quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:19 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/4-en-5-(...)de-vluchtstrook.html ga je de stilstaanders ook noten
gewoon met de drol half uit je kont de deur open doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je net aan het schijten bent en dan belt de bezorger aan.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:freshfruit @:ferrous @:ply @:foshizzle79 @:mrsloveable @:dotteke @:swj help ik zit met paul gevangen in een topique
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
@:djmo @:freshfruit @:ferrous @:ply @:foshizzle79 @:mrsloveable @:dotteke @:swj help ik zit met paul gevangen in een topique
Thx kundige vrouwquote:
Zal het later ff tjekkenquote:
Heb al zo'n tien jaar geen Facebook meerquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag bijna weer posten op facebook!
GVD het is dus helemaal niet op DJMO's youtube kwakzalver bal gehakt frikandel speciaalquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef Paul het volgende:
DJMO updated niet mere vanaf de dam ik maak me zorgen
Presentquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:41 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag bijna weer posten op facebook!
wow 6 mnd die van mij was 40 dg vond ik al veelquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]ik sinds 2 week terug weer na 6 maanden ban
ja 1 watcher maar...quote:
Ferroussss!!!quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:57 schreef Ferrous het volgende:
[..]ik sinds 2 week terug weer na 6 maanden ban
Was 3 x op rij. Dan meer en meer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wow 6 mnd die van mij was 40 dg vond ik al veel
ik begon met 24u toen 48u toen een week en nu 40dg.. maar die KUT BOTS OP FB weten niet wat satire isquote:
Gelijk al wat gezelliger nu jij er bentquote:
Hetzelfde ik met opmerkingen, racistisch sexistich beledigend en noem maar op. Satire snappen ze niet. Zwarte Piet fotoos posten en per ongeluk paar tetten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik begon met 24u toen 48u toen een week en nu 40dg.. maar die KUT BOTS OP FB weten niet wat satire is
Zeker zellie met jouquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gelijk al wat gezelliger nu jij er bent![]()
nu de rest nog
Ok leuk, tot later dan! Verheug me er nu al opquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zeker zellie met jou![]()
maar moet weg zo. Later bn ik er zeker, kan mijn lief niet te lang alleen laten
Fuck Facebook joh, moeilijk doen over foto's en uitsprakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:05 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hetzelfde ik met opmerkingen, racistisch sexistich beledigend en noem maar op. Satire snappen ze niet. Zwarte Piet fotoos posten en per ongeluk paar tetten.
Ik laat je niet te lang wachten schatjequote:Op woensdag 4 mei 2022 19:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok leuk, tot later dan! Verheug me er nu al op![]()
![]()
![]()
Ja echt hoor, zielig circus. Fok veel vrijer. Ik geef gewoon mijn mening en hup straf.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fuck Facebook joh, moeilijk doen over foto's en uitspraken
het is verboden om notes te zetten tijdens dodenherdenkingqquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:12 schreef Paul het volgende:
Nog 48 minuten. ik heb alle relschoppers van fok in tabbladen open staan met noteknopjes
Dat fok fbook gebeurt ook niet veel zag ik, heb jou ook gezienquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:12 schreef Paul het volgende:
Nog 48 minuten. ik heb alle relschoppers van fok in tabbladen open staan met noteknopjes
hoe bedoel je mijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:15 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat fok fbook gebeurt ook niet veel zag ik, heb jou ook gezien
En maar zeggen dat we hier in het westen vrij zijn en mogen zeggen wat we willenquote:Op woensdag 4 mei 2022 19:14 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja echt hoor, zielig circus. Fok veel vrijer. Ik geef gewoon mijn mening en hup straf.
Mooi zo !quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:13 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik laat je niet te lang wachten schatje
Zat veel op het ad en dat soort nws. Maar kijk alleen en zeg niks meer nu.quote:Op woensdag 4 mei 2022 19:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En maar zeggen dat we hier in het westen vrij zijn en mogen zeggen wat we willen
in het vorige topique linkte ik dit youtube iflmpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |