SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
er is niet zoiets als teveel chocoladequote:
stuur je terug "verdienen doe ik het wel krijgen alleen niet" hi ha hoquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:33 schreef kwiwi het volgende:
Heb zo gesprek met een recruiter die me mailde met "wil je meer verdienen dan je nu doet?". Nou dat vind ik nogal wat om te zeggen als je niet weet wat ik verdien. Ben benieuwd hoeveel het is, verder totaal geen interesse
3/10 op de schaal van haagsquote:Op woensdag 4 mei 2022 15:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
stuur je terug "verdienen doe ik het wel krijgen alleen niet" hi ha ho![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stond daarnet met Wattenschijfje (de cavia) even buiten bij de voordeur en mensen verrekken bijna hun nek om te zien wat ik in mijn handen hield![]()
![]()
Snap ik ook wel, het is een mooie caaf.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stond daarnet met Wattenschijfje (de cavia) even buiten bij de voordeur en mensen verrekken bijna hun nek om te zien wat ik in mijn handen hield![]()
![]()
Moet ik wel ergens een wit met zwarte bal ergens vandaan toverenquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ben je een beetje vingervlug? Snel Schijfje verwisselen voor een bal en wegschoppen.
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Disclaimer: bij deze stunt raakten geen Wattenschijfjes gewond!
Wel het keukenraam van de buren maar okeequote:Op woensdag 4 mei 2022 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Disclaimer: bij deze stunt raakten geen Wattenschijfjes gewond!
Die dachten natuurlijk dat je net klaar was met je muis scheren.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dachten natuurlijk dat je net klaar was met je muis scheren.
Een mooi en goed leven verloopt in fases, er is een tijd voor jezelf bewijzen en te kijken waar je grenzen liggen, een tijd om een bijdrage te leveren aan de maatschappij, een tijd om lekker veel geld binnen te harken met kilometers maken en een tijd om lekker kneuterig een warm nestje te bouwen, prima keuze hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:25 schreef kwiwi het volgende:
Lol. Had voor de recruiter m'n salaris aangedikt met 40% en zei: dat is wat ik nu verdien en het moet wel een hele grote stap vooruit zijn om weer consulting in te gaan. "Geen probleem".
Maar geen 4 dagen per week meer lekker in pyjama thuiswerken. Dus meh..
Wijze woordenquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een mooi en goed leven verloopt in fases, er is een tijd voor jezelf bewijzen en te kijken waar je grenzen liggen, een tijd om een bijdrage te leveren aan de maatschappij, een tijd om lekker veel geld binnen te harken met kilometers maken en een tijd om lekker kneuterig een warm nestje te bouwen, prima keuze hoor.
Beetje balansen inderdaad, nieuw droomnestje en je hebt je vrije tijd harder dan geld nodig om daarvan te genieten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wijze woordenEn als meer inkomen m'n leven nu echt een stuk beter zou maken dan is het een ander verhaal. Maar wat zou ik ermee doen? Zou minder vrije tijd hebben in die baan en daar zit je dan met je geld. Wil gewoon lekker tuinieren en met m'n huis bezig zijn de komende tijd. Daarna kan ik misschien wel weer eens een periode wat harder werken/meer reizen.
Vrije tijd is zoveel meer waardquote:Op woensdag 4 mei 2022 16:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wijze woordenEn als meer inkomen m'n leven nu echt een stuk beter zou maken dan is het een ander verhaal. Maar wat zou ik ermee doen? Zou minder vrije tijd hebben in die baan en daar zit je dan met je geld. Wil gewoon lekker tuinieren en met m'n huis bezig zijn de komende tijd. Daarna kan ik misschien wel weer eens een periode wat harder werken/meer reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |