En ook m'n baas die ik nu heb (nou ja als ze weer terug is iig), die is zo relaxt om voor te werken.. kan overdag doen en laten wat ik wil, als m'n werk maar af is uiteindelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Geld kan je vrijqel altijd weer terug verdienen.
Dat is ook veel waard jaquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook m'n baas die ik nu heb (nou ja als ze weer terug is iig), die is zo relaxt om voor te werken.. kan overdag doen en laten wat ik wil, als m'n werk maar af is uiteindelijk.
Ja en boot ligt voor de deurquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe staat het daar? Zit je met reddingsvest aan in je kamer of valt het nog mee?
Als je genoeg centjes hebt wel ja anders zit je maar neerslachtig met teveel tijd naar de muur te staren met een glaasje water op een tweedehands bank met slechts gezouten pinda's als avondeten.quote:
Oh dat is zo kut.. vooral als het dan als allemaal prikkende kleine naaldjes voelt als je het aanraaktquote:
Ja das ook weer zo ja. Weinig geld hebben is ook niks neequote:Op woensdag 4 mei 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je genoeg centjes hebt wel ja anders zit je maar neerslachtig met teveel tijd naar de muur te staren met een glaasje water op een tweedehands bank met slechts gezouten pinda's als avondeten.
Ja er is zo'n kantelpunt denk ik, waar je genoeg verdient om (redelijkerwijs) te doen wat je wil en dan meer waarde gaat hechten aan andere zaken zoals vrije tijd.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je genoeg centjes hebt wel ja anders zit je maar neerslachtig met teveel tijd naar de muur te staren met een glaasje water op een tweedehands bank met slechts gezouten pinda's als avondeten.
Nou...quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:42 schreef bitterbal het volgende:
Geld kan je vrijqel altijd weer terug verdienen.
Ik weet niet of ik hier antwoord op wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jr hent er nog eentje op de plank liggen?
Pollen is ook maar plantenspermaquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:32 schreef kwiwi het volgende:
Het regent hier vandaag, wel even een lekkere pauze voor m'n hooikoorts
Uhmquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik jouw gezicht een keer voor een weekje lenen?
ik ben een heel stuk richting jou geredenquote:
Misschienquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jr hent er nog eentje op de plank liggen?
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pollen is ook maar plantensperma
quote:
kun je snuivenquote:
Oh waar ben je?quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een heel stuk richting jou gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |