SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
er is niet zoiets als teveel chocoladequote:
stuur je terug "verdienen doe ik het wel krijgen alleen niet" hi ha hoquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:33 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo gesprek met een recruiter die me mailde met "wil je meer verdienen dan je nu doet?". Nou dat vind ik nogal wat om te zeggen als je niet weet wat ik verdien. Ben benieuwd hoeveel het is, verder totaal geen interesse
3/10 op de schaal van haagsquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
stuur je terug "verdienen doe ik het wel krijgen alleen niet" hi ha ho![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stond daarnet met Wattenschijfje (de cavia) even buiten bij de voordeur en mensen verrekken bijna hun nek om te zien wat ik in mijn handen hield![]()
![]()
Snap ik ook wel, het is een mooie caaf.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stond daarnet met Wattenschijfje (de cavia) even buiten bij de voordeur en mensen verrekken bijna hun nek om te zien wat ik in mijn handen hield![]()
![]()
Moet ik wel ergens een wit met zwarte bal ergens vandaan toverenquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ben je een beetje vingervlug? Snel Schijfje verwisselen voor een bal en wegschoppen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Disclaimer: bij deze stunt raakten geen Wattenschijfjes gewond!
Wel het keukenraam van de buren maar okeequote:Op woensdag 4 mei 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Disclaimer: bij deze stunt raakten geen Wattenschijfjes gewond!
Die dachten natuurlijk dat je net klaar was met je muis scheren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dachten natuurlijk dat je net klaar was met je muis scheren.
Een mooi en goed leven verloopt in fases, er is een tijd voor jezelf bewijzen en te kijken waar je grenzen liggen, een tijd om een bijdrage te leveren aan de maatschappij, een tijd om lekker veel geld binnen te harken met kilometers maken en een tijd om lekker kneuterig een warm nestje te bouwen, prima keuze hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Lol. Had voor de recruiter m'n salaris aangedikt met 40% en zei: dat is wat ik nu verdien en het moet wel een hele grote stap vooruit zijn om weer consulting in te gaan. "Geen probleem".
Maar geen 4 dagen per week meer lekker in pyjama thuiswerken. Dus meh..
Wijze woordenquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mooi en goed leven verloopt in fases, er is een tijd voor jezelf bewijzen en te kijken waar je grenzen liggen, een tijd om een bijdrage te leveren aan de maatschappij, een tijd om lekker veel geld binnen te harken met kilometers maken en een tijd om lekker kneuterig een warm nestje te bouwen, prima keuze hoor.
Beetje balansen inderdaad, nieuw droomnestje en je hebt je vrije tijd harder dan geld nodig om daarvan te genieten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wijze woordenEn als meer inkomen m'n leven nu echt een stuk beter zou maken dan is het een ander verhaal. Maar wat zou ik ermee doen? Zou minder vrije tijd hebben in die baan en daar zit je dan met je geld. Wil gewoon lekker tuinieren en met m'n huis bezig zijn de komende tijd. Daarna kan ik misschien wel weer eens een periode wat harder werken/meer reizen.
Vrije tijd is zoveel meer waardquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wijze woordenEn als meer inkomen m'n leven nu echt een stuk beter zou maken dan is het een ander verhaal. Maar wat zou ik ermee doen? Zou minder vrije tijd hebben in die baan en daar zit je dan met je geld. Wil gewoon lekker tuinieren en met m'n huis bezig zijn de komende tijd. Daarna kan ik misschien wel weer eens een periode wat harder werken/meer reizen.
En ook m'n baas die ik nu heb (nou ja als ze weer terug is iig), die is zo relaxt om voor te werken.. kan overdag doen en laten wat ik wil, als m'n werk maar af is uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Geld kan je vrijqel altijd weer terug verdienen.
Dat is ook veel waard jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook m'n baas die ik nu heb (nou ja als ze weer terug is iig), die is zo relaxt om voor te werken.. kan overdag doen en laten wat ik wil, als m'n werk maar af is uiteindelijk.
Ja en boot ligt voor de deurquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het daar? Zit je met reddingsvest aan in je kamer of valt het nog mee?
Als je genoeg centjes hebt wel ja anders zit je maar neerslachtig met teveel tijd naar de muur te staren met een glaasje water op een tweedehands bank met slechts gezouten pinda's als avondeten.quote:
Oh dat is zo kut.. vooral als het dan als allemaal prikkende kleine naaldjes voelt als je het aanraaktquote:
Ja das ook weer zo ja. Weinig geld hebben is ook niks neequote:Op woensdag 4 mei 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je genoeg centjes hebt wel ja anders zit je maar neerslachtig met teveel tijd naar de muur te staren met een glaasje water op een tweedehands bank met slechts gezouten pinda's als avondeten.
Ja er is zo'n kantelpunt denk ik, waar je genoeg verdient om (redelijkerwijs) te doen wat je wil en dan meer waarde gaat hechten aan andere zaken zoals vrije tijd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je genoeg centjes hebt wel ja anders zit je maar neerslachtig met teveel tijd naar de muur te staren met een glaasje water op een tweedehands bank met slechts gezouten pinda's als avondeten.
Nou...quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Geld kan je vrijqel altijd weer terug verdienen.
Ik weet niet of ik hier antwoord op wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jr hent er nog eentje op de plank liggen?
Pollen is ook maar plantenspermaquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:32 schreef kwiwi het volgende:
Het regent hier vandaag, wel even een lekkere pauze voor m'n hooikoorts
Uhmquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik jouw gezicht een keer voor een weekje lenen?
ik ben een heel stuk richting jou geredenquote:
Misschienquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jr hent er nog eentje op de plank liggen?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pollen is ook maar plantensperma
quote:
kun je snuivenquote:
Oh waar ben je?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een heel stuk richting jou gereden
beetje ten noorden van Stuttgart.quote:
Dat is al verder dan halverwege, is maar 2u hier vandaanquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje ten noorden van Stuttgart.
ongeveer halverwege dus?
in dat geval: kom je morgen ook naar Stuttgart?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is al verder dan halverwege, is maar 2u hier vandaanMaar leuke omgeving wel
Als het goed is zijn ze tam. Had ze daar al in mijn nek.quote:Op woensdag 4 mei 2022 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bijten die ratjes als ze zo jong zijn trouwens?
Moet morgen naar de keukenboerquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval: kom je morgen ook naar Stuttgart?
ik baal nu wel dat ik niet voor langer vrij heb gevraagd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet morgen naar de keukenboerMaar ik ben daar wel vaker want Gergi z'n familie woont er in de buurt. En dan onderweg even rondje wandelen op de Schwäbische Alb.
Nou het erge is.. dat een strook onder m’n haar grens helemaal wit is. Alsof ik een doek om heb gehad. 😒quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is zo kut.. vooral als het dan als allemaal prikkende kleine naaldjes voelt als je het aanraakt
Heb een gasfornuisquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je maar niet op de kookplaat gaan liggen
Oh dat is jammerquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik baal nu wel dat ik niet voor langer vrij heb gevraagd.
Ik heb te laat gezien dat dit weekend in Albstadt een mountainbike world cup is en dat niet zo gek ver van hier is.
Ja, wil je helpen?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het erge is.. dat een strook onder m’n haar grens helemaal wit is. Alsof ik een doek om heb gehad. 😒
Levensgevaarlijk. Heb in Oostenrijk ooit zo'n baan gereden en dat ga ik nooit meer doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is jammer![]()
Je hebt hier in de zomer altijd downhill mountainbike races. Waar ze zo over schansen springen in de bossen in de alpen en hard door de scherpe bochten vliegen. Super cool om te zien
ook world cup? dan kom ik deze zomer naar jouquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is jammer![]()
Je hebt hier in de zomer altijd downhill mountainbike races. Waar ze zo over schansen springen in de bossen in de alpen en hard door de scherpe bochten vliegen. Super cool om te zien
Zussenprijsjequote:
Ik ook niet, is écht levensgevaarlijk. Maar vind het wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Heb in Oostenrijk ooit zo'n baan gereden en dat ga ik nooit meer doen.
Moet je ze nu nog iets leren of zijn ze al 'klaar'?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze tam. Had ze daar al in mijn nek.
Helemaal niet.quote:
Ik hoop vooral dat die strook bruin gaat worden binnenkort. Want dit is echt voor schutquote:
Ja, maar dat staat me niet echt.quote:
Let maar op.quote:
Ze kunnen altijd nog een stuk tammer worden natuurlijk maar ze zijn nu ook nog heel jong en hyper. Voor vandaag laat ik ze sowieso lekker met rust, het is voor die beestjes ook spannend genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je ze nu nog iets leren of zijn ze al 'klaar'?
Nou echt hč. Ik ben zo rood als de stand-by knop van de tv.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Wat een zon hier. Blij dat ik weer even binnen zit.
Met oren?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je krijgt het hele gezicht
Oke priem. Maar wil m’n ogen houdenquote:
Yepquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook world cup? dan kom ik deze zomer naar jou
maar nu even een terrasje zoeken voor was bier en voer
Echt, als mensen eens per ongeluk in dit topic verzeild raken...quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je krijgt het hele gezicht
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt, als mensen eens per ongeluk in dit topic verzeild raken...
Ben benieuwd of de AIVD hier nog meeleest of dat ze hier zo zittenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Matcht met d'r hondjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft mijn buurvrouw zo'n akelige stem.
@bitterbal heb jij ook nog zon gehad?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou echt hč. Ik ben zo rood als de stand-by knop van de tv.
Heel dossier over bitterbal. Misschien weet kwiwi wat hun profiler denkt :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de AIVD hier nog meeleest of dat ze hier zo zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal heb jij ook nog zon gehad?
"Boek maar een enkeltje gesticht voor deze mensen Jan". "Ok. Volgende groep op de lijst is Moccro Maffia".quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Of misschien ... is kwiwi wel de profilerquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel dossier over bitterbal. Misschien weet kwiwi wat hun profiler denkt :p
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien ... is kwiwi wel de profiler
"De enige normale is die UitStraling met zijn rare dansjes"quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Of dat we het studio-object voor de stagiaire zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Boek maar een enkeltje gesticht voor deze mensen Jan". "Ok. Volgende groep op de lijst is Moccro Maffia".
Ja, dat zullen ze vast denkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De enige normale is die UitStraling met zijn rare dansjes"
Ja jij en bosquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De enige normale is die UitStraling met zijn rare dansjes"
Dum dum dum...quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen komt bos er wel gewoon eerlijk voor uit dat die onder begeleiding woontquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen komt bos er wel gewoon eerlijk voor uit dat die onder begeleiding woont
1) Wat hielden ze bij?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er waren wel eens wat users die alles netjes bijhielden. Misschien even de excel-files opvragen.
Lenzerheide is ook een heel bekende wedstrijd. Die zou ik best eens willen meemakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
YepIn Lenzerheide, 1.5u rijden vanaf hier ofzo. Als je komt mag je logeren en ga ik mee
![]()
Is 3 dagen zie ik met verschillende races.
https://www.bikekingdomgames.ch/en/Races
Karzai scoort ook wel hoog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is @:bomenverzameling echt de enige normale hier
Ga je zo een pizza halen?quote:
Net een pasta met zalm besteldquote:
Ja kwiwi heeft nogal ervaring met recruiters en profilersquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel dossier over bitterbal. Misschien weet kwiwi wat hun profiler denkt :p
Nou je bent welkom als je wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lenzerheide is ook een heel bekende wedstrijd. Die zou ik best eens willen meemaken
quote:
Ook niet verkeerdquote:
HET MAG ALLEMAAL HIERquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit, ik krijg steeds een banner op fok met:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Wat is precies het punt dat je wil maken?quote:
Heb je gisteren toevallig dit topic gelezen? ONZ / Hoeveel kamelen is jouw vriend(in) waard?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Ik ga iets met sla maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is precies het punt dat je wil maken?
Kun je ook op een pizza leggen ter decoratiequote:
3quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren toevallig dit topic gelezen? ONZ / Hoeveel kamelen is jouw vriend(in) waard?
Nee, maar ik zie dat Gergi maar 46 kamelen waard is. Bummer.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren toevallig dit topic gelezen? ONZ / Hoeveel kamelen is jouw vriend(in) waard?
Je hebt nu ook nog koeien die je in kon zetten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie dat Gergi maar 46 kamelen waard is. Bummer.
Beetje raar dat een kerel ook kamelen waard isquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liever niet, straks moet ik nog overbieden om 'm te houden ook.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
vind maar iemand eerst die uberhaubt 46 kamelen voor gergi wilt betalen
Kan prima wat kaas en vlees bijquote:
Dat is toch ook gewoon een soort pizza waar je alleen dan de bodem en het beleg los van elkaar bereidtquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Liever niet, straks moet ik nog overbieden om 'm te houden ook.
Jaquote:
Voor mezelf kwam ik uit op 66quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De test zegt 71quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is niet best, maar inruilen voor een beter exemplaar dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De test zegt 71WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koud manquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
De veemarkt bestiert (huehue) zichzelf wel hierIk ga buiten zitten
Vertel ons meer over deze sizequote:
Die zijn wel heel veel hahaatjes in één zinquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
De veemarkt bestiert (huehue) zichzelf wel hierIk ga buiten zitten
Gewoon 18 graden en zon hier hoorquote:
Minder uitjes eten danquote:
wtfquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, je had 4 plaatjes van iets waarvan ik eerst dacht dat het testikels waren.
Niet echt het antwoord dat ik had verwachtquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, je had 4 plaatjes van iets waarvan ik eerst dacht dat het testikels waren.
Wat je niet wil horen..quote:
Het gaat mij niet lukken om 20:00 stil te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:39 schreef Karzai het volgende:
Loopt al veel volk naar de dam voor de herdenking
quote:
Dit leest best vreemd zo na elkaarquote:
Ik prop er vooral sla en tomaat in.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een soort pizza waar je alleen dan de bodem en het beleg los van elkaar bereidt
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het gaat mij niet lukken om 20:00 stil te zijn.
Die Duitsers hier zouden dat toch niet snappen
Ik kaas en tomaatquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik prop er vooral sla en tomaat in.
huehuequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik prop er vooral sla en tomaat in.
Gemeen dit weerquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
De burger is besteld, ik herhaal, de burger is besteld @:cherrylips
Ik denk dat ik morgen eens bij five guys ga lunchenquote:
Waaat, ik werd nieuwsgierig.quote:
Gerrie is even druk bezig d'r tortilla met sla en tomaat vol te proppenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
1 keer in de maand een vitamine D pil?? Hoezo?quote:
Normaliter niet.quote:
Neuhquote:
Ik koop altijd zo'n pot, vergeet ze te slikken tot ze over datum zijn en slik ze danquote:
oeh die lenteburger?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Als je normaal eet, zal vitamine C weinig nut hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ow. Ik moet vitamine D en Calcium gaan slikken. Dacht ik doe er ook gelijk vitamine C bij. Maar het is wel gelijk een hele bups pillen![]()
Snap nog steeds niet hoe ze dat hebben kunnen verpesten, tenzij ze er gewoon zo'n bak van de supermarkt overheen hadden gemiktquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk is ie lekkerder dan m'n frietje babi pangang
Ik eet wel te weinig konijnenvoer denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je normaal eet, zal vitamine C weinig nut hebben.
Een tekort aan vitamine C is een uitdaging in ieder geval.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik eet wel te weinig konijnenvoer denk ik
Dimmy zal wel bijna scheurbuik krijgenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een tekort aan vitamine C is een uitdaging in ieder geval.
mwoahquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je normaal eet, zal vitamine C weinig nut hebben.
Denk je?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dimmy zal wel bijna scheurbuik krijgen
Pies je vooral uit.quote:
het is nog afgesloten met hekkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:43 schreef Karzai het volgende:
Oh nee nog niet
https://www.skylinewebcam(...)rdam-dam-square.html
Neequote:Op woensdag 4 mei 2022 18:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je af en toe last van bloedend tandvlees?
Dus gewoon dagelijks...quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Karzai het volgende:
ik slik b als ik bier heb gedronken en visoliepillen
Ik ben vooral benieuwd naar die More TBA. Kan er niks over vinden op spotify..quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had vandaag bezoek van een vriendin en we hebben beide een kaartje gekocht voor https://www.effenaar.nl/agenda/11518/comeasyouare2022
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar die More TBA. Kan er niks over vinden op spotify..Ja, die spelen echt overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vit B is toch bier?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:04 schreef Karzai het volgende:
ik slik b als ik bier heb gedronken en visoliepillen
Nu weer met publiekquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Twijfel of ik dodenherdenking ga kijken.
Vond het vorig jaar bijzonder cringe.
Ik ben straks 2 minuten stil iig..quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
Twijfel of ik dodenherdenking ga kijken.
Vond het vorig jaar bijzonder cringe.
Ja ben sowieso stilquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben straks 2 minuten stil iig..
Ben een keer bij de herdenking geweest hier in de stad, want ik woonde 100 meter van de begraafplaats af. Dat was best indrukwekkend. Sindsdien ben ik 2 minuten stil op 4 mei. Daarvoor boeide het me niet zo. Als ik alleen thuis was, ging ik gewoon dingen doen.... In gezelschap (wat eigenlijk nooit vookwam) deed ik het wel...
Jij bent raarquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gebruik ik die smiley ook gewoon voor hoor
Ik ben jaren naar herdenkingen geweest toen ik nog journalist wasquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben straks 2 minuten stil iig..
Ben een keer bij de herdenking geweest hier in de stad, want ik woonde 100 meter van de begraafplaats af. Dat was best indrukwekkend. Sindsdien ben ik 2 minuten stil op 4 mei. Daarvoor boeide het me niet zo. Als ik alleen thuis was, ging ik gewoon dingen doen.... In gezelschap (wat eigenlijk nooit vookwam) deed ik het wel...
Een rijk sociaal leven en veel leuke hobbies?quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier post?
Zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een rijk sociaal leven en veel leuke hobbies?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn nichtje van 10 is vandaag voor het eerst in de Baron (Efteling attractie) geweest![]()
Daar krijg je mij dus echt niet in. Python, Joris en de Draak en de Vliegende Hollander, geen probleem. Maar de Baron en dat schip echt niet....
![]()
Alleen je baas wordt daar beter van.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even eten halen en nog even doorwerken. Al vanaf 5:30 bezig
Grote kans dat je er vanavond vroeg in ligt.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Urthel Samaranth. 11,5 %. Zal mij benieuwen.
Niks is raar in deze wereldquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die zitten er niet bij nee . Dat zou wat raar zijn
We zijn geen tweelingquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal heb jij ook nog zon gehad?
Nou enquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nja, ben er niet echt kapot van. Maar ja ik heb zo'n speciaalbierabonnement en daar zit ook altijd wel wat sterks bij en die blijven steeds overquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Grote kans dat je er vanavond vroeg in ligt.
Ik zou serieus profiler willen worden.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moederdag is op zondagquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zaterdag uit eten!
Krijg ik voor Moederdag
Ze zegt toch ook "voor".quote:
Wat had je voor burger?quote:
Het mot maar dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, ben er niet echt kapot van. Maar ja ik heb zo'n speciaalbierabonnement en daar zit ook altijd wel wat sterks bij en die blijven steeds over
Weet je al waar of is het een verrassingquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:46 schreef Moeraskat het volgende:
Zaterdag uit eten!
Krijg ik voor Moederdag
Oh die Gerrie gisteren linkte. Die zat er goed uit. Volgende week maar eens halenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://kwalitaria.nl/ass(...)/kip-teriyaki-burger
quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh die Gerrie gisteren linkte. Die zat er goed uit. Volgende week maar eens halen
Als Gerrie op haar insta eettips zou delen zou ik haar volgenquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Daarom had ik 'm ook. Gerfluencer.
Die zitten niet in Enschede.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://kwalitaria.nl/ass(...)/kip-teriyaki-burger
Ze zitten wel in Hengeloooo en Almeloooo hoor.quote:
Snackspert volgen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als Gerrie op haar insta eettips zou delen zou ik haar volgen
Nou, ik bestel zo'n anderhalf keer per jaar, dus realistisch gezien niet, maar zou zeker nogmaals eten.quote:
Eigenlijk moet er een soort dienst komen waar je advies kunt vragen over wat je het best kunt gaan snacken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snackspert volgen.
En Dutcheats op TikTok.
Midden van het landquote:
Ik heb geen tiktokquote:Op woensdag 4 mei 2022 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Snackspert volgen.
En Dutcheats op TikTok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |