Ben benieuwd of de AIVD hier nog meeleest of dat ze hier zo zittenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt, als mensen eens per ongeluk in dit topic verzeild raken...
Matcht met d'r hondjesquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
Waarom heeft mijn buurvrouw zo'n akelige stem.
@bitterbal heb jij ook nog zon gehad?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou echt hè. Ik ben zo rood als de stand-by knop van de tv.
Heel dossier over bitterbal. Misschien weet kwiwi wat hun profiler denkt :pquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de AIVD hier nog meeleest of dat ze hier zo zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:bitterbal heb jij ook nog zon gehad?
"Boek maar een enkeltje gesticht voor deze mensen Jan". "Ok. Volgende groep op de lijst is Moccro Maffia".quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Of misschien ... is kwiwi wel de profilerquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel dossier over bitterbal. Misschien weet kwiwi wat hun profiler denkt :p
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien ... is kwiwi wel de profiler
"De enige normale is die UitStraling met zijn rare dansjes"quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Of dat we het studio-object voor de stagiaire zijnquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Boek maar een enkeltje gesticht voor deze mensen Jan". "Ok. Volgende groep op de lijst is Moccro Maffia".
Ja, dat zullen ze vast denkenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De enige normale is die UitStraling met zijn rare dansjes"
Ja jij en bosquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"De enige normale is die UitStraling met zijn rare dansjes"
Dum dum dum...quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien ... is kwiwi wel de profiler
Alleen komt bos er wel gewoon eerlijk voor uit dat die onder begeleiding woontquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen komt bos er wel gewoon eerlijk voor uit dat die onder begeleiding woont
1) Wat hielden ze bij?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Er waren wel eens wat users die alles netjes bijhielden. Misschien even de excel-files opvragen.
Lenzerheide is ook een heel bekende wedstrijd. Die zou ik best eens willen meemakenquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
YepIn Lenzerheide, 1.5u rijden vanaf hier ofzo. Als je komt mag je logeren en ga ik mee
![]()
Is 3 dagen zie ik met verschillende races.
https://www.bikekingdomgames.ch/en/Races
Karzai scoort ook wel hoog.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is @:bomenverzameling echt de enige normale hier
Ga je zo een pizza halen?quote:
Net een pasta met zalm besteldquote:
Ja kwiwi heeft nogal ervaring met recruiters en profilersquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heel dossier over bitterbal. Misschien weet kwiwi wat hun profiler denkt :p
Nou je bent welkom als je wilquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lenzerheide is ook een heel bekende wedstrijd. Die zou ik best eens willen meemaken
quote:
Ook niet verkeerdquote:
HET MAG ALLEMAAL HIERquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit, ik krijg steeds een banner op fok met:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Wat is precies het punt dat je wil maken?quote:
Heb je gisteren toevallig dit topic gelezen? ONZ / Hoeveel kamelen is jouw vriend(in) waard?quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2022 17:21 schreef kwiwi het volgende:
GAY TEST
Ok, fok weet meer dan ik
Ik ga iets met sla maken.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is precies het punt dat je wil maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |