quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:19 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/4-en-5-(...)de-vluchtstrook.html ga je de stilstaanders ook noten
gewoon met de drol half uit je kont de deur open doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je net aan het schijten bent en dan belt de bezorger aan.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:freshfruit @:ferrous @:ply @:foshizzle79 @:mrsloveable @:dotteke @:swj help ik zit met paul gevangen in een topique
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:freshfruit @:ferrous @:ply @:foshizzle79 @:mrsloveable @:dotteke @:swj help ik zit met paul gevangen in een topique
Thx kundige vrouwquote:
Zal het later ff tjekkenquote:
Heb al zo'n tien jaar geen Facebook meerquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag bijna weer posten op facebook!
GVD het is dus helemaal niet op DJMO's youtube kwakzalver bal gehakt frikandel speciaalquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef Paul het volgende:
DJMO updated niet mere vanaf de dam ik maak me zorgen
Presentquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag bijna weer posten op facebook!
wow 6 mnd die van mij was 40 dg vond ik al veelquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]ik sinds 2 week terug weer na 6 maanden ban
ja 1 watcher maar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |