Dat is al over drie kwartierquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Bijnaquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze reden mij nu de weg af omdat ze niet even 50 meter konden wachten. Vind k echt geen humor.
quote:
quote:
Nee is ook valsquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenlandquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]Limburg is echt een stuk erger dan Twente!
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Ik mis Dee van Wessumquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Misschien stank.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzaken![]()
Maar gekef en geblaf is wel echt schijt irritant
Dan ben je nooit in Twente geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenland
quote:
TR gemacht!quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]ik had een abonnement op de apenheul hoor
afgevinktquote:
ik heb kaas in huisquote:
Mwah, fretten zijn ook niet groot, maar die kunnen wel flink meuren.quote:
Soul had ooit naaktratten,die waren best groot.quote:
raar om soul haar tetten zo te noemenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul had ooit naaktratten,die waren best groot.
dud0r.quote:
Ja maar ruiken de buren toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine beestjes kunnen enorm stinken.
Mooi wel, die keuze voor "erger dan".quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]Limburg is echt een stuk erger dan Twente!
hahaatjesquote:
wel als je ze tegen de muur laat pissen of door de brievenbusquote:
Ja maar ruiken de buren toch nietquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine beestjes kunnen enorm stinken.
Ja hier in Bangkok heb k ook grote gezien. Liepen zelfs over je voeten. Totaal niet bangquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag een tijd geleden een dode rat op de weg liggen die niet veel kleiner was dan mijn kat.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi wel, die keuze voor "erger dan".![]()
"Het is niet veel, maar dat is erger!!1"
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doetquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel als je ze tegen de muur laat pissen of door de brievenbus
Kom er aanquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
28 graden in de zon, volgens de thermometer buiten.
En de klaprozen komen al op.
Beeld nu van @Ama die door een brievenbus pist.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doet
nou....................als @Ama boos is.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke oke. K denk dat ama dat allemaal niet doet
De temperatuur in de zon meten heeft helemaal geen zin. Als je een beetje een donkere thermometer hebt, is het zo 60 graden in de zon.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:24 schreef CherryLips het volgende:
28 graden in de zon, volgens de thermometer buiten.
En de klaprozen komen al op.
ik heb hier beeld bijquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beeld nu van @:ama die door een brievenbus pist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |