TOPIC KIJKT IEDEREEN NAAR DE STREAM VAN DJMO EN VERDER NIETS ANDERS! HOOR JE ME?quote:
Ik zat ooit op nu.nl, nujij ofzo was dat, toen stopte dat, toen gingen een paar van daar een eigen nieuwssite opzetten, toen ging ik met nog een stel anderen daarheen, toen stopte dat, en toen kwam ik hierheen, maar hou het zen hier, heb heel veel meningen en ben daar ook fel in, maar heb geen zin in bans hier, dus dan maar een beetje op de sc's zittenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zat veel op het ad en dat soort nws. Maar kijk alleen en zeg niks meer nu.
Zo gaat ie lekker?quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:26 schreef Paul het volgende:
[..]
IN DIT TOPIC KIJKT IEDEREEN NAAR DE STREAM VAN DJMO EN VERDER NIETS ANDERS! HOOR JE ME?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga eerst zelf eens kijken hypocriet
quote:
Nu. NL zit ik ook op. Maar hier leuker idd. Ben hier anders en doe mak.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zat ooit op nu.nl, nujij ofzo was dat, toen stopte dat, toen gingen een paar van daar een eigen nieuwssite opzetten, toen ging ik met nog een stel anderen daarheen, toen stopte dat, en toen kwam ik hierheen, maar hou het zen hier, heb heel veel meningen en ben daar ook fel in, maar heb geen zin in bans hier, dus dan maar een beetje op de sc's zitten
hier mocht vroeger ook best veel totdat de laatste moderator die dit topique ook opende begon, nu mag bijna niks meerquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zat ooit op nu.nl, nujij ofzo was dat, toen stopte dat, toen gingen een paar van daar een eigen nieuwssite opzetten, toen ging ik met nog een stel anderen daarheen, toen stopte dat, en toen kwam ik hierheen, maar hou het zen hier, heb heel veel meningen en ben daar ook fel in, maar heb geen zin in bans hier, dus dan maar een beetje op de sc's zitten
Ja ik ben ook een stuk makker hierquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nu. NL zit ik ook op. Maar hier leuker idd. Ben hier anders en doe mak.
Zijn we mooi klaar mee danquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hier mocht vroeger ook best veel totdat de laatste moderator die dit topique ook opende begon, nu mag bijna niks meer
ja ik hoop dat het nog verandert als ie volwassen isquote:
I won't hold my breathquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik hoop dat het nog verandert als ie volwassen is
Als ze dat live op tiktok doet krijgt ze nog geld ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat je er weer over begint heb ik dit plaatje voor je gemaakt.quote:
Als je iemand aanspreekt ben je zelf ook niet stilquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:09 schreef Paul het volgende:
Net iemand op Twitter aangesproken. Ze tweette onder de 2 min stilte
Volgens mij wordt de dodenherdenking altijd live uitgezonden op de NOS toch...quote:
Een ieder bepaald toch of hij of zij stil is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:09 schreef Paul het volgende:
Net iemand op Twitter aangesproken. Ze tweette onder de 2 min stilte
Is ook belachelijk dat hij van de buis is. Rutte, Kaag en De Jonge mogen leugens verdoezelen, fouten maken en hoeven alleen maar sorry te zeggen. Derksen word aan de schandpaal genageld, terwijl het geen verkrachting was. Land is naar de kloten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:22 schreef Maanvis het volgende:
Gerard Joling wil Johan Derksen terug op tv: 'Hij is een held'
Utoquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een ieder bepaald toch of hij of zij stil is.
breezer ananasquote:
Ik heb daar een mening over, wat is nou 2min stilte.. ik vind dat je dat gewoon uit respect hoort te doenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een ieder bepaald toch of hij of zij stil is.
Ja maar om nou anderen op social media platforms daarover op hun vingertjes te tikkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb daar een mening over, wat is nou 2min stilte.. ik vind dat je dat gewoon uit respect hoort te doen
Daar geilt die blauwe kabouter opquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar om nou anderen op social media platforms daarover op hun vingertjes te tikken
Ik mag dat. Ik ben de baas over iedereenquote:Op woensdag 4 mei 2022 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar om nou anderen op social media platforms daarover op hun vingertjes te tikken
Lol, blijkbaarquote:
Uhuhquote:
Druk is nog niet van de ketel hierquote:
Ben je morgen wel op tijd op in Den Helder? Wij staan om 9:50 voor het station.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:19 schreef DJMO het volgende:
In de trein terug dus. Ben totaal naar de klote
Iedereen is hierbij uitgenodigd om ons uit te zwaaienquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ben je morgen wel op tijd op in Den Helder? Wij staan om 9:50 voor het station.
Gatverdammequote:Op woensdag 4 mei 2022 21:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Druk is nog niet van de ketel hier
Ben erg benieuwd naar jou maar probeer dat niet te laten zien
Stuur je zo nog 1 dm voor het slapen
ik ben er pas om 09:56, dus je moet effe geduld hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 21:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Sjezus, moeten we nog wachten ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben er pas om 09:56, dus je moet effe geduld hebben.
Had je kunnen weten, het is de NSquote:
Mee eens.quote:Op woensdag 4 mei 2022 20:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook belachelijk dat hij van de buis is. Rutte, Kaag en De Jonge mogen leugens verdoezelen, fouten maken en hoeven alleen maar sorry te zeggen. Derksen word aan de schandpaal genageld, terwijl het geen verkrachting was. Land is naar de kloten.
quote:
Ik had je er ook nog een gegeven, paar jaar geledenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kreeg er een zooi in m'n handen geduwd vlak voor de Dam..
Weet ik, moet ik nog ergens hebben liggen. Deze geef ik dan ook door. Twee ervan zijn iig voor J&G.quote:Op woensdag 4 mei 2022 22:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik had je er ook nog een gegeven, paar jaar geleden
Als je ze niet draagt kun je ze ook niet kwijtrakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:47 schreef DJMO het volgende:
Ik draag dat soort speldjes verder niet, niet op m'n jas en al helemaal niet meer op m'n tas. Ben er al te veel kwijtgeraakt.
Zolang als de mijne vandaag was zal het toch niet zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Als je ze niet draagt kun je ze ook niet kwijtraken![]()
Anyhow, ik ga afsluiten. Morgen lange dag voor de boeg.
Biz morgen!
Ik ga altijd uit van m'n eigen situatie. Niet die van een anderquote:Op woensdag 4 mei 2022 22:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zolang als de mijne vandaag was zal het toch niet zijn
no prob slaap lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:19 schreef DJMO het volgende:
In de trein terug dus. Ben totaal naar de klote
nouja de 3 topclubs zijn allemaal rood-wit hequote:Op woensdag 4 mei 2022 23:30 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart / Wit / Rood - Ajacied tot in de dood
Ik heb zelfs de inrichting van m'n huis en m'n huisdier op elkaar afgestemd. #ajax4life
quote:
Wat een Mario actie.quote:
"We hopen dat ze heel is."quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:36 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)uk-met-de-fiets.html Wie is loiza lamers....
ja nou ze is vrij slank dus als ze bij mij op bezoek is geweest dan kan dat ook een quote uit een nieuwsbericht zijn....quote:
Ze heeft ooit Next top model gewonnen.quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou ze is vrij slank dus als ze bij mij op bezoek is geweest dan kan dat ook een quote uit een nieuwsbericht zijn....
MAAR WIE IS HET
en ze is nog een cm langer dan ikquote:Op donderdag 5 mei 2022 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft ooit Next top model gewonnen.
Dat was je toch al samen met @Paul ?quote:Op donderdag 5 mei 2022 06:44 schreef Maanvis het volgende:
Oke het is 6:43 en ik heb zojuist een seksuele toespeling over een transgender persoon gemaakt. Kan ik het bericht nog editeren om niet voor lul te staan in de ONZ machocultuur of moet ik deze lijdensweg ondergaan en voorgoed de schaterlach opwekkende pispaal van ONZ zijn.
Nu kwets je me heeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 5 mei 2022 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was je toch al samen met @:Paul ?
Jij weet dat ik een grapje maak.quote:
gelukkig maar heeeeeeequote:
het zijn allebei acteurs hequote:
g0dm0rg0n.quote:
Haai.quote:
Ik ben maar een half uur te vroeg op castricumquote:Op woensdag 4 mei 2022 21:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
FOK! moet jou gewoon een shuttel kaart gevenquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben maar een half uur te vroeg op castricummoet wachten tot ik kan inchecken op m'n abo
Nergens voor nodig, en bovendien ben ik vandaag privé op pad, niet voor FOK!quote:Op donderdag 5 mei 2022 08:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK! moet jou gewoon een shuttel kaart geven
dan zou je 'm op rekening ipv woon werk zetten met de shuttel kaartquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, en bovendien ben ik vandaag privé op pad, niet voor FOK!
Wij vertrekken nuquote:Op donderdag 5 mei 2022 08:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, en bovendien ben ik vandaag privé op pad, niet voor FOK!
ja dat zag ik alquote:
met je loopneus naar het verkeerde perron kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2022 09:03 schreef DJMO het volgende:
Al moet ik eerlijk bekennen dat ik uit gewoonte wel met m'n neus naar perron 2 (waar de ic naar Nijmegen / Maastricht stopt) stond te kijken
Ah, misschien kan hem idd de volgende keer dan wel zo begroetenquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:40 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Droppie is hier een scheldwoord voor sulletje
Ferrrr!quote:
Krijg je weer een notequote:Op donderdag 5 mei 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, misschien kan hem idd de volgende keer dan wel zo begroeten
Krijg ik er misschien dan wel twee ook nog een van gisterenquote:
Leuke dag gehad?quote:
Zeker wat gemist? Vertelquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Krijg ik er misschien dan wel twee ook nog een van gisteren
quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik noemde hem gisteren geile blauwe kabouter
Treksmurfquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik noemde hem gisteren geile blauwe kabouter
Mooi nrquote:Op donderdag 5 mei 2022 18:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
"Seven Tears are flowing to the river
And six of 'em are mine"
🖤
Ja gorgeousquote:
Zal het eens gaan luisteren. Moet weg, missch tot laters fos. Gezellig met jou altijdquote:
Ga je me nou weer in de steek laten?quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:46 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Beetje weinig gedaan. Zo naar mijn broer ff bakkie doen
Hopelijk tot later dan ! En je moet het zeker luisteren!quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:55 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zal het eens gaan luisteren. Moet weg, missch tot laters fos. Gezellig met jou altijd![]()
![]()
![]()
![]()
Ff maar liefste, ik kom terug voor jequote:Op donderdag 5 mei 2022 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ga je me nou weer in de steek laten?![]()
Oh gelukkig! Blij om dat te horen!quote:Op donderdag 5 mei 2022 18:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ff maar liefste, ik kom terug voor je![]()
![]()
Ik heb geen rood haarquote:
Je zou zo model kunnen staan voor "Vind waldo voor dummies"quote:
Was totaal vergeten dat die wedstrijd vandaag was. Tof dat er een Nederlands team in de finale staat.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
We zijn nu allemaal een beetje voor Feyenoord
Top gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2022 08:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
We zijn nu allemaal een beetje voor Feyenoord
Dat zal lekker smakenquote:
PLY!quote:
Hey PLYtje!!!quote:
Lekker toch, was je vrij vandaag? Goed weer voorquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey PLYtje!!!![]()
net terug van boodschapjes doen, nu chillen
Ik ben de laatste tijd altijd vrij , ben werkeloos na een depressie, nu weer werkzoekendequote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:37 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker toch, was je vrij vandaag? Goed weer voor
Ohww,nou sterkte. Na regen komt zonneschijnquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd altijd vrij , ben werkeloos na een depressie, nu weer werkzoekende
Lol,ja johquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Ohww,nou sterkte. Na regen komt zonneschijnen je gaat lekker met vakantie toch?
Lekker hoor, wil ik ook nog eens heen Barca. Vroeger veel in Spanje op vak geweest salou mallorco ibizza noem maar op. Best leuk landquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol,ja joh![]()
En zit maandag in Barcelona t/m zaterdagochtend
Ben er in zo'n 20 jaar niet meer geweest , en nooit in Barcelona, heb er wel zin in, hebben een appartementje voor die weekquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:46 schreef PLY het volgende:
[..]
Lekker hoor, wil ik ook nog eens heen Barca. Vroeger veel in Spanje op vak geweest salou mallorco ibizza noem maar op. Best leuk land
Leuk hoor ff koppie leegmaken en genieten.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben er in zo'n 20 jaar niet meer geweest , en nooit in Barcelona, heb er wel zin in, hebben een appartementje voor die week
Zet je nog wat fotoos hier van dat kathedraal? Of ff lekker geen fok?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben er in zo'n 20 jaar niet meer geweest , en nooit in Barcelona, heb er wel zin in, hebben een appartementje voor die week
Zal zo nu en dan wel op fok komenquote:Op vrijdag 6 mei 2022 13:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Zet je nog wat fotoos hier van dat kathedraal? Of ff lekker geen fok?
Ssst. Ik kom hier voor m'n rustquote:
Hopelijk nietquote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
Zouden mensen dan een leven hebben gekregen?![]()
Ik betwijfel ten zeerste of dat überhaupt mogelijk is voor zolderkamerautistenquote:
Is het zo slaapverwekkend dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2022 19:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Prima hoor, or meating gehad. Maar val altijd half in slaap
Ah ok..quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Voor mij welmaar mag ik eigenlijk niks over zeggen zeg maar
The end is near......quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best wel helaas.. wordt steeds stiller op fok!
Wel stil op fokquote:
Of allemaal drukker met een baan? Is werk zat.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best wel helaas.. wordt steeds stiller op fok!
He toppurr, zal best wel meevallen.hollen of stilstaan hierquote:
Daar ben je eindelijk!!!quote:
Ik ben de menselijke/vrouwelijke versie van red bullquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:17 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Door jou ben ik al dagen in de wolken, terwijl ik niet eens kan vliegen?![]()
Perfecte antwoordquote:Op vrijdag 6 mei 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ben de menselijke/vrouwelijke versie van red bull![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |