quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou het erge is.. dat een strook onder m’n haar grens helemaal wit is. Alsof ik een doek om heb gehad. 😒
Levensgevaarlijk. Heb in Oostenrijk ooit zo'n baan gereden en dat ga ik nooit meer doen.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is jammer![]()
Je hebt hier in de zomer altijd downhill mountainbike races. Waar ze zo over schansen springen in de bossen in de alpen en hard door de scherpe bochten vliegen. Super cool om te zien
ook world cup? dan kom ik deze zomer naar jouquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is jammer![]()
Je hebt hier in de zomer altijd downhill mountainbike races. Waar ze zo over schansen springen in de bossen in de alpen en hard door de scherpe bochten vliegen. Super cool om te zien
Zussenprijsjequote:
Ik ook niet, is écht levensgevaarlijk. Maar vind het wel leuk om te zien.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Heb in Oostenrijk ooit zo'n baan gereden en dat ga ik nooit meer doen.
Moet je ze nu nog iets leren of zijn ze al 'klaar'?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het goed is zijn ze tam. Had ze daar al in mijn nek.
Helemaal niet.quote:
Ik hoop vooral dat die strook bruin gaat worden binnenkort. Want dit is echt voor schutquote:
Ja, maar dat staat me niet echt.quote:
Let maar op.quote:
Ze kunnen altijd nog een stuk tammer worden natuurlijk maar ze zijn nu ook nog heel jong en hyper. Voor vandaag laat ik ze sowieso lekker met rust, het is voor die beestjes ook spannend genoeg.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je ze nu nog iets leren of zijn ze al 'klaar'?
Nou echt hè. Ik ben zo rood als de stand-by knop van de tv.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pff. Wat een zon hier. Blij dat ik weer even binnen zit.
Met oren?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je krijgt het hele gezicht
Oke priem. Maar wil m’n ogen houdenquote:
Yepquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook world cup? dan kom ik deze zomer naar jou
maar nu even een terrasje zoeken voor was bier en voer
Echt, als mensen eens per ongeluk in dit topic verzeild raken...quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je krijgt het hele gezicht
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt, als mensen eens per ongeluk in dit topic verzeild raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |