Dat is al over drie kwartierquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Bijnaquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien ze die pas rond 1400 gaat ophalen zal ze nog wel aan het werk zijn
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze reden mij nu de weg af omdat ze niet even 50 meter konden wachten. Vind k echt geen humor.
quote:
quote:
Nee is ook valsquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, mijn geval was natuurlijk ook niet echt humor.
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenlandquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]Limburg is echt een stuk erger dan Twente!
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Ik mis Dee van Wessumquote:Op woensdag 4 mei 2022 13:16 schreef UitStraling het volgende:
Verheug me nu al op een extra ordinaire schreeuwlelijke aflevering van de Rijdende Rechter tussen twee tokkies om de hondjes en de ratjes.
Misschien stank.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die ratjes zullen geen geluidsoverlast veroorzaken![]()
Maar gekef en geblaf is wel echt schijt irritant
Dan ben je nooit in Twente geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
mwah, Limburg heeft tenminste nog een beetje leuke natuur. Twente is alleen maar plat boerenland
quote:
TR gemacht!quote:Op woensdag 4 mei 2022 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]ik had een abonnement op de apenheul hoor
afgevinktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |